SCOUTEE prinaša revolucijo v baseball in zbira sredstva na Kickstarterju

Slovenski SCOUTEE prinaša revolucijo v baseball in zbira sredstva na Kickstarterju

Če bi vas kdo vprašal o slovenskem nacionalnem športu, bi najverjetneje pomislili na smučanje, smučarske skoke ter nogomet. Nikakor pa med 'top zadetki' ne bi našli baseballa, ki ga večinoma povezujemo z ZDA in prizori iz ameriških filmov. Pa vendar, najnovejše orodje za analitiko v baseballu, SCOUTEE, prihaja ravno iz Slovenije.

SCOUTEE je najmanjši radar na svetu, ki meri hitrost žogice in igralcem baseballa pomaga do boljših rezultatov in napredka. Vir: Kickstarter
SCOUTEE je najmanjši radar na svetu, ki meri hitrost žogice in igralcem baseballa pomaga do boljših rezultatov in napredka. 

SCOUTEE je en izmed srečnih izbrancev, ki so bili januarja sprejeti v bolgarski podjetniški pospeševalnik Eleven. Zgodbo SCOUTEEja je pričel pisati vodja ekipe, Miha Uhan, nekdanji igralec baseballa in veliki ljubitelj tega športa. Kot nam je zaupala Majda Dodevska:

Ideja za SCOUTEE se je Mihi Uhanu porodila ravno zaradi lastne izkušnje, ki jo je imel, ko je še igral baseball. Kljub temu, da je bil v baseballu zelo dober, zaradi nerazvitosti baseballa pri nas ni imel primernih orodij za analitiko, s katerimi bi lahko spremljal svoj razvoj in te podatke delil z baseball trenerji in skavti ter tako napredoval v tem športu.

Iz Elevena z dobrimi izkušnjami

Bolgarski podjetniški pospeševalnik je pod svoje okrilje poleg Adore in Edgarja vzel tudi SCOUTEE, pri čemer v ekipi poudarjajo, da so dobrega pol leta trdo delali na tem, da so investitorja prepričali, da se izplača vložiti v razvoj orodja za analitiko v baseballu. Ker slednji v Evropi ni prisoten tako močno kot drugi športi, je vsekakor težje zaznati relevantnost takšnega izdelka na evropskem trgu.

Eleven je do sedaj investiral v že preko 110 podjetij, kar ga uvršča na tretje mesto ned najaktivnejšimi pospeševalniki v Evropi. SCOUTEE je imel z njim pozitivno izkušnjo, hkrati pa opozarja nanj tudi vse slovenske startupe.

Izkušnje z Elevenom so zelo pozitivne in želimo si, da bi več mladih startupov v Sloveniji vedelo za ta pospeševalnik. Gre za veliko skupnost, kjer vlada izjemna podpora in kjer je nakopičenega izjemno veliko znanja, kar je vse v veliko pomoč startupom na začetku njihove poti. Veseli in ponosni smo, da so v Elevenu prepoznali razsežnost priložnosti, ki se odpirajo s SCOUTEEjem.

Majda Dodevska, SCOUTEE

Napravo lahko z magnetom pripnemo na pametni telefon, lahko pa stoji tudi prosto v prostoru. Podatke o hitro preko bluetootha prenaša na telefon. Vir: Kickstarter
Napravo lahko z magnetom pripnemo na pametni telefon, lahko pa stoji tudi prosto v prostoru. Podatke o hitro preko bluetootha prenaša na telefon. 

In kaj pravzaprav je SCOUTEE? Gre za merilec hitrosti žogice, eden najmanjših radarjev na svetu, ki izmeri hitrost žogice, podatke pa preko bluetooth povezave prenese na uporabnikov pametni telefon. Naprava je oblikovana zelo minimalistično in enostavno, na telefon pa jo je možno pripeti s pomočjo magneta, njena cena pa je 299 ameriških dolarjev. Posebnost naprave je predvsem, da je prva na tem področju, s čimer lahko zamenja 40 let staro tehnologijo.

