V Grand hotelu Bernardin v Portorožu trenutno poteka že 24. Slovenski oglaševalski festival. Čeprav vreme letos ni ravno naklonjeno, so organizatorji poskrbeli za pester in novih informacij poln prvi dan. Govorci so nas navduševali z raznolikimi temami in kreativnimi oglasi, zvečer pa so na zaključni prireditvi podelili nagrade Effie, za najboljše tržno-komunikacijsko učinkovite projekte v lanskem letu.

Ob jutranji kavi smo najprej prisluhnili Bjornu Stahlu, ki je govoril o tem, kako iz majhnega postane veliko in Nadyi Zhexembayevi. Slednja je govorila o vztrajnosti in potrebnih spremembah, na primeru slovenskega avtomobilskega podjetja Hidria.
Pred zgodnjim kosilom smo izvedeli še nekaj o tem, kako so danes mnoge poslovne priložnosti na trgu zamujene, saj med seboj niso povezane. Katie Axam iz IBM-a nas je spodbudila k spoznavanju novih načinov, kako najbolje izkoristiti naše znanje in izkušnje.
Program se je v popoldanskem času nadaljeval s poudarkom na čustvih v oglaševanju, katerega moto je bil “We think a lot less than we think we think”*. O tem, kako zgradimo uspešen medij, pa sta se pogovarjala Andrew Gruen in Tomaž Drozg, predsednik uprave Adria Media Ljubljana. Sproščen pogovor je potekal na temo medija, ki ga Tomaž zagovarja kot vsebino in znamko, ter internet, za katerega meni, da služi le kot distribucijski kanal. Njegov nasvet za uspeh je točno poznati svoje bralce in ubirati nove, kreativne poti oglaševanja. Skratka, biti drugačen.

Istočasno sta potekali še predavanji na temo globalizacije in množičnega financiranja, na primeru FlyKly, Goat Muga, Sipaboardsa in skiroja Olaf. Po predavanju smo imeli možnost vožnje s kolesom, skirojem in supom na vodi.
Po kratkem premoru je sledil sproščen in smeha poln pogovor z odgovornim urednikom Dela, izvršnim direktorjem za upravljanje odnosov s strankami v Mercatorju in direktorico Ipsosa, na temo generacije baby boomerjev in prilagojenosti oglasov starejšim.
Problem drobnega tiska in s tem povezanih težav na primerih Mobitel, Pečjak in Dana sta ob dobrem pivu izpostavila Roman Berčon iz Oglaševalskega razsodišča in Cene Grčar. Za konec prvega dneva pa nam je Julien Benmoussa predstavil še problem estetike v oglasih. S kampanjo zasnovano za povečanje prodaje sadja in zelenjave, ki ne izgleda lepo, je želel poudariti, da ni vedno vse, kar je lepo na zunaj, tudi dobro in okusno.
Prvi dan SOF-a je ponudil veliko zanimivega, zagotovo pa nas še ogromno zanimivih vsebin čaka jutri. Spremljajte nas še naprej!
*Ljudje mislimo veliko manj, kot mislimo da mislimo.