Quizoom izkorišča moč kvizov in podjetjem pomaga graditi spletne skupnosti

Kdaj ste nazadnje rešili kakšen kviz? Priznam, sama ga rešim velikokrat, saj me preprosto potegne še tako banalen kviz, ki bo npr. izračunal in napovedal dan moje poroke. Verjetno nisem edina, kar so ugotovili tudi pri slovenskem podjetju Quizoom, ki se ukvarja s pripravo interaktivnih vsebin.

Interaktivne spletne vsebine so v zadnjem času zelo priljubljene. Med njimi imajo zelo visoko stopnjo deljenja na spletnih družbenih omrežjih tudi spletni kvizi. Vir: Quizoom
Interaktivne spletne vsebine so od nekdaj zelo priljubljene. Med njimi imajo zelo visoko stopnjo deljenja na spletnih družbenih omrežjih tudi spletni kvizi (vir: Quizoom).

Podjetje Quizoom iz Ljubljane je v vedno bolj priljubljenih interaktivnih vsebinah prepoznalo svoj podjetniški potencial in ga tudi izkoristilo. Ponujajo orodja za izdelavo raznih spletnih interaktivnih vsebin, ki pomagajo doseči marketinške in prodajne cilje. Zraven enostavne namestitve je na voljo tudi napredna analitika, ki je pomembna za spremljanje učinkovitosti kampanje. V zadnjem času je njihove storitve koristilo že marsikatero slovensko podjetje.

Vsak kviz je na spletnih družbenih omrežjih v povprečju deljen 1900-krat

V času, ko je potrošnik “bombardiran” z vsebino z vseh možnih strani in iščemo nove načine, kako se mu najbolj približati, lahko hitro pozabimo na vsebine, ki so vedno pritegnile in ostajajo popularne. Kviz je hitra in preprosta rešitev, ki je privlačna in potrošniku ne vzame veliko časa, pravi Maruša Dobrovoljc iz Quizooma. Poleg tega je tudi učinkovitejše orodje od navadnih spletnih vsebin, saj omogoča aktivno sodelovanje in soustvarjanje vsebine.

Ukvarjamo se z načrtovanjem in razvojem interaktivnih vsebin za podjetja, ki se zavedajo moči vsebinskega marketinga. Zahtevnejšim naročnikom pa ponujamo tudi uporabo naprednega orodja za samostojno izdelavo interaktivnih kvizov, kalkulatorjev, listingov, pollov, … Vse naše interaktivne formate je mogoče preprosto umestiti na katerokoli spletno stran, mobilno aplikacijo ali na Facebook.

Maruša Dobrovoljc, Quizoom

kviz 2

Sodobni potrošniki imamo radi hitrost, vsebine, privlačne na oko in zabavo. Kvizi so pri tem zelo učinkoviti, hkrati pa spodbujajo k razmišljanju o vsebinah, kar vodi k lažjemu ponotranjanju in s tem ustvarjanju pristnejše porabniške izkušnje. Seveda niso primerni za vsako fazo nakupnega procesa, temveč bolj pridejo v poštev pri vzpostavljanju prvega stika s potecialno stranko, ustvarjanju viralnosti, iskanju in zbiranju kontaktov, pravi Maruša.

Spletni kvizi imajo kar nekaj prednosti. Vsekakor dodajajo vrednost za obiskovalce, saj dobijo po reševanju neko smiselno povratno informacijo, ki jih dodatno izobrazi, zabava ali pozove k akciji. Podjetjem omogočajo enostavnejše pridobivanje informacij od obiskovalcev in jih tudi aktivirajo, s tem pa se gradi skupnost, saj so odlično orodje za pridobivanje e-mail naslovov, s čimer si lahko zgradimo bazo zainteresiranih naročnikov.

Maruša Dobrovoljc, Quizoom

Kvizi so tudi zelo priljubljene vsebine na spletnih družbenih omrežjih, saj so po nekaterih podatkih v povprečju deljeni okrog 1900-krat in spadajo med tudi najbolj deljene vsebine na Facebooku. V povprečju pa so spletni kvizi deljeni 3-krat več kot običajne vsebine.

Spletni kvizi podjetjem omogočajo enostavnejše pridobivanje informacij od obiskovalcev in jih tudi aktivirajo, s tem pa se gradi skupnost, saj so odlično orodje za pridobivanje e-mail naslovov. Vir: Quizoom
Spletni kvizi podjetjem omogočajo enostavnejše pridobivanje informacij od obiskovalcev in jih tudi aktivirajo, s tem pa se gradi skupnost, saj so odlično orodje za pridobivanje e-mail naslovov (vir: Quizoom).

 

Priljubljeno

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.