Kako je #zzdr odmeval v slovenskem medijskem prostoru? - Netokracija.si

Kako je #zzdr odmeval v slovenskem medijskem prostoru?

V preteklih tednih je na spletu potekal napet boj med pobudniki in nasprotniki referenduma o noveli zakona o zakonski zvezi, katerega pobudnik je koalicija Za otroke gre! Predstavljamo infografiko, pripravljeno s pomočjo orodja Mediatoolkit, ki nazorno pokaže, kako je #zzdr odmeval na slovenskem spletišču.

Mediatoolkit_zzdr

V obdobju med 1. in 31. marcem 2015 je bila ključna beseda referendum omenjena kar 2500-krat, objave pa so vrhunec doživele v četrtek, 26. marca, ko so poslanci odločili, da referendum ni dopusten. Tej novici je sledilo tudi povečano število objav na spletu in družbenih omrežjih. Na ta dan je bila beseda referendum na slovenskih spletnih straneh omenjena kar 465-krat, kar je približno 2-krat več kot dan pred odločitvijo. O referendumu se v celotnem mesecu marcu na spletnih straneh in družbenih omrežjih ni razpravljalo v tolikšni meri.

Stranka SDS največ tvitala o referendumu

Med spletnimi stranmi, ki so besedo največkrat omenjale, je moč opaziti porast spletnih strani, ki so bile referendumu naklonjene, kot so reporter.si, ognjisce.si in demokracija.si. Slednji sta po številu omemb celo prehiteli spletno stran STA. Podobna je bila situacija na družbenih omrežjih, kjer aktivnosti podpornikov referenduma niso ostale neznatne, med njimi je bila tudi politična stranka SDS, ki je po številu objav ključne besede prehitela stranko SMC. Ostale ključne besede, ki so se v spletnih objavah še pojavljale poleg besede referendum, so bile ustavno, družinskih, koalicije, zvezi, noveli, podpisov, zbiranje, otroke in zavrnili.

Pri spremljanju objav, ki so omenjale besedno zvezo zakon o zakonski zvezi, je spletno orodje Mediatoolkit prav tako zasledilo vrhunec na dan, ko je bila znana odločitev poslancev. Omemb te ključne besede je orodje na ta dan zasledilo 219-krat, v celotnem mesecu je bilo preko 1800 omemb te besedne zveze. Tudi v tem primeru je med spletnimi stranmi po številu omemb prednjačila stran reporter.si, na družbenem omrežju Twitter pa je bila vodilna STA.

Več v priloženi infografiki, ki so jo pripravili na Mediatoolkitu.

referendum mediatoolkit

 

Priljubljeno

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.