Seedcamp After Seedcamp: domači startupi pitchali pred Carlosom Eduardom Espinalom - Netokracija.si
Seedcamp

Seedcamp After Seedcamp: domači startupi pitchali pred Carlosom Eduardom Espinalom

V Ljubljani se je zgodil Seedcamp after Seedcamp.

Po zagrebškem Seedcampu, s katerega je Netokracija poročala kot ekskluzivni medijski partner, je Ljubljana v sredo gostila dogodek Seedcamp after Seedcamp, kjer so domača startup podjetja imela priložnost predstaviti svoje projekte občinstvu, v katerem sta sedela tudi Carlos Eduardo Espinal (Seedcamp) in Jure Mikuž (RSG kapital).

Uvod v dogodek pa je bila okrogla miza, ki jo je vodil Jugoslav Petkovič, sodelovali pa so Tomaž Štolfa (vox.io), Carlos Espinal in Jure Mikuž. Na ušesa nam je prišlo, da seedcampovci niso ravno zadovoljni s številom slovenskih ekip, ki so šla čez rešeto zagrebškega Seedcampa. Pravzaprav je številka nula!  Upamo, da bodo domači startupi vtis popravili že na naslednjem regionalnem Seedcampu, ki bo v Ljubljani prihodnje leto.

Predstavljamo podjetja, ki smo jih videli in slišali na dogodku.

Breenga
Ustanovitelji Breenge želijo spremeniti klasično oglaševanje na digitalnih video zaslonih. Ne glede na pisane vsebine, gre pri tovrstnem oglaševanju še vedno za monolog oglaševalcev, ki ne omogoča nobene povratne informacije. Breenga oglaševalcem ponuja brendirane interaktivne igre, s pomočjo katerih lahko vzpostavijo stik s ciljno skupino. Igre, v katerih igra smartphone vlogo “joysticka”, vzpostavljajo dvosmerno komunikacijo z uporabnikom, za sodelovanje pa ga nagradijo z »digitalnim boomerangom« – popustom (mobilnim kuponom) ali katero drugo ugodnostjo. Breenga je na resnem pohodu in že sklepa pogodbe z velikimi podjetji, med katerimi velja omeniti Kolosej kinematografe.

Esponce
Esponce je mobilna marketing platforma, katere glavno orodje so čedalje bolj priljubljene QR kode. Omogoča preprosto ustvarjanje QR kod in sestavljenih URL-jev, ki jim lahko zlahka sledite in analizirate odziv uporabnikov. S pomočjo Esponcea lahko kreirate tudi mobilne in spletne aplikacije, do katerih naj bi peljale QR kode.

2ndSight
Z enim izmed najbolj energičnih in iskrenih nastopov nam je postregla ekipa Drugega vida, podjetja iz Maribora, ki razvija mobilne aplikacije za slepe in slabovidne osebe. S pomočjo aplikacij 2ndSight bodo lahko slepe osebe prepoznale barve, vedno vedele, koliko je ura, zlahka prepoznale bankovce, s pomočjo GPS-a pa bodo lahko vedno naročile taksi ali poklicale prijatelja, da jih pobere, pri čemer mu bo lokacij sporočil pametni telefon. Ekipa se je uvrstila med finaliste Imagine Cupa 2011 v New Yorku, pred kratkim pa so bili sprejeti v londonski pospeševalnik Wyra. Čestitamo!

Seedcamp after Seedcamp je napolnil dvorano Tehnološkega parka (foto: Alenka Zavašnik/CEED Slovenija)

Posodi Avto
Posodi Avto po vzoru podobnih servisov iz drugih mest želi maksimizirati izkoriščenost prevoza. Storitev članom skupnosti omogoča izposojo avtomobilov in s tem znižanje stroškov vzdrževanja osebnega vozila, voznikom brez avtomobilov pa ponuja dostop do osebnega vozila brez potrebe po lastništvu. Sistem zagotavlja zavarovanje v primeru okvare ali nesreč. Nedvomno bo razveselil tiste uporabnike, ki svojega avtomobila nimajo za sveto kravo, in razjezil avtomobilske proizvajalce ter rent-a-car podjetja. Zaradi slednjega fantom želimo veliko sreče!

iQupon
iQupon je mobilna aplikacija, ki je trenutno na voljo v iOS, Android in Windows phone verziji, uporabnikom pa omogoča brezplačno koriščenje mobilnih kuponov. Popusti so razdeljeni po različnih segmentih in kategorijah. Mobilni kuponi so vezani na samega ponudnika, ki jih lahko dnevno spreminja in dodaja, kar tudi predstavlja njegov strošek. iQupon ni prodajni, temveč komunikacijski kanal, v Sloveniji ima pa že več kot 8.000 uporabnikov.

GuruCue
GuruCue je spletna storitev, namenjena kinematografom, video knjižnicam, video-on-demand storitvam, ponudnikom internetnih storitev, spletnim televizijam itn., omogoča pa nadgrajevanje obstoječe ponudbe s pomočjo sistema priporočanja. Vsak uporabnik lahko brska po galeriji filmov in video klipov ter s simpatičnimi značkami (sucky, haty, oky, liky, rocky) označuje vsebine glede na lastno presojo o njihovi všečnosti. Pametni sistem v ozadju nato prepozna okus uporabnika in mu predlaga samo tiste vsebine, za katere ve, da mu bodo všeč. Več značk (cue) uporabnik pusti, sistem ga bo bolje poznal, kar predstavlja tudi veliko priložnost za oglaševalce.

Balirka
Balirka je spletna storitev za preprosto izdajanje računov, ponudb, potnih nalogov, kontrolo stroškov, pregled poslovnega uspeha, denarnega toka in ostale administrativne solate, s katero se marsikateremu lastniku s.p.-ja ali  manjšega d.o.o.-ja ne ljubi ukvarjati. Za nekaj evrov mesečno vam Balirka omogoča, da se dejansko posvetite svojemu delu. Na voljo pa je tudi brezplačna verzija.

Trije arhitekti
Zadnji pitch je oddelalo podjetje, ki se ne ukvarja z mobilnimi, ne z IT-tehnologijami. Raje gradijo hiše, urejajo interijerje in trge. Predstavitev Treh arhitektov, ki so znani po ureditvi Trnovskega pristan ter lokalov Lolita in Zeleni zajec, je pokazal, da se tudi v offline svetu pišejo uspešne poslovne zgodbe.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.