Prvi dan SOF-a preživet v znamenju dobrih zgodb

Prvi dan SOF-a preživet v znamenju dobrih zgodb

V četrtek, 7. aprila, se je v hotelu Kempinski odvil 1. dan 25. SOF-a, ki je postregel z dobrimi zgodbami iz sveta oglaševanja, tako na slovenskih kot na tujih tleh. Zvečer so bila podeljena srebrna priznanja za oglaševalsko odličnost.

Uroš Goričan, Publicis (Foto: SOF)

Letošnji SOF je odprl Branimir Brkljač, ki je polni dvorani predstavil izraz “zgodbarjenje”, ter pojasnil razliko med nakladanjem in pripovedovanjem. Uro kasneje smo se problematike predstavitve in ugleda Slovenije v tujini dotaknili na okrogli mizi, na kateri so sodelovali pisatelj Miha Mazzini, Ines Drame in Dragan Barutovski, pod vodenjem Uroša Goričana iz agencije Publicis. Tema okrogle mize se je razvila, ko je moderator razmišljal o 3-minutnem “elevator pitchu” o Sloveniji in ga nikakor ni mogel sestaviti. Udeleženci so se strinjali, da je za pozornost in zanimivost države treba pripovedovati in ustvarjati zgodbe. Okrogli mizi je sledil še govorniški dvoboj, ki niti ni bil dvoboj v pravem pomenu besede, saj sta se gosta, Slovenca, ki delata in živita v tujini, večinoma strinjala o problematikah in prednostih dela v oglaševanju v tujini in v Sloveniji. Vesna Koselj, trenutno freelancerka in kreativna direktorica v Nemčiji in Anže Jereb, kreativni direktor agencije v Kijevu, sta se strinjala, da so zgodbe bistvenega pomena, pa naj bo to zgodba oglasa ali pa zgodba, ki jo blagovna znamka komunicira od začetka svojega delovanja. Pri primerjavi dela v oglaševanju v Sloveniji ali v tujini, sta izpostavila, da je bistvena prednost tujine ta, da imaš možnost sodelovanja z večjimi in mednarodno bolj poznanimi naročniki.

SOF
Foto: SOF

Po kosilu je sledilo predavanje Roka Predina in Richarda Barnetta, ki sta zbrane navdušila z video animacijo in njeno raznolikostjo. Obiskovalci, željni kreative, so se udeležili delavnice Do briefa in naprej, ki je potekala pod vodstvom Draga Mlakarja, nadobudneži prihajajočih trendov pa so bili priča okrogli mizi na temo, kako je navidezna resničnost postala stvarnost. Alenka Bešter, Robert Schmitzer, Irena Stamenkovič, Ivan Temovski in Blaž Zafošnik so predstavili primere kampanj, ustvarjenih z VR očali, vsak na svojem področju. Strinjajo se, da VR postaja prihodnost, in da bodo v reku dveh let VR očala postala nujni dodatek. Za športno obarvano vzdušje je poskrbel Dejan Zavec, ki se je pogovarjal z Rokom Cudermanom in Igorjem E. Bergantom, kjer je bila glavna tema pogovora sodelovanje Zavca s podjetjem Petrol. Pred podelitvijo srebrnih priznanj je Ariana Nina Eror iz Marketing Magazina predstavila še B-report – poročilo o uspešnosti oglaševalskih agencij v Sloveniji.

Kot zadnje dejanje večera se je na terasi Kempinski Palace Hotela Portorož zgodila podelitev srebrnih priznanj. V skupini celostnih komunikacijskih akcij je slavil Publicis Group Slovenia, s kampanjo “Ne tekstam, ko vozim”, kot tudi v skupini digitalnih komunikacijskih akcij, s kampanjo “Renault Kadjar Avantura”. Za najboljšo kreativno rešitev je bila nagrajena Agencija Pristop v sodelovanju z Zavarovalnico Triglav, za kampanjo “Virtualni poleti Planica 2015”.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?