Prvo srečanje Slovenia CSS User Group - Netokracija.si

Prvo srečanje Slovenia CSS User Group

Ker različnih skupin za meetupe pač ni nikoli dovolj, smo nedavno dobili tudi Slovenia CSS User Group. Nastanek skupine je bil uradno potrjen v sredo, 18. februarja, s prvim CSS meetupom v Ljubljani.

CSS meetup Ljubljana
Prvi CSS meetup v Ljubljani (foto: Marin Mešter).

Večerni dogodek je potekal nad Kongresnim trgom, kjer je sejno sobo in ostalo infrastrukturo posodilo podjetje Celtra. Obiskovalcev je bilo nekaj čez trideset, v slabi urici sta se na programu zvrstili dve predavanji. Mato Žgajner je otvoril dogodek z You’re not abusing SASS enough, preletom nekaterih tehnik in nasvetov za uporabo naprednejših funkcionalnosti CSS predprocesorja SASS. Kot drugo je sledilo predavanje z naslovom Stripping down your CSS, v katerem je Primož Cigler predstavil orodje UnCSS. Slednje se uporablja za avtomatsko odstranjevanje neuporabljene CSS kode, kar je avtor podkrepil tudi s prikazom praktičnih primerov na lastnih produktih.

CSS meetup Ljubljana 1
(foto: Marin Mešter)

Splošno počutje dogodka lahko poskušate ujeti s fotografij, predstavitvi obeh predavanj pa sta na voljo na spletu. Vsi frontend programerji in ostali navdušenci nad CSS-jem ste seveda vabljeni, da se brž pridružite skupini in sodelujete v izmenjavi izkušenj na katerem od prihodnjih meetupov.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.