SASH reporting, nov startup Darka Butine

SASH reporting: Vroč startup z izkušenimi ustanovitelji

SASH reporting je storitev, ki omogoča mesečni vpogled v uspešnost poslovanja s profesionalnimi poslovnimi poročili. Ustanovitelj Darko Butina, nekdanji direktor podjetja Mimovrste in investitor pri Silicon Gardens, je s svojo ženo o prijaznejšem sistemu poslovnega poročanja že dolgo razmišljal, danes pa je podjetje že na dobri poslovni poti.

Darko Butina je z ženo ustanovil SASH reporting.
Darko Butina je z ženo ustanovil SASH reporting (foto: osebni arhiv).

Obdelovanje finančnih podatkov s finančnimi poročili je za podjetje ključno, saj z njihovo pomočjo dobimo vpogled v trenutno stanje in lahko načrtujemo nadaljnjo pot. Darko Butina in žena Saša Butina sta vsak na svojem področju dela v dolgoletni karieri zaznala, da bi lahko izboljšala sistem za poslovno poročanje in ga naredila prijaznejšega za uporabnike. Zato ustanovila SASH reporting. Kot je za Netokracijo povedal Darko:

Pri ideji so botrovale tako moje lastne izkušnje iz vodstvenih pozicij kot izkušnje Saše iz dela v kontrolingu. Razvoj do prve verzije storitve in produkta je trajal približno 3 mesece. Vendar pa samo storitev in produkt še naprej nadgrajujemo in razvijamo – pričakujem, da bo to kar stalnica našega podjetja.

Konkurenca je velika

V podjetju se zavedajo, da njihova dejavnost ni noviteta – poročanje obstaja že dolgo in zato je tudi konkurence veliko. Proti slednji se borijo predvsem z dostopnimi cenami storitve in preprosto implementacijo.

Med naše konkurente sodijo tako podjetja, ki nudijo implementacijo raznih BI ter ERP sistemov (ta so večinoma lokalna) kot tudi podjetja, ki ponujajo storitev reportinga in BI-ja v oblaku oz. preko SaaS modela (ta podjetja so večinoma mednarodna). Ne glede na obsežno konkurenco pa verjamemo, da imamo nekaj ključnih prednosti pred njimi.

Med svoje stranke štejejo podjetja Ceneje.si in Getta.pro, pa tudi Flane in Nexi. Svoje sodelovanje so razširili tudi v tujino, Power Media Group iz Srbije. Tudi drugače v podjetju načrtujejo prodor v tujino, pri čemer še partnerje, saj je trenutno v podjetje investiral ustanovitelj sam.

Ekipo podjetja, ki trenutno šteje štiri člane, nameravajo povečati, če bo podjetje seveda napredovalo po načrtih. Nadaljnji načrti in cilji vključujejo vzpostavitev spletnega vpogleda v poročila in pridobitev vsaj stotih strank v tekočem letu.

Svojim strankam ponujajo tri plačilne pakete, ki se med seboj razlikujejo po obsegu storitev, ki jih paket vključuje.

  • Start-up – do paketa so upravičena mlada podjetja z manj kot 40.000 evrov mesečnega prihodka.
  • Business  – do paketa so upravičena mlada podjetja z manj kot 10 milijonov evrov letnega prihodka.
  • Enterprise  – paket lahko koristijo podjetja z več kot 10 milijoni evrov letnega prihodka.

Od poslovnega svetovanja do trač portala

Darko Butina sodeluje tudi kot investitor pri Silicon Gardens, investiral pa je tudi v portala Savrsena.com in Tracara.com. Za slednjo se je odločil, saj verjame, da je Srbija eden izmed večjih trgov v regiji s hitrorastočo uporabo interneta in veliko poslovnimi priložnostmi. Sam ob tem pravi:

Kot že rečeno, investicija ni namenjena Tračari, temveč predvsem gradnji mreže spletnih strani, ki bodo nudile dodano vrednost tudi oglaševalcem. Že to samo je bilo zame zadosten razlog, da sem se odločil za investicijo. Lahko pa povem, da osebno verjamem, da lahko Tračara skupaj z mrežo spletnih strani svojim bralkam in bralcem ponudi še marsikaj več poleg vsebin.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.