Rails Girls Ljubljana: rekordno število prijav na brezplačno delavnico programiranja za dekleta (kar 586!) - Netokracija.si

Rails Girls Ljubljana: rekordno število prijav na brezplačno delavnico programiranja za dekleta (kar 586!)

Prihodnji vikend se bo zgodil prvi dogodek Rails Girls Ljubljana, v katerem Netokracija nastopa kot medijski partner. Po številu prijav je Ljubljana prehitela nekaj krat večji Zagreb, kjer je delavnica potekala pred kakšnim mesecem. Na brezplačno delavnico programiranja za dekleta se je namreč prijavilo kar 586 interesentk! Girls just want to have code, če nekoliko parafraziramo verz iz glasbene uspešnice Cindy Lauper ;)

Alja, gonilna sila Rails Girls Ljubljana (Foto: osebni arhiv)

Ta vikend se bo zgodil prvi dogodek Rails Girls Ljubljana, v katerem Netokracija nastopa kot medijski partner. Po številu prijav je Ljubljana prehitela nekaj krat večji Zagreb, kjer je delavnica potekala pred kakšnim mesecem. Na brezplačno delavnico programiranja za dekleta se je namreč prijavilo kar 586 interesentk! Girls just want to have code, če nekoliko parafraziramo verz iz glasbene uspešnice Cindy Lauper ;)

Alja Isakovič, ena izmed treh punc v pospeševalniku TSstartup, kjer dela kot community manager, in gonilna sila Rails Girls Ljubljana, pravi, da takšnega odziva niso pričakovali niti v sanjah:

Zaradi velikega interesa je organizacijska ekipa poiskala alternativne prostore in dodatne mentorje. Tudi s prijavami mentorjev ni bilo težav, saj je svojo pomoč ponudilo čez 40 mentorjev iz Slovenije, Hrvaške in Finske, tako fantov kot deklet.

Tokrat bo na delavnici prostora za 75 deklet. Pri izbiri so imela prednost dekleta brez izkušenj in tista, ki so pokazala poseben interes oz. konkretno željo po izdelavi lastne spletne aplikacije.

Alja je cilje delavnice za Netokracijo komentirala takole:

V enem dnevu intenzivnega dela ne postaneš programer in tega noben ne pričakuje. V sproščenem vzdušju želimo dekletom pokazati, da delo programerja ni tako komplicirano, kot se morda zdi na prvi pogled. Vsebuje veliko eskperimentiranja, kopiranja in malo hekanja.

Dekleta so se na delavnico prijavila iz različnih vzgibov:

Ene so zapisale, da bi se rade naučile programirati zato, da bi lažje komunicirale s programerji, druge imajo idejo o konkretni spletni aplikaciji, ne vedo pa, kako bi se je lotile. Tretje bi želele postati bolj konkurenčne na trgu delovne sile. Veliko je bilo oblikovalk, punc, ki se ukvarjajo z marketingom ali spletnimi vsebinami, ekonomistk, arhitektk … Najstarejši prijavljeni sta bili mladi 64 let!

Kakšni pa so so načrti po dogodku?

V prihodnosti si želimo projekt razširiti. Oglašajo se nam že partnerji, ki bi radi pomagali in zadevo podprli.  Za začetek pa bomo odprli podporno skupino na Facebooku in poskušali ohraniti čim boljše stike z dekleti, opazovati njihov napredek ter jim nuditi podporo in pomoč pri nadaljnjem učenju.

Alja projekt, kot  je Rails Girls, vidi kot sodoben način opismenjevanja:

Gre za znanje, ki je vedno bolj potrebno v sodobni družbi. Če ne boš imel teh znanj, boš lahko le opazovalec. Torej, ne samo ‘lajkat in šerat’, ampak tudi kaj konkretnega naredit’! Punce so dale jasen signal, da jih tovrstne veščine zanimajo.

Delavnice se bomo udeležile tudi netokratke, že naslednji teden pa boste lahko prebrali naše vtise. Girl power!

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.