Prvi dan SOF-a preživet v znamenju dobrih zgodb

Prvi dan SOF-a preživet v znamenju dobrih zgodb

V četrtek, 7. aprila, se je v hotelu Kempinski odvil 1. dan 25. SOF-a, ki je postregel z dobrimi zgodbami iz sveta oglaševanja, tako na slovenskih kot na tujih tleh. Zvečer so bila podeljena srebrna priznanja za oglaševalsko odličnost.

Uroš Goričan, Publicis (Foto: SOF)

Letošnji SOF je odprl Branimir Brkljač, ki je polni dvorani predstavil izraz “zgodbarjenje”, ter pojasnil razliko med nakladanjem in pripovedovanjem. Uro kasneje smo se problematike predstavitve in ugleda Slovenije v tujini dotaknili na okrogli mizi, na kateri so sodelovali pisatelj Miha Mazzini, Ines Drame in Dragan Barutovski, pod vodenjem Uroša Goričana iz agencije Publicis. Tema okrogle mize se je razvila, ko je moderator razmišljal o 3-minutnem “elevator pitchu” o Sloveniji in ga nikakor ni mogel sestaviti. Udeleženci so se strinjali, da je za pozornost in zanimivost države treba pripovedovati in ustvarjati zgodbe. Okrogli mizi je sledil še govorniški dvoboj, ki niti ni bil dvoboj v pravem pomenu besede, saj sta se gosta, Slovenca, ki delata in živita v tujini, večinoma strinjala o problematikah in prednostih dela v oglaševanju v tujini in v Sloveniji. Vesna Koselj, trenutno freelancerka in kreativna direktorica v Nemčiji in Anže Jereb, kreativni direktor agencije v Kijevu, sta se strinjala, da so zgodbe bistvenega pomena, pa naj bo to zgodba oglasa ali pa zgodba, ki jo blagovna znamka komunicira od začetka svojega delovanja. Pri primerjavi dela v oglaševanju v Sloveniji ali v tujini, sta izpostavila, da je bistvena prednost tujine ta, da imaš možnost sodelovanja z večjimi in mednarodno bolj poznanimi naročniki.

SOF
Foto: SOF

Po kosilu je sledilo predavanje Roka Predina in Richarda Barnetta, ki sta zbrane navdušila z video animacijo in njeno raznolikostjo. Obiskovalci, željni kreative, so se udeležili delavnice Do briefa in naprej, ki je potekala pod vodstvom Draga Mlakarja, nadobudneži prihajajočih trendov pa so bili priča okrogli mizi na temo, kako je navidezna resničnost postala stvarnost. Alenka Bešter, Robert Schmitzer, Irena Stamenkovič, Ivan Temovski in Blaž Zafošnik so predstavili primere kampanj, ustvarjenih z VR očali, vsak na svojem področju. Strinjajo se, da VR postaja prihodnost, in da bodo v reku dveh let VR očala postala nujni dodatek. Za športno obarvano vzdušje je poskrbel Dejan Zavec, ki se je pogovarjal z Rokom Cudermanom in Igorjem E. Bergantom, kjer je bila glavna tema pogovora sodelovanje Zavca s podjetjem Petrol. Pred podelitvijo srebrnih priznanj je Ariana Nina Eror iz Marketing Magazina predstavila še B-report – poročilo o uspešnosti oglaševalskih agencij v Sloveniji.

Kot zadnje dejanje večera se je na terasi Kempinski Palace Hotela Portorož zgodila podelitev srebrnih priznanj. V skupini celostnih komunikacijskih akcij je slavil Publicis Group Slovenia, s kampanjo “Ne tekstam, ko vozim”, kot tudi v skupini digitalnih komunikacijskih akcij, s kampanjo “Renault Kadjar Avantura”. Za najboljšo kreativno rešitev je bila nagrajena Agencija Pristop v sodelovanju z Zavarovalnico Triglav, za kampanjo “Virtualni poleti Planica 2015”.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.