PowUnity: razvili prvo napravo za iskanje in varovanje smuči

S PowUnity ne boste nikoli več izgubili smuči

V mesecih, ko je alpsko smučanje redno na sporedu televizijskih in radijskih prenosov, lahko brez posebnega truda ugotovimo, da smo Slovenci in Avstrijci v tej disciplini med najboljšimi. Odraz vsega tega je tudi nov startup na sceni, PowUnity.

PowUnity je zamisel študentov, ki sta se srečala na Švedskem. Arhiv PowUnity
PowUnity je zamisel študentov, ki sta se srečala na Švedskem (fot: PowUnity).

PowUnity je zamisel dveh študentov, Slovenca Grega Gostinčarja in Avstrijca Stefana Sinneggerja, ki sta se prejšnjo jesen srečala na magistrskem študiju na univerzi v Lundu na Švedskem. V okviru študija sta začela razvijati produkt, pri čemer je veliko pripomogla tudi praktična usmerjenost samega študija, saj sta lahko tako napravo dodobra razvila. Rodil se je NeverLose.

Z NeverLose ne boste nikoli več izgubili smuči

NeverLose ali ‘nikoli izgubljen’ je prva Bluetooth naprava za iskanje in varovanje smuči ter smučarskih bordov pred krajo ali izgubo. Sestavljen je iz dveh delov: spodnja plošča se pritrdi na smuči s posebnim lepilnim trakom, medtem ko se zgornji del, ki vsebuje vso elektroniko, privijači. Sistem deluje tako, da se uporabnik prek aplikacije na telefonu poveže z napravo, pri čemer lahko uporablja dve funkciji, ”anti-theft” ali ”ski-finding”.

Naprava je primerna predvsem za smučarje prostega sloga, ki morajo svoje smuči iskati izven utrjenih in oblikovanih prog. V primeru padca, ko smučar izgubi svoje smuči, se namreč avtomatsko sproži zvočni signal na napravi, ki ima jakost 100 decibelov.

Naprava NeverLose bo stala od 80 do 90 evrov. Arhiv PowUnity
Naprava NeverLose bo stala med 80 in 90 evri (foto: PowUnity).

Naprava NeverLose je bila temelj za ustanovitev startupa PowUnity, katerega ime je sestavljenka za powerful community – močna skupnost. Poleg Grega in Stefana je pri ustanavljanju sodeloval tudi Christian Strassl iz Avstrije. Svoje podjetje so, kot se spodobi za takšno dejavnost, usidrali v samo osrčje Alp, natančneje v Innsbruck v Avstriji. Vse tri povezuje velika strast in ljubezen do smučanja prostega sloga, to pa hočejo deliti tudi z ostalimi navdušenci nad zunanjimi športi in jih povezati v močno skupnost. Kot je za Netokracijo povedal soustanovitelj Grega Gostinčar:

Eden izmed naših ključnih ciljev je zgraditi močno blagovno znamko PowUnity, ki bo predstavljala visok standard za kakovostne produkte, hkrati pa bo zgradila skupnost. V skupnosti ne pričakujemo samo smučarjev, temveč tudi druge uporabnike naših produktov.

NeverLose so razvili na Švedskem, na trg prihaja v prihodnji smučarski sezoni. Arhiv PowUnity
NeverLose so razvili na Švedskem, na trg prihaja v prihodnji smučarski sezoni (foto: PowUnity). 

S Švedi je lažje sodelovati

V projektu sodelujejo še industrijski oblikovalci in strokovnjaki s tehničnega področja, v veliko pomoč pa jim je tudi ekipa mentorjev iz Švedske, kjer so izdelek pravzaprav razvili. Zakaj Švedska? Grega odgovarja tako:

V regiji, kjer trenutno prebivava s Stefanom, so razvili Bluetooth tehnologijo, podjetja pa imajo ogromno znanja na tehničnem področju. Hkrati smo ugotovili, da je sodelovanje s podjetji na Švedskem izredno učinkovito in preprosto. Ker nam je kvaliteta produkta ključnega pomena, mislim, da bomo tudi v prihodnje sodelovali s švedskimi podjetji.

Za zagon PowUnityja so poskrbeli njegovi člani sami, to pomeni, da so sami krili stroške razvoja produkta. Trenutno so v fazi iskanja strateškega partnerja in/ali investitorja, ki jim bo pomagal z nadaljnjim razvojem produkta in znamke. Enako kot startup LACEnano, tudi oni menijo, da pot po platformah množičnega financiranja ni za njih:

Zaenkrat se nismo odločili za iskanje finančnih sredstev preko crowdfunding platform. Menimo, da je druga pot, po kateri hodimo, za nas primernejša. Morda pa se bomo v prihodnje vseeno odločili za pripravo kampanje na Kickstarterju.

Naprava NeverLose bo na trg lansirana v smučarski sezoni 2015/2016, že sedaj pa zbirajo naročila zanjo. Po besedah iznajditeljev je na trgu veliko zanimanja in povpraševanja, prednaročila pa prihajajo predvsem iz avstrijskih t.i. premium trgovin, ki so tudi njihova prva “tarča”. Tudi nad odzivi smučarjev so zadovoljni, saj ti vidijo napravo kot preprosto rešitev za perečo težavo, ki bo sedaj lahko rešljiva. Za dve napravi, eno za vsako smučko, bo potrebno odšteti med 80 in 90 evri.

Naprava je 100% odporna na vodo in tresljaje, do živega pa ji zaradi posebne baterije ne bodo prišle niti nizke temperature. Ekipa PowUnity se pri tem vedno znova zanaša na strokovnjake iz Švedske, ki jim zaupajo pri izdelavi.

PowUnity_kdobivedel
Ustanovitelji verjamejo, da jim bo uspelo izgraditi močno skupnost navdušencev zunanjih športov (foto: arhiv PowUnity).

Konkurenca je dobrodošla

Pri PowUnity se konkurence ne bojijo, celo nasprotno:

Čeprav se verjetno kdo ne bo strinjal z mano, je pri ustvarjanju novega trga celo zaželjeno imeti konkurenta. Še posebej, ko si zgolj majhen startup z dobro rešitvijo in velikim potencialom.

Za svojo trenutno nalogo so si zastavili razviti kakovosten izdelek in posledično močno znamko z jasno vizijo in cilji, saj so prepričani, da so močni temelji pomembni. Razmišljajo tudi že o novih izdelkih, idej je veliko, a hočejo v prvem koraku najprej lansirati NeverLose in potem razmišljati naprej.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.