Letošnji SEMPL v znamenju preporoda

Tudi letos bo konferenca SEMPL potekala v Portorožu, in sicer med 27. in 28. novembrom 2014. Že 16. konferenca zapored, bo tudi letos postregla s predstavitvami aktualnih medijskih trendov v jadranski regiji. Na konferenci se bodo predstavila zanimiva imena, med njimi tudi 'guru trendov' Daniel Levine, kateremu je televizijska hiša CNN podelila naziv 'Guru of Cool'.

1486809_633661630022666_4073906666897805694_n

Tudi letos bo konferenca SEMPL potekala v Portorožu, in sicer med 27. in 28. novembrom 2014. Že 16. konferenca zapored, bo tudi letos postregla s predstavitvami aktualnih medijskih trendov v jadranski regiji. Na konferenci se bodo predstavila zanimiva imena, med njimi tudi ‘guru trendov’ Daniel Levine, kateremu je televizijska hiša CNN podelila naziv ‘Guru of Cool’.

Tema letošnje konference SEMPL je preporod (‘reborn’). Medijsko-komunikacijska panoga je v zadnjem desetletju doživela temeljito preobrazbo, saj se tehnologija razvija hitreje kot kadar koli prej. Zato bo letošnja tema namenjena ponovnemu rojstvu panoge, ki se po obotavljajočih prvih korakih počasi spravlja na noge.  Kot je napovedala Valerija Prevolšek, direktorica podjetja Media Pool, ki je lastnik blagovne znamke SEMPL:

Vsako jutro se zbudimo v novo realnost, v svet inovacij, kreacij in pripovedovanja zgodb. In bolj kot kdaj koli prej se medijski trendi vrtijo okoli ljudi. Okoli nas vseh, ki se ne prilagajamo več novi realnosti, temveč v njej preprosto živimo. In okoli vseh tistih, ki drugače sploh ne znajo razmišljati, ustvarjati in živeti. Prerojeni stopamo v prihodnost, lačni novega znanja, pripravljeni na vsakodnevne izzive in neomejeni s starim.

Letošnji SEMPL bo gostil znana imena iz sveta oglaševalskih agencij. Daniel Levin, Ralph Van Dijk in Patrick Galvin so znani predavatelji, ki jim bo možno prisluhniti v dveh dnevih konference. Sicer pa se bo na konferenci zvrstilo več kot dvajset mednarodnih in regijskih predavateljev.

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.