Prihodki iz oglaševanja na mobilnih napravah strmo naraščajo

V letu 2013 so se prihodki od mobilnega oglaševanja v primerjavi z letom 2012 na svetovni ravni povečali za kar 92 odstotkov. Raziskava, ki jo je opravila organizacija IAB Europe tako dokazuje, da je mobilno oglaševanje vse pomembnejši del spletnega marketinga.

chartUP

V letu 2013 so se prihodki od mobilnega oglaševanja v primerjavi z letom 2012 na svetovni ravni povečali za kar 92 odstotkov. Raziskava, ki jo je opravila organizacija IAB Europe tako dokazuje, da je mobilno oglaševanje vse pomembnejši del spletnega marketinga.

Največjo, kar 123-odstotno rast, dosegajo mobilni prikazni oglasi, z 92-odstotno rastjo pa jim sledi mobilno iskalno oglaševanje. Njuna rast je posledica hitrega razvoja pametnih mobilnih telefonov, ki omogočajo reklamiranje v obliki večpredstavnostnih vsebin. Po drugi strani pa je najmanjšo, 19-odstotno rast, doseglo pošiljanje oglasnih SMS sporočil. To je razumljivo, saj uporabniki za komuniciranje vedno manj uporabljajo SMS sporočila in se raje poslužujejo sodobnejših sredstev za komunikacijo.

V svetovnem merilu pripada največji delež mobilnega oglaševanja Severni Ameriki, in sicer skoraj 42-odstotni. Azija z skoraj 39 odstotki ne zaostaja veliko, 17-odstotni delež pripada Evropi, ostale regije pa so na tem področju precej bolj skromne. Kljub temu pa se Latinska Amerika ponaša z daleč največjo rastjo prihodkov od mobilnega oglaševanja, ki je v primerjavi z letom 2012 kar 215-odstotna.

Priljubljeno

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.