Quizoom izkorišča moč kvizov in podjetjem pomaga graditi spletne skupnosti

Quizoom izkorišča moč kvizov in podjetjem pomaga graditi spletne skupnosti

Kdaj ste nazadnje rešili kakšen kviz? Priznam, sama ga rešim velikokrat, saj me preprosto potegne še tako banalen kviz, ki bo npr. izračunal in napovedal dan moje poroke. Verjetno nisem edina, kar so ugotovili tudi pri slovenskem podjetju Quizoom, ki se ukvarja s pripravo interaktivnih vsebin.

Interaktivne spletne vsebine so v zadnjem času zelo priljubljene. Med njimi imajo zelo visoko stopnjo deljenja na spletnih družbenih omrežjih tudi spletni kvizi. Vir: Quizoom
Interaktivne spletne vsebine so od nekdaj zelo priljubljene. Med njimi imajo zelo visoko stopnjo deljenja na spletnih družbenih omrežjih tudi spletni kvizi (vir: Quizoom).

Podjetje Quizoom iz Ljubljane je v vedno bolj priljubljenih interaktivnih vsebinah prepoznalo svoj podjetniški potencial in ga tudi izkoristilo. Ponujajo orodja za izdelavo raznih spletnih interaktivnih vsebin, ki pomagajo doseči marketinške in prodajne cilje. Zraven enostavne namestitve je na voljo tudi napredna analitika, ki je pomembna za spremljanje učinkovitosti kampanje. V zadnjem času je njihove storitve koristilo že marsikatero slovensko podjetje.

Vsak kviz je na spletnih družbenih omrežjih v povprečju deljen 1900-krat

V času, ko je potrošnik “bombardiran” z vsebino z vseh možnih strani in iščemo nove načine, kako se mu najbolj približati, lahko hitro pozabimo na vsebine, ki so vedno pritegnile in ostajajo popularne. Kviz je hitra in preprosta rešitev, ki je privlačna in potrošniku ne vzame veliko časa, pravi Maruša Dobrovoljc iz Quizooma. Poleg tega je tudi učinkovitejše orodje od navadnih spletnih vsebin, saj omogoča aktivno sodelovanje in soustvarjanje vsebine.

Ukvarjamo se z načrtovanjem in razvojem interaktivnih vsebin za podjetja, ki se zavedajo moči vsebinskega marketinga. Zahtevnejšim naročnikom pa ponujamo tudi uporabo naprednega orodja za samostojno izdelavo interaktivnih kvizov, kalkulatorjev, listingov, pollov, … Vse naše interaktivne formate je mogoče preprosto umestiti na katerokoli spletno stran, mobilno aplikacijo ali na Facebook.

Maruša Dobrovoljc, Quizoom

kviz 2

Sodobni potrošniki imamo radi hitrost, vsebine, privlačne na oko in zabavo. Kvizi so pri tem zelo učinkoviti, hkrati pa spodbujajo k razmišljanju o vsebinah, kar vodi k lažjemu ponotranjanju in s tem ustvarjanju pristnejše porabniške izkušnje. Seveda niso primerni za vsako fazo nakupnega procesa, temveč bolj pridejo v poštev pri vzpostavljanju prvega stika s potecialno stranko, ustvarjanju viralnosti, iskanju in zbiranju kontaktov, pravi Maruša.

Spletni kvizi imajo kar nekaj prednosti. Vsekakor dodajajo vrednost za obiskovalce, saj dobijo po reševanju neko smiselno povratno informacijo, ki jih dodatno izobrazi, zabava ali pozove k akciji. Podjetjem omogočajo enostavnejše pridobivanje informacij od obiskovalcev in jih tudi aktivirajo, s tem pa se gradi skupnost, saj so odlično orodje za pridobivanje e-mail naslovov, s čimer si lahko zgradimo bazo zainteresiranih naročnikov.

Maruša Dobrovoljc, Quizoom

Kvizi so tudi zelo priljubljene vsebine na spletnih družbenih omrežjih, saj so po nekaterih podatkih v povprečju deljeni okrog 1900-krat in spadajo med tudi najbolj deljene vsebine na Facebooku. V povprečju pa so spletni kvizi deljeni 3-krat več kot običajne vsebine.

Spletni kvizi podjetjem omogočajo enostavnejše pridobivanje informacij od obiskovalcev in jih tudi aktivirajo, s tem pa se gradi skupnost, saj so odlično orodje za pridobivanje e-mail naslovov. Vir: Quizoom
Spletni kvizi podjetjem omogočajo enostavnejše pridobivanje informacij od obiskovalcev in jih tudi aktivirajo, s tem pa se gradi skupnost, saj so odlično orodje za pridobivanje e-mail naslovov (vir: Quizoom).

 

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.