Prihodki iz oglaševanja na mobilnih napravah strmo naraščajo - Netokracija.si

Prihodki iz oglaševanja na mobilnih napravah strmo naraščajo

V letu 2013 so se prihodki od mobilnega oglaševanja v primerjavi z letom 2012 na svetovni ravni povečali za kar 92 odstotkov. Raziskava, ki jo je opravila organizacija IAB Europe tako dokazuje, da je mobilno oglaševanje vse pomembnejši del spletnega marketinga.

chartUP

V letu 2013 so se prihodki od mobilnega oglaševanja v primerjavi z letom 2012 na svetovni ravni povečali za kar 92 odstotkov. Raziskava, ki jo je opravila organizacija IAB Europe tako dokazuje, da je mobilno oglaševanje vse pomembnejši del spletnega marketinga.

Največjo, kar 123-odstotno rast, dosegajo mobilni prikazni oglasi, z 92-odstotno rastjo pa jim sledi mobilno iskalno oglaševanje. Njuna rast je posledica hitrega razvoja pametnih mobilnih telefonov, ki omogočajo reklamiranje v obliki večpredstavnostnih vsebin. Po drugi strani pa je najmanjšo, 19-odstotno rast, doseglo pošiljanje oglasnih SMS sporočil. To je razumljivo, saj uporabniki za komuniciranje vedno manj uporabljajo SMS sporočila in se raje poslužujejo sodobnejših sredstev za komunikacijo.

V svetovnem merilu pripada največji delež mobilnega oglaševanja Severni Ameriki, in sicer skoraj 42-odstotni. Azija z skoraj 39 odstotki ne zaostaja veliko, 17-odstotni delež pripada Evropi, ostale regije pa so na tem področju precej bolj skromne. Kljub temu pa se Latinska Amerika ponaša z daleč največjo rastjo prihodkov od mobilnega oglaševanja, ki je v primerjavi z letom 2012 kar 215-odstotna.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?