Sta Samo in Iza Login res prodala delež v Outfit7 za milijardo evrov?

Sta Samo in Iza Login res prodala delež v Outfit7 za milijardo evrov?

O prodaji podjetja Outfit7 Kitajcem se govori že od jeseni. Danes pa je po medijih zaokrožila novica, da Samo in Iza Login nista več milijonarja, temveč milijarderja. Za kar milijardo evrov naj bi prodala svoj delež v podjetju, ki je ustvarilo legendarnega Talking Toma in prijatelje. Novice zaenkrat nihče iz Outfit7 ni ne zanikal, ne potrdil, o prodaji, ki presega skupno vrednost prodaje vseh dosedanjih slovenskih državnih podjetij, se za zdaj govori le neuradno.

talking tomFinance

Outfit 7 je leta 2009 ustanovil Samo Login s 7 kolegi inženirji, vanj pa je vložil 200 tisoč evrov, ki jih je pridobil s prodajo deleža v Najdi.si. Skupaj s soprogo Izo je podjetje popeljal od razvijalca aplikacij do globalnega medijskega imperija s podružnicami v 14 državah. Podjetje, ki je davčni rezident Cipra, upravljajo iz Londona, ljubljanska podružnica pa zaposluje okrog 130 oseb.

Ekipa je ustvarila 15 aplikacij s 5 liki, med katerimi je najbolj znan Talking Tom. Aplikacije imajo kar 5,4 milijard prenosov in 300 milijonov aktivnih uporabnikov, sodelovali so tudi s Disneyjem. Lanska bilanca razkriva 108 milijonov evrov prihodkov, od tega kar 80 milijonov evrov dobička (od tega pa 65 milijonov dividend!)

Loginova sta že nekaj časa na Managerjevem seznamu najbogatejših Slovencev, pred dvema letoma pa sta se uvrstila na 1. mesto. Svojega položaja nista nikoli komentirala. Glede na številna medijska ugibanja, pričakujemo, da se bodo iz Outfit7 kmalu oglasili z uradnim sporočilom za javnost, iz katerega bomo izvedeli več o prodaji stoletja. Do takrat pa preberite nekaj več o tehničnem ozadju ustvarjanja Talking Toma (predavanje na dogodku #vblatu pred 3 leti).

Priljubljeno

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?