Prvi dan SOF-a minil v znamenju zgodb, ki združujejo

V Grand hotelu Bernardin v Portorožu trenutno poteka že 24. Slovenski oglaševalski festival. Čeprav vreme letos ni ravno naklonjeno, so organizatorji poskrbeli za pester in novih informacij poln prvi dan. Govorci so nas navduševali z raznolikimi temami in kreativnimi oglasi, zvečer pa so na zaključni prireditvi podelili nagrade Effie, za najboljše tržno-komunikacijsko učinkovite projekte v lanskem letu.

SOF 2015
Foto: SOF

Ob jutranji kavi smo najprej prisluhnili Bjornu Stahlu, ki je govoril o tem, kako iz majhnega postane veliko in Nadyi Zhexembayevi. Slednja je govorila o vztrajnosti in potrebnih spremembah, na primeru slovenskega avtomobilskega podjetja Hidria.

Pred zgodnjim kosilom smo izvedeli še nekaj o tem, kako so danes mnoge poslovne priložnosti na trgu zamujene, saj med seboj niso povezane. Katie Axam iz IBM-a nas je spodbudila k spoznavanju novih načinov, kako najbolje izkoristiti naše znanje in izkušnje.

Program se je v popoldanskem času nadaljeval s poudarkom na čustvih v oglaševanju, katerega moto je bil “We think a lot less than we think we think”*. O tem, kako zgradimo uspešen medij, pa sta se pogovarjala Andrew Gruen in Tomaž Drozg, predsednik uprave Adria Media Ljubljana. Sproščen pogovor je potekal na temo medija, ki ga Tomaž zagovarja kot vsebino in znamko, ter internet, za katerega meni, da služi le kot distribucijski kanal. Njegov nasvet za uspeh je točno poznati svoje bralce in ubirati nove, kreativne poti oglaševanja. Skratka, biti drugačen.

Blaž Vuk, predsednik žirije 24. SOF, kreativni direktor, Pristop (foto: SOF)
Blaž Vuk, predsednik žirije 24. SOF, kreativni direktor, Pristop (foto: SOF)

Istočasno sta potekali še predavanji na temo globalizacije in množičnega financiranja, na primeru FlyKly, Goat Muga, Sipaboardsa in skiroja Olaf. Po predavanju smo imeli možnost vožnje s kolesom, skirojem in supom na vodi.

Po kratkem premoru je sledil sproščen in smeha poln pogovor z odgovornim urednikom Dela, izvršnim direktorjem za upravljanje odnosov s strankami v Mercatorju in direktorico Ipsosa, na temo generacije baby boomerjev in prilagojenosti oglasov starejšim.

Problem drobnega tiska in s tem povezanih težav na primerih Mobitel, Pečjak in Dana sta ob dobrem pivu izpostavila Roman Berčon iz Oglaševalskega razsodišča in Cene Grčar. Za konec prvega dneva pa nam je Julien Benmoussa predstavil še problem estetike v oglasih. S kampanjo zasnovano za povečanje prodaje sadja in zelenjave, ki ne izgleda lepo, je želel poudariti, da ni vedno vse, kar je lepo na zunaj, tudi dobro in okusno.

Prvi dan SOF-a je ponudil veliko zanimivega, zagotovo pa nas še ogromno zanimivih vsebin čaka jutri. Spremljajte nas še naprej! 

*Ljudje mislimo veliko manj, kot mislimo da mislimo.

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.