Prvi dan SOF-a minil v znamenju zgodb, ki združujejo - Netokracija.si

Prvi dan SOF-a minil v znamenju zgodb, ki združujejo

V Grand hotelu Bernardin v Portorožu trenutno poteka že 24. Slovenski oglaševalski festival. Čeprav vreme letos ni ravno naklonjeno, so organizatorji poskrbeli za pester in novih informacij poln prvi dan. Govorci so nas navduševali z raznolikimi temami in kreativnimi oglasi, zvečer pa so na zaključni prireditvi podelili nagrade Effie, za najboljše tržno-komunikacijsko učinkovite projekte v lanskem letu.

SOF 2015
Foto: SOF

Ob jutranji kavi smo najprej prisluhnili Bjornu Stahlu, ki je govoril o tem, kako iz majhnega postane veliko in Nadyi Zhexembayevi. Slednja je govorila o vztrajnosti in potrebnih spremembah, na primeru slovenskega avtomobilskega podjetja Hidria.

Pred zgodnjim kosilom smo izvedeli še nekaj o tem, kako so danes mnoge poslovne priložnosti na trgu zamujene, saj med seboj niso povezane. Katie Axam iz IBM-a nas je spodbudila k spoznavanju novih načinov, kako najbolje izkoristiti naše znanje in izkušnje.

Program se je v popoldanskem času nadaljeval s poudarkom na čustvih v oglaševanju, katerega moto je bil “We think a lot less than we think we think”*. O tem, kako zgradimo uspešen medij, pa sta se pogovarjala Andrew Gruen in Tomaž Drozg, predsednik uprave Adria Media Ljubljana. Sproščen pogovor je potekal na temo medija, ki ga Tomaž zagovarja kot vsebino in znamko, ter internet, za katerega meni, da služi le kot distribucijski kanal. Njegov nasvet za uspeh je točno poznati svoje bralce in ubirati nove, kreativne poti oglaševanja. Skratka, biti drugačen.

Blaž Vuk, predsednik žirije 24. SOF, kreativni direktor, Pristop (foto: SOF)
Blaž Vuk, predsednik žirije 24. SOF, kreativni direktor, Pristop (foto: SOF)

Istočasno sta potekali še predavanji na temo globalizacije in množičnega financiranja, na primeru FlyKly, Goat Muga, Sipaboardsa in skiroja Olaf. Po predavanju smo imeli možnost vožnje s kolesom, skirojem in supom na vodi.

Po kratkem premoru je sledil sproščen in smeha poln pogovor z odgovornim urednikom Dela, izvršnim direktorjem za upravljanje odnosov s strankami v Mercatorju in direktorico Ipsosa, na temo generacije baby boomerjev in prilagojenosti oglasov starejšim.

Problem drobnega tiska in s tem povezanih težav na primerih Mobitel, Pečjak in Dana sta ob dobrem pivu izpostavila Roman Berčon iz Oglaševalskega razsodišča in Cene Grčar. Za konec prvega dneva pa nam je Julien Benmoussa predstavil še problem estetike v oglasih. S kampanjo zasnovano za povečanje prodaje sadja in zelenjave, ki ne izgleda lepo, je želel poudariti, da ni vedno vse, kar je lepo na zunaj, tudi dobro in okusno.

Prvi dan SOF-a je ponudil veliko zanimivega, zagotovo pa nas še ogromno zanimivih vsebin čaka jutri. Spremljajte nas še naprej! 

*Ljudje mislimo veliko manj, kot mislimo da mislimo.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?