Sta Samo in Iza Login res prodala delež v Outfit7 za milijardo evrov?

O prodaji podjetja Outfit7 Kitajcem se govori že od jeseni. Danes pa je po medijih zaokrožila novica, da Samo in Iza Login nista več milijonarja, temveč milijarderja. Za kar milijardo evrov naj bi prodala svoj delež v podjetju, ki je ustvarilo legendarnega Talking Toma in prijatelje. Novice zaenkrat nihče iz Outfit7 ni ne zanikal, ne potrdil, o prodaji, ki presega skupno vrednost prodaje vseh dosedanjih slovenskih državnih podjetij, se za zdaj govori le neuradno.

talking tomFinance

Outfit 7 je leta 2009 ustanovil Samo Login s 7 kolegi inženirji, vanj pa je vložil 200 tisoč evrov, ki jih je pridobil s prodajo deleža v Najdi.si. Skupaj s soprogo Izo je podjetje popeljal od razvijalca aplikacij do globalnega medijskega imperija s podružnicami v 14 državah. Podjetje, ki je davčni rezident Cipra, upravljajo iz Londona, ljubljanska podružnica pa zaposluje okrog 130 oseb.

Ekipa je ustvarila 15 aplikacij s 5 liki, med katerimi je najbolj znan Talking Tom. Aplikacije imajo kar 5,4 milijard prenosov in 300 milijonov aktivnih uporabnikov, sodelovali so tudi s Disneyjem. Lanska bilanca razkriva 108 milijonov evrov prihodkov, od tega kar 80 milijonov evrov dobička (od tega pa 65 milijonov dividend!)

Loginova sta že nekaj časa na Managerjevem seznamu najbogatejših Slovencev, pred dvema letoma pa sta se uvrstila na 1. mesto. Svojega položaja nista nikoli komentirala. Glede na številna medijska ugibanja, pričakujemo, da se bodo iz Outfit7 kmalu oglasili z uradnim sporočilom za javnost, iz katerega bomo izvedeli več o prodaji stoletja. Do takrat pa preberite nekaj več o tehničnem ozadju ustvarjanja Talking Toma (predavanje na dogodku #vblatu pred 3 leti).

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.