V četrtek, 7. aprila, se je v hotelu Kempinski odvil 1. dan 25. SOF-a, ki je postregel z dobrimi zgodbami iz sveta oglaševanja, tako na slovenskih kot na tujih tleh. Zvečer so bila podeljena srebrna priznanja za oglaševalsko odličnost.
Letošnji SOF je odprl Branimir Brkljač, ki je polni dvorani predstavil izraz “zgodbarjenje”, ter pojasnil razliko med nakladanjem in pripovedovanjem. Uro kasneje smo se problematike predstavitve in ugleda Slovenije v tujini dotaknili na okrogli mizi, na kateri so sodelovali pisatelj Miha Mazzini, Ines Drame in Dragan Barutovski, pod vodenjem Uroša Goričana iz agencije Publicis. Tema okrogle mize se je razvila, ko je moderator razmišljal o 3-minutnem “elevator pitchu” o Sloveniji in ga nikakor ni mogel sestaviti. Udeleženci so se strinjali, da je za pozornost in zanimivost države treba pripovedovati in ustvarjati zgodbe. Okrogli mizi je sledil še govorniški dvoboj, ki niti ni bil dvoboj v pravem pomenu besede, saj sta se gosta, Slovenca, ki delata in živita v tujini, večinoma strinjala o problematikah in prednostih dela v oglaševanju v tujini in v Sloveniji. Vesna Koselj, trenutno freelancerka in kreativna direktorica v Nemčiji in Anže Jereb, kreativni direktor agencije v Kijevu, sta se strinjala, da so zgodbe bistvenega pomena, pa naj bo to zgodba oglasa ali pa zgodba, ki jo blagovna znamka komunicira od začetka svojega delovanja. Pri primerjavi dela v oglaševanju v Sloveniji ali v tujini, sta izpostavila, da je bistvena prednost tujine ta, da imaš možnost sodelovanja z večjimi in mednarodno bolj poznanimi naročniki.

Po kosilu je sledilo predavanje Roka Predina in Richarda Barnetta, ki sta zbrane navdušila z video animacijo in njeno raznolikostjo. Obiskovalci, željni kreative, so se udeležili delavnice Do briefa in naprej, ki je potekala pod vodstvom Draga Mlakarja, nadobudneži prihajajočih trendov pa so bili priča okrogli mizi na temo, kako je navidezna resničnost postala stvarnost. Alenka Bešter, Robert Schmitzer, Irena Stamenkovič, Ivan Temovski in Blaž Zafošnik so predstavili primere kampanj, ustvarjenih z VR očali, vsak na svojem področju. Strinjajo se, da VR postaja prihodnost, in da bodo v reku dveh let VR očala postala nujni dodatek. Za športno obarvano vzdušje je poskrbel Dejan Zavec, ki se je pogovarjal z Rokom Cudermanom in Igorjem E. Bergantom, kjer je bila glavna tema pogovora sodelovanje Zavca s podjetjem Petrol. Pred podelitvijo srebrnih priznanj je Ariana Nina Eror iz Marketing Magazina predstavila še B-report – poročilo o uspešnosti oglaševalskih agencij v Sloveniji.
Kot zadnje dejanje večera se je na terasi Kempinski Palace Hotela Portorož zgodila podelitev srebrnih priznanj. V skupini celostnih komunikacijskih akcij je slavil Publicis Group Slovenia, s kampanjo “Ne tekstam, ko vozim”, kot tudi v skupini digitalnih komunikacijskih akcij, s kampanjo “Renault Kadjar Avantura”. Za najboljšo kreativno rešitev je bila nagrajena Agencija Pristop v sodelovanju z Zavarovalnico Triglav, za kampanjo “Virtualni poleti Planica 2015”.