Sta Samo in Iza Login res prodala delež v Outfit7 za milijardo evrov?

O prodaji podjetja Outfit7 Kitajcem se govori že od jeseni. Danes pa je po medijih zaokrožila novica, da Samo in Iza Login nista več milijonarja, temveč milijarderja. Za kar milijardo evrov naj bi prodala svoj delež v podjetju, ki je ustvarilo legendarnega Talking Toma in prijatelje. Novice zaenkrat nihče iz Outfit7 ni ne zanikal, ne potrdil, o prodaji, ki presega skupno vrednost prodaje vseh dosedanjih slovenskih državnih podjetij, se za zdaj govori le neuradno.

talking tomFinance

Outfit 7 je leta 2009 ustanovil Samo Login s 7 kolegi inženirji, vanj pa je vložil 200 tisoč evrov, ki jih je pridobil s prodajo deleža v Najdi.si. Skupaj s soprogo Izo je podjetje popeljal od razvijalca aplikacij do globalnega medijskega imperija s podružnicami v 14 državah. Podjetje, ki je davčni rezident Cipra, upravljajo iz Londona, ljubljanska podružnica pa zaposluje okrog 130 oseb.

Ekipa je ustvarila 15 aplikacij s 5 liki, med katerimi je najbolj znan Talking Tom. Aplikacije imajo kar 5,4 milijard prenosov in 300 milijonov aktivnih uporabnikov, sodelovali so tudi s Disneyjem. Lanska bilanca razkriva 108 milijonov evrov prihodkov, od tega kar 80 milijonov evrov dobička (od tega pa 65 milijonov dividend!)

Loginova sta že nekaj časa na Managerjevem seznamu najbogatejših Slovencev, pred dvema letoma pa sta se uvrstila na 1. mesto. Svojega položaja nista nikoli komentirala. Glede na številna medijska ugibanja, pričakujemo, da se bodo iz Outfit7 kmalu oglasili z uradnim sporočilom za javnost, iz katerega bomo izvedeli več o prodaji stoletja. Do takrat pa preberite nekaj več o tehničnem ozadju ustvarjanja Talking Toma (predavanje na dogodku #vblatu pred 3 leti).

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Spletni marketing

Čez štiri dni v Ljubljani: Ecommerce Day 2017

Čez štiri dni se bodo strokovnjaki s področja spletne trgovine zbrali na enem mestu, na največji regijski konferenci o spletnem nakupovanju. Ecommerce Day 2017, ki ga organizirata Shopper's Mind Slovenija in Ceneje.si, se bo 28. in 29. novembra odvil v Ljubljani. Izkoristite izjemno priložnost in si zagotovite vstopnico za mreženje z več kot 200 strokovnjaki spletnega trženja.

Kultura 2.0

Zakaj si moraš poiskati službo v ‘digitalu’, razkriva Mak Kordić v 2. oddaji Digitalna kava

V drugi oddaji Digitalna kava smo govorili z Makom Kordićem, lastnikom in direktorjem digitalne agencije CNJ Digital. Mak pravi, da v znanju in idejah vidi moč, vse ostalo pa se da najeti.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.

Kultura 2.0

Kako zgleda tvoj ‘lajf’, če oblikuješ nogavice, razkriva (digitalna) kava z Zulu Zion

Na slovenski digitalni sceni deluje kup nadarjenih oseb, ki so hkrati izredno zanimivi sogovorniki. Ustvarili smo serijo video intervjujev, v katerih se ob dobri kavi pogovarjamo s kreativnimi ljudmi.