Povabi.si ali kako je geek zaradi ljubezni do 'fuzbala' razvil aplikacijo za organizacijo dogodkov - Netokracija.si

Povabi.si ali kako je geek zaradi ljubezni do ‘fuzbala’ razvil aplikacijo za organizacijo dogodkov

Povabi.si je sistem za preprosto organizacijo dogodkov, pri katerih potrebujete hiter odziv povabljencev. Storitev že nekaj časa deluje na spletu, sedaj pa je na voljo tudi kot aplikacija za Android naprave. IOS verzija je še v razvoju, ekipa Povabi.si na čelu z Rokom Megličem pa je bila med 11 ekipami prve generacije pospeševalnika TSstartup, ki je pretekli ponedeljek razglasil zmagovalce in napovedal natečaj za naslednjo generacijo.

Povabi.si je sistem za preprosto organizacijo dogodkov, pri katerih potrebujete hiter odziv povabljencev. Storitev že nekaj časa deluje na spletu, sedaj pa je na voljo tudi kot aplikacija za Android naprave. IOS verzija je še v razvoju, ekipa Povabi.si na čelu z Rokom Megličem pa je bila med 11 ekipami prve generacije pospeševalnika TSstartup, ki je pretekli ponedeljek razglasil zmagovalce in napovedal natečaj za naslednjo generacijo.

Od ljubezni do ‘fuzbala’ do startupa

Najbrž ste kdaj organizirali piknik, rojstni dan, nogometni turnir, gasilsko ali pevsko vajo. Vse povabljence ste preklicali ali jim poslali e-mail. Počakali ste na njihov odziv, pripravili seznam povabljencev … V primeru sprememb ste vajo ponovili. Povabi.si je ustanovil programer Rok Meglič, ki s prijatelji rad igra nogomet, želel pa se je izogniti vsem zgoraj omenjenim kolobocijam pri organizaciji tedenskega nogometnega srečanja. Če za Roka še niste slišali, pa zagotovo še boste. Za seboj ima uspešen exit iz podjetja Spletni sistemi, je soustavitelj projekta Daruj.si in podjetja T&R splet.

Povabi.si omogoča hitro in preprosto obveščanje o dogodkih: od izbire prijateljev, določanja minimalnega števila udeležencev, pošiljanja SMS-a, na katerega prijatelji odgovorijo z DA ali NE,  do avtomatskega obveščanja o tem, ali se bo dogodek zgodil. Pameten algoritem v ozadju prepozna tudi odgovore, kot so “itak” ali “nimam časa” in pripravi seznam potrjenih povabljencev.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=rrXHtJ0cyIw[/youtube]

Freemium storitev z velikimi načrti

Storitev je trenutno na voljo le v Sloveniji, ima pa čez 450 aktivnih uporabnikov. Cilji so seveda višji. Rok Meglič, ustanovitelj:

Slovenija je le testno področje, mogoče celo najtežje. V drugih državah, denimo v Bolgariji, še ne poznajo brezplačnih SMS paketov, kot je to v navadi pri nas, zato je SMS še vedno plačljiva storitev in ne brezplačna digitalna dobrina. Celoten sistem je že pripravljen za izvedbo na ostalih trgih, kjer bomo nastopili globalno, najverjetneje prek domene smsinvite.me.

Načrt monetizacije gre v freemium smer: plačljive bodo preimum funkcije, kot je rezervni sistem, kjer se pošlje dodatna obvestila v primeru, da se ne doseže minimalnega potrebnega števila udeležencev v prvotni/glavni skupini, sistem za ponavljajoče se dogodke, obvestila o nedostavljenih SMS-ih, itd. V primeru organizacije preimum dogodka bo organizator plačal povprečno 0,5 €/dogodek, končna cena pa je odvisna od števila povabljenih. Vsi ne-preimum dogodki so seveda brezplačni.

Ekipa Povabi.si  je bila ena aktivnejših v pospeševalniku TSstartup, njihov naslednji cilj pa je pridobitev investicije za vsaj 6 mesecev delovanja:

Investicija je v prvi fazi potrebna za polni delovnik celotne ekipe v skupnih prostorih in viralne marketinške aktivnosti.

Najbližja konkurenca Povabi.si je Android aplikacija SMS Group Invite. Ključna razlika je v tem, da se pri tej aplikaciji SMS-i pošiljajo s telefona, pri Povabi.si pa vse poteka prek spletne strani, kar omogoča dodatne funkcionalnosti, kot so zbiranje prijav (“pridem” ali “ne pridem”), avtomatsko obvestilo o tem, ali  je dogodek uspel (glede na minimalno število udeležencev), pregled in status dogodka s strani povabljencev prek Android ali spletne aplikacije, dodatno pošiljanje obvestil, objava na Facebooku ipd.

Rok Meglič v pospeševalniku TSstartup (foto: TSstartup)

Povabi.si ni prvi Rokov projekt. Njegov prvi stik s samostojnim podjetništvom je bilo podjetje T&R splet, ki sta ga ustanovila skupaj s bratom. Po dveh letih dela se je odločil za samostojno pot. Rdeča nit podjetja Spletni sistemi je bila izdelava različnih modulov za spletne trgovine (Magento, Joomla …). Večina modulov je bilo prodana v tujino prek Market modulov, kot je npr. Magento Connect.

Prvo leto smo naredili okrog 60.000 € prometa, drugo leto pa že 200.000 € prometa. Aprila 2012 je bilo podjetje prodano podjetju Spletnik, ki je odlično združilo obstoječe storitve in jih nadgradilo z več kot 200 dodatnimi moduli, ki smo jih predhodno razvili v podjetju Spletni sistemi. Lahko bi rekli, da je bil to moj prvi startup projekt, kjer je bil exit uspešen.

Po prodaji Spletnih sistemov se je Rok posvetil očetovski vlogi, nato pa se je vrnil svoji stari ljubezni Povabi.si:

Kakšen je cilj? Zaenkrat majhen. Izdati prvi račun za preimum storitev. Kam me bo potem vodila pot, pa bomo še videli.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.