Na Kickstarter zaradi prepoznavnosti

Ekipa je orodje razvijala kar nekaj časa, nato pa se odločila za predstavitev na priljubljeni platformi za množično financiranje, Kickstarterju. Čeravno je na voljo še mnogo drugih, so odločitev za prav to platformo sprejeli, ker menijo, da je največja, najbolj tehnološka in najbolj ‘ameriška’, kar pa je bilo ravno to, kar so potrebovali.

Za kampanjo na Kickstarterju smo se odločili, ker je na tak način SCOUTEE z enim preprostim korakom vstopil na globalni trg. Naročila prejemamo s celega sveta – ZDA, Kanade, Avstralije, Japonske, Tajvana … Zaradi kampanje smo bili deležni veliko medijske pozornosti, opazili so nas svetovni mediji, kot so The Next Web, Engadget, celo kanadski Discovery Channel. Tega brez kampanje gotovo ne bi bilo.

Majda Dodevska, SCOUTEE

Do konca kampanje je še manj kot 10 dni, trenutno pa je zbranih približno 70% sredstev. Ciljajo na 50,000 ameriških dolarjev. Kampanja sicer ni postala hit Kickstarterja, v prvih dneh je šlo precej počasi. To je nekaj naravnega, saj je izdelek, kot je SCOUTEE, precej nišen in specifičen. V ekipi so povedali tudi, da je baseballska industrija precej tradicionalna in da uporabniki tovrstnih izdelkov niso navajeni kupovati v prednaročilih. Stik in testiranje izdelka sta ključni pri nakupni odločitvi.

Pozitivni odzivi iz sveta športa

Še vedno je zanimivo, da je inovacija v tem ameriškem športu prišla iz naše države. A če pogledamo z druge strani, to sploh ni tako nenavadno. Pri nas je oprema, tudi osnovna, za baseball težko dosegljiva, saj šport enostavno ni razširjen. In ko nekaj ni dosegljivo, naredimo več in se trudimo bolj, da slednje ustvarimo ali izumimo.

Ustanovitelji Scoutee-ja (od leve proti desni): Miha Uhan, Majda Dodevska, Luka Mali in Tomaž Korošec. Vir: Kickstarter
Ustanovitelji Scouteeja (od leve proti desni): Miha Uhan, Majda Dodevska, Luka Mali in Tomaž Korošec. Vir fotografije: Kickstarter

Idejni oče orodja, Miha Uhan, je SCOUTEE razvil ravno zaradi nerazvitosti športne discipline pri nas, medtem ko je sam hotel napredovati v športu in spremljati svoj razvoj. Brez tovrstnega orodja to ni bilo mogoče, zato je okoli sebe zbral ekipo štirih ustanoviteljev in približno desetih sodelavcev, med katerimi so industrijski oblikovalci, strokovnjaki za radarske tehnologije, razvijalci. Trenutno delajo v Sloveniji, vsaj del ekipe pa se bo v kratkem moral preseliti v ZDA, saj je tam tudi njihov najpomembnejši trg. Proizvodnja izdelka pa zaenkrat še poteka v Sloveniji.

Odkar smo javnosti prvič sporočili, kaj delamo, prejemamo izjemno pozitivne odzive. Čeprav smo se že med razvojem veliko pogovarjali s trenerji, igralci in njihovimi starši, da bi razvili produkt, ki bi jim dejansko koristil, tako dobrih odzivov nismo pričakovali. Čeprav smo produkt razvijali bolj z mislijo na mlajše igralce in trenerje na univerzah, srednjih šolah in v manjših ligah, so se nam oglasili tudi že profesionalni klubi in skavti, kar nas je izjemno presenetilo in seveda razveselilo.

Majda Dodevska, SCOUTEE

Oglasili so se jim tudi iz drugih športnih disciplin: nogomet, kriket, tenis, golf, rokomet, odbojka, celo paintball, kjer so opazili prednosti orodja. V prihodnosti se želijo razširiti še regionalno, ciljajo na Azijo, Srednjo Ameriko in Evropo, hkrati pa še bolj razviti orodje in njegove sposobnosti ter uporabnikom ponuditi več informacij.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.