V letu 2013 so se prihodki od mobilnega oglaševanja v primerjavi z letom 2012 na svetovni ravni povečali za kar 92 odstotkov. Raziskava, ki jo je opravila organizacija IAB Europe tako dokazuje, da je mobilno oglaševanje vse pomembnejši del spletnega marketinga.
V letu 2013 so se prihodki od mobilnega oglaševanja v primerjavi z letom 2012 na svetovni ravni povečali za kar 92 odstotkov. Raziskava, ki jo je opravila organizacija IAB Europe tako dokazuje, da je mobilno oglaševanje vse pomembnejši del spletnega marketinga.
Največjo, kar 123-odstotno rast, dosegajo mobilni prikazni oglasi, z 92-odstotno rastjo pa jim sledi mobilno iskalno oglaševanje. Njuna rast je posledica hitrega razvoja pametnih mobilnih telefonov, ki omogočajo reklamiranje v obliki večpredstavnostnih vsebin. Po drugi strani pa je najmanjšo, 19-odstotno rast, doseglo pošiljanje oglasnih SMS sporočil. To je razumljivo, saj uporabniki za komuniciranje vedno manj uporabljajo SMS sporočila in se raje poslužujejo sodobnejših sredstev za komunikacijo.
V svetovnem merilu pripada največji delež mobilnega oglaševanja Severni Ameriki, in sicer skoraj 42-odstotni. Azija z skoraj 39 odstotki ne zaostaja veliko, 17-odstotni delež pripada Evropi, ostale regije pa so na tem področju precej bolj skromne. Kljub temu pa se Latinska Amerika ponaša z daleč največjo rastjo prihodkov od mobilnega oglaševanja, ki je v primerjavi z letom 2012 kar 215-odstotna.