Arhiv Poročilo - Page 5 of 6 - Netokracija.si

Poročilo

Digitalni mediji

Kentaro Kimura s svojo ‘Kreativno alkimijo’ navdušil občinstvo SOF-a

Tudi zadnji dan letošnjega 23. Slovenskega oglaševalskega festivala je ponudil odlično vsebino. Predavanja in delavnice, ki so se zvrstile čez dan, so privabile še več obiskovalcev, tudi iz tujine. ‘Where’s the road to Kansas?’, se je spraševal Lazar Džamić. Kot že mnogo govorcev pred njim, tudi sam pravi, da živimo v času sprememb, ki jih v […]

Digitalni mediji

Marketing Kingdom v Zagrebu prvi dan namenil družbenim omrežjem, kinu in sodelovanju

Marketing Kingdom je bil letos namenjen sodelovanju in družbenim omrežjem, intertekstualno pa je v marketing vpletel tudi filmsko industrijo. Predavanja je povezoval Oliver Kempkens, direktor podjetja Adapt or die, ki je po zaključenih panelih vodil tudi debato.

Poročilo

Drugi dan SOF-a v znamenju kreativnosti in ‘storytellinga’

Kreativnost, storytelling in personalizacija so tri besede, okoli katerih se je vrtelo največ tem na drugem dnevu Slovenskega oglaševalskega festivala, ki te dni poteka v Portorožu. Festival je danes privabil še večje število ljudi, ki so poslušali predavanja in delavnice ter ob tem neumorno čivkali s hashtagom #sof2014.

Digitalni mediji

Prvi dan 23. Slovenskega oglaševalskega festivala

In se je začel! 23. Slovenski oglaševalski festival je odprl svoja vrata v Grand hotelu Bernardin, kjer se bodo v naslednjih treh dneh zvrstila številna predavanja, v vzporednem programu tudi 4 delavnice ter večerna druženja, podelili pa bodo tudi nagrade najboljšim v lanskem letu.

Izdelava spletnih strani

Slovenska WordPress skupnost se prebuja: Poročilo z 2. WordPress Meetupa v Ljubljani

Pretekli četrtek, 13. marca 2014, se je v Ljubljani zgodil drugi WordPress Meetup Ljubljana. Po prvem srečanju, ki je bilo bolj neformalne narave, so organizatorji na drugem dogodku napovedali tri predavanja. Tomaž Zaman (Codeable) je predaval na temo '1-person Scrum', Primož Cigler pa na temo 'From pet project to full grown business'. Predavanje Davida Klasinca 'Professional WordPress themes – your worst nightmare' je žal odpovedano zaradi bolezni predavatelja.

Digitalni mediji

60. marketinški fokus: Digitalna prihodnost je že tu!

V sredo, 26. 2., so se na Gospodarskem razstavišču že 60. zapored zbrali marketingaši iz celotne Slovenije na tradicionalnem Marketinškem fokusu. Tema letošnje konference bila digitalizacija – prodaje, oglaševanja, podjetij. V prvem sklopu je bilo govora o spletnem nakupovanju – novih aplikacijah, novih in starih trendih, profilih spletnih kupcev in vlogi digitalnega medija v nakupnem procesu. Damjan […]

Mobilno

8 stvari, ki se jih lahko naučimo od Talking Toma

Včeraj je na Fakulteti za računalništvo in informatiko v sklopu cikla predavanj 'Do pasu v blatu' nastopil Luka Renko, tehnični direktor pri Outfit7. Luka je govoril predvsem o tehnologiji in inženiringu v ozadju aplikacije Talking Tom, ki je z 1,4 milijarde prenosov in milijoni aktivnih mesečnih uporabnikov osvojila svet, oživela v obliki Disneyjeve risanke, ustanovitelja pa uvrstila med najbogatejše Slovence.

Poročilo

SEMPL letos po Bondovsko: »Vodi ali pusti umreti« (Lead or Let Die)

domačih predavateljev posvetilo aktualnim dogajanjem v medijsko-komunikacijski panogi. V ospredju letošnje konference, ki je potekala pod sloganom »Vodi ali pusti umreti« (»Lead or Let Die«), so bili tudi letos medijski trendi, ki (pre)oblikujejo podobo medijske krajine, s tem pa tudi vseh igralcev v oglaševalskem trikotniku.

Svet startupov

Slush 2013: Helsinki, 5500 mladih podjetnikov, tovornjaki Angry Birds piva in en slovenski startup

Letos smo z Edgarjem imeli divje, predvsem pa konferenčno zabito poletje in jesen. Startup Weekend Berlin, RockPaperStartups, WebVisions, PDW, Disrupt SF in Berlin, Pioneers, 2x Mini SeedCamp ... in zadnja postojanka – finale startup tekmovanja na konferenci Slush v Helsinkih v postapokalpitični Cable Factory.

Poročilo

Vseslovenski startup vikend: 5 mest, 6 lokacij, 393 študentov in 42 poslovnih idej!

Pretekli vikend je bila Slovenija v znamenju Startup vikendov, ki so potekali v okviru globalnega tedna podjetništva. Študenti petih univerzitetnih mest (Ljubljana, Maribor, Novo mesto, Nova Gorica in Koper) so na šestih lokacijah razvijali in kalili svoje podjetniške ideje po najsodobnejših metodologijah (d.school, lean startup in business model generation). Delo je potekalo od petka, 22.11., do sobote, 23.11., v Mariboru, Kopru, Novi Gorici in Novem mestu, oziroma do nedelje, 24.11., na dveh lokacijah v Ljubljani.

Svet startupov

Tomaž Štolfa: Startup podjetja so kot športne ekipe

Tomaž Štolfa, ustanovitelj Layerja, ki je včeraj razglasil 6-milijonsko investicijo, je na dublinskem Web Summitu sodeloval v okrogli mizi na temo Developer to founder – lessons learnt. Beseda je tekla na temo zaposlovanja v startup podjetjih, oblikovanja ekip in team buildinga.

Poročilo

Kaj potrebujemo za uspešen startup ekosistem v Sloveniji in regiji?

Na konferenci RockPaperStartups so govorci večkrat poudarili pomembnost lokalnega ekosistema za razvoj startup podjetij. Ravno o tem sta se z Bogdanom Iordachejem, glavnim organizatorjem romunske konference How To Web, pogovarjala Jugoslav Petković in Vukašin Stojkov.

Preberi tudi ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?