Znani so prejemniki investicij SK200 in SK75, ki so prejeli skupno 1.275.000 evrov svežega kapitala - Netokracija.si

Znani so prejemniki investicij SK200 in SK75, ki so prejeli skupno 1.275.000 evrov svežega kapitala

Končno so znani prejemniki jesenskega naložbenega kroga za semenski kapital, SK75 in SK200, ki sta namenjena zagonu in rasti inovativnih podjetij. Devet prejemnikov bo tako dobilo 75.000 evrov zagonskega kapitala, trije pa 200.000 evrov investicije za rast.

Slovenski podjetniški sklad je podpisal pogodbe z 12 novimi prejemniki semenskega kapitala.
Slovenski podjetniški sklad je podpisal pogodbe z 12 novimi prejemniki semenskega kapitala.

Iniciativa Start:up Slovenia sporoča, da je Slovenski podjetniški sklad (SPS) zaključil jesenski naložbeni krog, ki se je začel 1. septembra lani s serijo desetih roadshow dogodkov po vsej Sloveniji. Skupno je 12 podjetij prejelo investicije v višini 1.275.000 evrov, medtem ko družina SK danes šteje že 45 članov. Vanje je bilo vloženih 3,8 milijonov evrov semenskega kapitala.

Pomoč pri zagonu in rasti

Konvertibilno posojilo za zagon inovativnih podjetij oz. SK75 je bilo odobreno devetim podjetjem, od katerih bo vsaka prejela 75,000 evrov zagonskega kapitala. Produkt SK75 je namenjen start up podjetjem s potencialom rasti ter posledično s potencialom kreiranja novih delovnih mest, ki so v tej razvojni fazi še posebej ranljiva. Fokus je predvsem na mladih tehnoloških podjetjih. Zraven denarne investicije podjetja prejmejo še sodelovanje z izbranim start-up mentorjem in intenziven 3-mesečni program v pospeševalniku Start:up Geek House.

Produkt SK200, oz. lastniški vstop za rast inovativnih podjetij, so prejela tri podjetja, katere idejo je trg že potrdil in so svoj ”product-market-fit” že našla. Namen tovrstnega semenskega kapitala je spodbujanje nastajanja novih inovativnih podjetij in njihova nadaljnja rast. S kapitalsko podporo želi Sklad omogočiti podjetjem hitrejšo rast, hitrejše uvajanje novih tehnoloških dosežkov ter prodor na globalne trge. Zraven svežega kapitala za financiranje hitre globalne rasti produkt SK200 vključuje tudi mentorsko podporo in pospeševalniški program v Go:Global Slovenia. Vsem podjetjem je na voljo tudi paket ugodnosti.

Kozmetika, tehnologija, narava, …

Medtem ko si več o devetih prejemnikih produkta SK75 lahko preberete tukaj, si bomo podrobneje ogledali, kdo so prejemniki 200,000 evrov semenskega kapitala.

  • VASTOK – personalizirana 100% naravna kozmetika AlpStories, ki si jo vsak oblikuje po svojem okusu. V podjetju se prilagodijo kupčevim potrebam in željam ter mu omogočijo izdelavo izdelka, ki ga lahko so-kreira.
  • LEDCOM – podjetje je razvilo sistem XVIDA, magnetne dodatke, ki lahko tablico ali mobilni telefon naredijo uporabnejšo, saj nosilci in držala povečajo funkcionalnost naprav npr. med vožnjo, kolesarjenjem, pri delu, …
  • PONIKA – podjetje, usmerjeno v naravo in ekologijo, je med prvimi petimi akvaponskimi podjetji v Evropi in razvija samo-očiščevalne ribogojnice, PONNODAkvaponika je namreč sinergija vzgoje rib in rastlin, takšen sistem pa pridelovalcem in urbanim vrtičkarjem omogoča gojenje zelenjave kjerkoli.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.