Marketinški direktorji, medijski planerji in strategi, snovalci digitalnih oglaševalskih akcij, medijski strokovnjaki in vsi, ki vas zanima svet digitalnega komuniciranja, pozor! 4. junija bo na vrsti že 4. DIGGIT konferenca.

DIGGIT, enodnevna konferenca o digitalnih komunikacijah, bo letos potekala v četrtek, 4. junija v Ljubljani. Konferenca združuje predavanja iz sveta digitalij slovenskih in tujih strokovnjakov in tekmovalni del, kjer podeljujejo velike in zlate nagrade za uspešno digitalno orodje, kanal, strategijo, rešitev. Prijave za tekmovanje so odprte do 28. aprila, svoja dela pa lahko prijavite v spletni prijavnici.
Letos je na voljo 16 tekmovalnih kategorij, ki segajo vse od avtomobilske industrije, do mode in turizma. Med vsemi prijavljenimi deli bo žirija izbrala 4 najboljše, ki bodo prejele veliko nagrado DIGGIT v naslednjih kategorijah: digitalna inovacija, digitalna strategija, digitalno oglaševanje in družbeni mediji.
DIGGIT Startup ideje letos ne bo
Pred dvema letoma so na konferenci predstavili tudi novo kategorijo, DIGGIT startup ideja. V letu 2014 je ta naslov prejela ekipa Doctrina, ki je predstavila portal, namenjen izobraževanju zaposlenih v lekarnah. Letos ta kategorija ne bo vključena v tekmovanje, bodo pa po besedah Mateje Vehovec, vodje projekta, v sam program vključeni startupi, ki so že uspeli na trgu.

Spomnimo, prejemniki lanskih velikih nagrad DIGGIT so bili Telekom Slovenije in Pristop za TViN, Zavarovalnica Triglav za viralni video o preprečevanju zavarovalniških goljufij, Telekom Slovenije in Pristop za kampanjo ob Eurobasketu Good life ter Agencija 101 in Atlantic Grupa za FB skupnost Nosečka Mg.