Rok Kragelj je novi vodja prodaje pri Ceneje.si

Rok Kragelj je novi vodja prodaje pri Ceneje.si

Slovenski portal za primerjalno nakupovanje Ceneje.si, ki posluje tudi na Hrvaškem kot Jeftinije.hr in v Srbiji kot Idealno.rs, je zaposlil novega vodjo prodaje, Roka Kraglja. Njegova naloga bo ustvarjanje novih partnerstev na obstoječih in novih trgih.

Rok Kragelj je novi vodja prodaje pri podjetju Ceneje d.o.o.
Rok Kragelj je novi vodja prodaje pri podjetju Ceneje d.o.o.


Rok Kragelj
 je nekdanji direktor slovenske in hrvaške različice spletnega tržišča Kaymu, ki ga je postavil pod okriljem velikana Rocket Internet. Pred tem pa je izkušnje v vodenju ključnih kupcev nabiral pri podjetju Studio Moderna in sicer kot regijski vodja prodaje za portal za skupinsko nakupovanje Megabon.eu.

Na Ceneje d.o.o. bo Rok Kragelj odgovoren za ustvarjanje produktov in storitev, ki temeljijo na odličnem znanju ter kolektivnih izkušnjah podjetja in bodo partnerjem v pomoč pri nadaljnjem poslovnem razvoju, imel pa bo tudi ključno vlogo pri širjenju podjetja na tuje trge. Njegov glavni cilj je ustvariti ekipo s poglobljenim razumevanjem izzivov partnerjev in rešitev zanje ter zagotavljanje odličnosti storitev na vseh obstoječih in novih trgih.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.