Povio sprejet v Y Combinator, prejel seed investicijo, 25. marca pa nastopa na YC Demo Dayu pred 500 investitorji! - Netokracija.si

Povio sprejet v Y Combinator, prejel seed investicijo, 25. marca pa nastopa na YC Demo Dayu pred 500 investitorji!

Že pred časom smo opazili, da se je ekipa Povia preselila v Santa Claro (Kalifornija), sedaj pa so dokončno potrdili razlog selitve. Namreč, s pravo idejo in izjemno energijo so v zgolj 10 minutah prepričali vodstvo Y Combinatorja, da jih vzame pod svoje eminentno okrilje. V torek, 25. marca, jih čaka Y Combinator Demo Day – predstavitev pred 500 investitorji s celega sveta. V času bivanja v YC je Povio prejel tudi semensko investicijo prestižne Andreessen Horowitz in še treh investicijskih družb. Točne številke tokrat niso želeli razkriti.

ycInPovio

Pred tremi meseci je Paul Graham na Twitterju objavil, da je ugledni ameriški pospeševalnik Y Combinator sprejel dva startupa slovenskih ustanoviteljev. Prvega, Bellabeat Ljubljančanke Urške Sršen in Zagrebčana Sandra Mura, smo na Netokraciji že predstavili, sedaj pa ekskluzivno objavljamo, da je drugi skrivnostni startup – Povio Matevža Petka!

Že pred časom smo opazili, da se je ekipa Povia preselila v Santa Claro (Kalifornija), sedaj pa so dokončno potrdili razlog selitve. S pravo idejo in izjemno energijo so v zgolj 10 minutah prepričali vodstvo Y Combinatorja, da jih vzame pod svoje eminentno okrilje. V torek, 25. marca, jih čaka Y Combinator Demo Day – predstavitev pred 500 investitorji s celega sveta. V času bivanja v YC je Povio prejel tudi semensko investicijo prestižne Andreessen Horowitz in še treh investicijskih družb. Točne številke tokrat niso želeli razkriti.

povio5
Povio je nekoliko drugačna mobilna komunikacijska platforma za izmenjavo fotografij.

Povio, mobilna komunikacijska platforma, v kateri si uporabniki z najbližjimi osebami izmenjujejo fotografije tistega, kar trenutno počnejo (POV – ‘point of view’) je šele drugo podjetje slovenskih ustanoviteljev v 9-letni zgodovini Y Combinatorja. Prvi je bil DoubleRecall Roberta Farazina, ki je poskušal rešiti problem monetizacije vsebin na spletu in v katerega je investiral tudi Branko Drobnak. Farazin je pustil DoubleRecall in ustanovil TVbeat, napredno analitično orodje za televizijo, ki je pred kratkim prejel 2 milijona dolarjev investicije.

O ugledu Y Combinatorja, ki je bil ustanovljen leta 2005, priča že dejstvo, da sta iz njega izšla giganta Dropbox in Airbnb. Letno sprejmejo do 100 startupov (manj kot 1% prijavljenih), investirajo pa od 14 do 20 tisoč dolarjev (odvisno od števila ustanoviteljev), nakar se ekipa za 3 mesece preseli v Silicijevo dolino. Ključna vrednost, ki jo startupi dobijo, pa je mreža uglednih, izkušenih mentorjev in dostop do investitorjev na znanem dogodku Y Combinator Demo Day, o katerim sanjajo številni startupi.

Povio1
Povio fotografije so pristne in ne nujno estetske, za deljenje fotografije pa potrebujete zgolj 3 sekunde.

Kaj je Povio?

Ideja za Povio se je porodila profesionalnemu deskarju na snegu Matevžu Petku, ki je na željo prijateljev objavljal fotografije s tekmovanj, ki jih je posnel na vrhu skakalnice. Menil je, da je objavljanje takšnih fotk zgolj ‘lajkfehtanje’ in hvalisanje, zato je želel razviti ‘demand-based’ komunikacijsko platformo, s pomočjo katere bi lahko s prijatelji delil tisto, kar počne v določenem trenutku. Fotografije so se izkazale za najboljši medij, vendar so po Matevževem mnenju vse obstoječe aplikacije za deljenje fotografij vsebovale preveč balasta, manjkal pa je tudi ‘demand’ element. Tako je nastal Povio, ki je asketsko preprost, brez odvečnih, balastnih funkcij. Matevževa ljubezen do preprostega je vidna tudi iz besedila za medije, ki smo ga prejeli, v katerem so na zanimiv in razumljiv način predstavljena zgolj dejstva in novosti, brez odvečnega besedila.

Za razliko od fotografij na drugih platformah, so Povio fotografije pristne in ne nujno estetske, za deljenje fotografije pa potrebujete zgolj 3 sekunde. Aplikacija ima samo 4 funkcije: ping, picture(PoV), comment, in chat. Ko vas zanima, kaj vašo prijatelji počnejo, jih ‘pingnete’, oni pa vam odgovorijo s fotografijo. Na takšen način je lažje prebiti led in začeti pogovor.

Povio2
Ekipa Povia se je za 3 mesece preselila v Santa Claro v Kaliforniji (foto: Povio)

Pivot od nalezljivega ‘foto ping-ponga’

Ekipa je v Y Combinatorju preživela trimesečni semester zima 2014, kjer je pod mentorstvom ustanoviteljev Gmaila, Groupona in Reddita pilila svoj produkt. Medtem ko je Povio v svoji prvi verziji bil le nalezljiv foto ping-pong, ki je lahko kmalu po začetku uporabe postal nadležen, se je njegova namembnost spremenila. Kot pravijo avtorji, je aplikacija sedaj postala najlažji in najpreprostejši način za pričetek komunikacije. Verzija 2.2. ponuja tudi nov dizajn in napredek v uporabniški izkušnji. Ekipi se je pridružila ekipa Calumaa, ki je lani prejela izjemno pozornost v app svetu s svojo aplikacijo Vert. Trenutno so fokusirani na rast, o monetizaciji bodo premišljevali, ko za to pride čas. Rastejo pa zagotovo – namreč, po treh tednih aktivne prisotnosti na Santa Clara University imajo 55% dnevnih aktivnih uporabnikov. Ciljna populacija je vidna tudi iz novega predstavitvenega videa.

Matevž bivanje v YC komentira:

Obdobje, preživeto pod okriljem Y Combinatorja, je eno najbolj razburljivih v mojem življenju. Najbolj me je navdušilo dvoje: delo z mentorji, ki so svoje startupe uspešno spremenili v velika podjetja, ter dostop do ustanoviteljev, ki so najbolj pomembne korake delali prav v Y Combinatorju – npr. Dropbox in AirBnb. V torek se s predstavitvijo Povia pred več kot 500 investitorji s celega sveta, zaključuje naše 3-mesečno sodelovanje.

Povio3
Matevž Petek, ustanovitelj Povia (foto: Povio)

Cilj je osvojiti svet!

Čeprav vsak ustanovitelj pravi, da želi s svojim produktom osvojiti svet, je Povio eden tistih, v čigar uspeh resnično verjamemo. Kot pravi Matevž:

Svojo pot nadaljujemo v Združenih državah, kjer želimo najprej zavzeti univerze in se zatem razširiti po svetu. Ves ta čas bomo produkt nenehno prilagajali in izboljševali. There is no stopPing us!

Matevž Petek in Brian Chesky, ustanovitelj Airbnb (foto: Matevž Petek, osebni arhiv)
Matevž Petek in Brian Chesky, ustanovitelj Airbnb (foto: Matevž Petek, osebni arhiv)

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.