Uspešno minil že 17. SEMPL

V Portorožu je minuli konec tedna že 17. potekala dvodnevna konferenca o aktualnih medijskih trendih v jadranski regiji, SEMPL 2015. Izobraževalno-tekmovalni dogodek je obiskalo skoraj 900 udeležencev, veliki Sempler pa je letos šel v roke hrvaški agenciji Imago.

Nagrado Veliki Sempler je letor prejela zagrebška agencija Imago za akcijo ''Soglasnik za življenje''. Vir: Sempl
Nagrado Veliki Sempler je letos prejela zagrebška agencija Imago za akcijo ”Soglasnik za življenje” (foto: Sempl

26. in 27. novembra je v portoroškem Bernardinu potekala že 17. konferenca SEMPLnamenjena pregledu aktualnih medijskih trendov v jadranski regiji. Letošnje geslo konference je bilo Zbujen, zvedav, zmagovalen in zabaven, osredotočili pa so se na aktualne novosti v medijsko-komunikacijski panogi.

Več kot 20 mednarodnih govorcev

Dogodek, ki ga organizira družba Media Pool, je bil tudi letos dobro obiskan, in sicer so našteli preko 900 udeležencev, od katerih jih je približno tretjina iz drugih držav regije Adriatik. V dveh dneh so se na odru zvrstila zanimiva predavanja, v vzporednem programu so potekale tudi delavnice. Prisluhniti je bilo moč več kot 20 mednarodnim govorcem.

Na odru portoroškega Bernardina je v dveh dneh svoje misli predstavilo več kot 20 mednarodnih govorcev. Vir: Sempl
Na odru portoroškega Bernardina je v dveh dneh svoje misli predstavilo več kot 20 mednarodnih govorcev (foto: Sempl)

Svoj pogled na marketing je podala priznana marketinška strateginja iz ZDA, Cathey Armillas, ki je oglaševalce pozvala, naj si začnejo prizadevati, da jih bodo ljudje vzljubili. Zbrani so lahko prisluhnili tudi Lesu Binetu iz londonske kreativne agencije Adam&EveDDB, ki je na mednarodnem oglaševalskem tekmovanju Epica ravnokar prejelo naziv agencija leta. Da so “spremembe neizogibne, napredek pa ne”, je trdil dr. Max Mckeown, britanski strokovnjak za strategije in inovacije, svetovalec in raziskovalec, ki zvesto zagovarja inovacije. Na petih različnih delavnicah so udeleženci lahko izvedeli več o družbenem omrežju LinkedIn, več o učinkovitem televizijskem oglaševanju, o tem, kako se lotiti mobilnega oglaševanja in tudi kaj je Google Tag Manager.

Veliki Sempler v roke hrvaški agenciji Imago

Najvišja nagrada letošnjega tekmovanja je pripadla agenciji Imago iz Zagreba za akcijo Soglasnik za življenje, ki jo je pripravilo za hrvaško združenje Transplant. Z njo so želeli javnost seznaniti s pomenom odločitve o darovanju organov in se zahvaliti vsem darovalcem in njihovim družinam. V akciji so ustvarili aplikacijo, preko katere so uporabniki na Facebooku lahko izrazili svojo podporo tako, da so ”darovali” soglasnik iz svojega imena.

Žirija se je soglasno odločila, kateremu delu podeliti veliki sempler. Kampanja Soglasnik za življenje je s preprosto idejo uspela doseči izjemno aktivacijo medijev, družbenih omrežij in javnosti na splošno, pri čemer ni imela na voljo velikega proračuna,

Marko Vičič, predsednik žirije in kreativni direktor Futura DDB

Žirijo 17. Sempla so sestavljali (od leve): Gordana Periškić, Toni Tomašek, Ksenija Latković Kozarac, Marko Vičič (predsednik), Damir Ciglar, Katja Kek, Joško Mrndže in Filip Dimitrov. Vir: Sempl
Žirijo 17. Sempla so sestavljali (od leve): Gordana Periškić, Toni Tomašek, Ksenija Latković Kozarac, Marko Vičič (predsednik), Damir Ciglar, Katja Kek, Joško Mrndže in Filip Dimitrov (foto: Sempl).

Izmed slovenskih agencij je slavila slovenska medijska agencija OMD – OmnicomMediaGroup in oglaševalska agencija Publicis, oglaševalski agenciji Grey in Pristop, slednjemu pa je pripadel tudi zlati sempler za akcijo Moč besed Telekoma Slovenije. Vse nagrajence si lahko pogledate tukaj.

Prvič letos je bila podeljena tudi nagrada TOP SEMPL. Nagrado in naziv medijski menedžer leta 2015 je prejel generalni direktor medijske družbe Pro Plus, Pavel Vrabec, medtem ko je nagrada za medijsko zvezdo prihodnosti šla v roke Maši Smonig iz agencije OMD. Čestitamo!

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.