Scott Thwaites: Twitter spreminja svet!

Scott Thwaites: Twitter spreminja svet!

Letošnja četrta konferenca o digitalnih komunikacijah se hitro približuje! V celodnevnem programu, ki bo razdeljen na štiri sklope, boste lahko prisluhnili tudi Scottu Thwaitesu iz Twitterja, ki bo povedal več o tem, kako Twitter učinkovito uporabiti kot prodajno orodje in kot kanal za komuniciranje med podjetji in njihovimi potrošniki.

scottThwatiesDiggit2015
Danes predstavljamo DIGGIT govorca iz sklopa Integracija digitala v poslovanje, Scotta Thwaitesa iz Twitterja (foto: osebni arhiv).

Če bi pogooglali ime našega današnjega sogovorca, bi verjetno pomislili: “Vau, ta je pa aktiven!” Scott Thwaites si namreč deli ime in priimek z znanim britanskim kolesarjem. Scott vodi Twitterjeva prodajna partnerstva v Evropi, na Bližnjem vzhodu in Afriki. Odgovoren je za njihovo upravljanje in zagotavljanje zdrave rasti. Preden se je pridružil Twitterju je pri Ad Dynamo v Južni Afriki vodil oglaševalske kampanje na Twitterju ter igral ključno vlogo pri vzpostavitvi in upravljanju oglaševalskega partnerstva med Ad Dynamo in Twitterjem v Južni Afriki.

‘Scott skrbi za upravljanje odnosov s poslovnimi partnerji v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki.’ Kakšen je tvoj tipičen dan?

Dnevno delam z resellerji, ki podpirajo marketinške agencije in blagovne znamke ter se trudijo, da je njihova aktivnost na Twitterju kar se da najboljša. Sam pomagam resellerjem pri delu z znamkami in agencijami. V bistvu nimam nekega tipičnega dneva, saj veliko časa preživim na potovanjih, obiskih in sestankih ter tudi na dogodkih, kot je letošnji Diggit.

Delal si v različnih podjetjih. Kaj te je prepričalo, da si se pridružil Twitterju?

Obožujem to platformo in neverjetne stvari, ki jih znamke in uporabniki delajo na njej. Twitter spreminja svet, je na misiji, da doseže vsakega človeka na tem planetu. In hotel sem biti del te misije. Pred pridružitvijo sem imel tudi veliko stika z zaposlenimi v podjetju, kar je vsekakor bila tista stvar, ki me je le še dodatno pritegnila k podjetju. Vsi, s katerimi sem delal, so bili polni strasti in strokovnjaki na svojih področjih in želja o pridružitvi je s tem postala samo še večja.

Kdaj si postal Twitterjev uporabnik in prepoznal njegov potencial?

Twitter sem začel uporabljati leta 2010, podjetju pa sem se pridružil leto pozneje. Videli smo, da je en tvit lahko neverjetno močan in vpliven, tako za posameznika kot za blagovne znamke. Twitter ponuja ljudem možnosti za povezovanje (naj bodo to vaši prijatelji ali neznanec z druge strani sveta) in možnost odkrivanja in spremljanja dogajanja v danem trenutku.

Na letošnjem Diggitu bo tema tvojega predavanja Twitter kot prodajno orodje in kanal za komunikacijo. Ali nam lahko poveš več o predavanju in imenuješ nekaj podjetij, ki so Twitter kot tako orodje že uspešno uporabila?

 Uporaba Twitterja je tesno povezana z interesi ljudi. Na platformi uporabniki govorijo o tistem, kar jih zanima, kar jim nekaj pomeni, kar se trenutno dogaja okrog njih in to vključuje seveda tudi posel. Že to ti da dovolj močen kontekst, v katerega lahko vpelješ svoje sporočilo in ga povežeš s tistim, kar je tvojim potrošnikom najbolj pomembno v danem trenutku. Vključevanje v trenutne tvite lahko konkretno vpliva na rast vašega posla. ‘Real-time-marketing’ je vedno bil največja Twitterjeva odlika in tukaj brez problema pomislimo na Oreo in Snickers.

Onstran tega pa vidimo, da je Twitter postal človekov vsakdanji spremljevalec. Blagovne znamke lahko potipajo pogovore med posamezniki, podobno kot bi se jim pridružili med tekom, in resnično dodajo vrednost potrošnikovemu življenju.

Katera podjetja so največji Twitter oglaševalci v naši regiji in Sloveniji?

Opazili smo, da veliko blagovnih znamk iz regije, ki že drugače aktivno uporabljajo Twitter, želi začeti preizkusiti Twitter oglaševanje. Menimo, da je pomembno, da izoblikujemo lokalne prodajne ekipe v regiji, ki bodo znamkam pomagale izgraditi strategije in izvesti kampanje. Med zgodnje uporabnike pa štejemo Redbull, Si.mobil in IstyleSlovenija.

Twitter venomer dodaja nove možnosti, ki ga delajo manj enostavnega in vedno bolj podobnega Facebooku (npr.: ”while you were offline”, skupinska zasebna sporočila, časovnica …). Nekateri uporabniki trdijo, da s tem Twitter uničuje svoje temeljne vrednote in prednosti (enostavnost v realnem času). Kakšen je vaš pogled na to?

Twitter je bil ustvarjen z namenom, da daje vsem moč ustvarjanja in takojšnjega deljenja idej ter informacij, brez ovir. Ohranjanje najboljše možne uporabniške izkušnje je naša prioriteta. Način, na katerega smo se lotili oglaševanja na Twitterju, je pravšnji primer tega. Nenehno delamo na tem, da bo uporabnikom še lažje slediti stvarem, za katere se zanimajo, da se bodo še lažje povezovali in odkrivali novosti. Vedno znova eksperimentiramo in razvijamo produkte, ki bodo uporabnikom pomagali dobiti največ iz Twitterja.

Twitter in aplikacije za prenos v živo. Kakšna je prihodnost?

Da, zelo smo navdušeni nad nedavnim lasniranjem servisa Periscope, ki je še en del naših rastočih video naporov! Periscope daje vsem možnost deljenja in gledanja prenosov v živo iz mobilnih telefonov. Twitter že nekaj časa vlaga v videe skupaj z aplikacijo Vine ter funkcijami Promoted Video in Amplify. Vsak od teh produktov zagotavlja drugačno funkcionalnost za ustvarjalce in potrošnike. Z našo novo mobilno video kamero smo gradili na teh naporih in rezultat je možnost video zajema, urejanja in seveda deljenja na Twitter aplikaciji.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.