Kako je #zzdr odmeval v slovenskem medijskem prostoru?

V preteklih tednih je na spletu potekal napet boj med pobudniki in nasprotniki referenduma o noveli zakona o zakonski zvezi, katerega pobudnik je koalicija Za otroke gre! Predstavljamo infografiko, pripravljeno s pomočjo orodja Mediatoolkit, ki nazorno pokaže, kako je #zzdr odmeval na slovenskem spletišču.

Mediatoolkit_zzdr

V obdobju med 1. in 31. marcem 2015 je bila ključna beseda referendum omenjena kar 2500-krat, objave pa so vrhunec doživele v četrtek, 26. marca, ko so poslanci odločili, da referendum ni dopusten. Tej novici je sledilo tudi povečano število objav na spletu in družbenih omrežjih. Na ta dan je bila beseda referendum na slovenskih spletnih straneh omenjena kar 465-krat, kar je približno 2-krat več kot dan pred odločitvijo. O referendumu se v celotnem mesecu marcu na spletnih straneh in družbenih omrežjih ni razpravljalo v tolikšni meri.

Stranka SDS največ tvitala o referendumu

Med spletnimi stranmi, ki so besedo največkrat omenjale, je moč opaziti porast spletnih strani, ki so bile referendumu naklonjene, kot so reporter.si, ognjisce.si in demokracija.si. Slednji sta po številu omemb celo prehiteli spletno stran STA. Podobna je bila situacija na družbenih omrežjih, kjer aktivnosti podpornikov referenduma niso ostale neznatne, med njimi je bila tudi politična stranka SDS, ki je po številu objav ključne besede prehitela stranko SMC. Ostale ključne besede, ki so se v spletnih objavah še pojavljale poleg besede referendum, so bile ustavno, družinskih, koalicije, zvezi, noveli, podpisov, zbiranje, otroke in zavrnili.

Pri spremljanju objav, ki so omenjale besedno zvezo zakon o zakonski zvezi, je spletno orodje Mediatoolkit prav tako zasledilo vrhunec na dan, ko je bila znana odločitev poslancev. Omemb te ključne besede je orodje na ta dan zasledilo 219-krat, v celotnem mesecu je bilo preko 1800 omemb te besedne zveze. Tudi v tem primeru je med spletnimi stranmi po številu omemb prednjačila stran reporter.si, na družbenem omrežju Twitter pa je bila vodilna STA.

Več v priloženi infografiki, ki so jo pripravili na Mediatoolkitu.

referendum mediatoolkit

 

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.