Uspešno minil že 17. SEMPL

Uspešno minil že 17. SEMPL

V Portorožu je minuli konec tedna že 17. potekala dvodnevna konferenca o aktualnih medijskih trendih v jadranski regiji, SEMPL 2015. Izobraževalno-tekmovalni dogodek je obiskalo skoraj 900 udeležencev, veliki Sempler pa je letos šel v roke hrvaški agenciji Imago.

Nagrado Veliki Sempler je letor prejela zagrebška agencija Imago za akcijo ''Soglasnik za življenje''. Vir: Sempl
Nagrado Veliki Sempler je letos prejela zagrebška agencija Imago za akcijo ”Soglasnik za življenje” (foto: Sempl

26. in 27. novembra je v portoroškem Bernardinu potekala že 17. konferenca SEMPLnamenjena pregledu aktualnih medijskih trendov v jadranski regiji. Letošnje geslo konference je bilo Zbujen, zvedav, zmagovalen in zabaven, osredotočili pa so se na aktualne novosti v medijsko-komunikacijski panogi.

Več kot 20 mednarodnih govorcev

Dogodek, ki ga organizira družba Media Pool, je bil tudi letos dobro obiskan, in sicer so našteli preko 900 udeležencev, od katerih jih je približno tretjina iz drugih držav regije Adriatik. V dveh dneh so se na odru zvrstila zanimiva predavanja, v vzporednem programu so potekale tudi delavnice. Prisluhniti je bilo moč več kot 20 mednarodnim govorcem.

Na odru portoroškega Bernardina je v dveh dneh svoje misli predstavilo več kot 20 mednarodnih govorcev. Vir: Sempl
Na odru portoroškega Bernardina je v dveh dneh svoje misli predstavilo več kot 20 mednarodnih govorcev (foto: Sempl)

Svoj pogled na marketing je podala priznana marketinška strateginja iz ZDA, Cathey Armillas, ki je oglaševalce pozvala, naj si začnejo prizadevati, da jih bodo ljudje vzljubili. Zbrani so lahko prisluhnili tudi Lesu Binetu iz londonske kreativne agencije Adam&EveDDB, ki je na mednarodnem oglaševalskem tekmovanju Epica ravnokar prejelo naziv agencija leta. Da so “spremembe neizogibne, napredek pa ne”, je trdil dr. Max Mckeown, britanski strokovnjak za strategije in inovacije, svetovalec in raziskovalec, ki zvesto zagovarja inovacije. Na petih različnih delavnicah so udeleženci lahko izvedeli več o družbenem omrežju LinkedIn, več o učinkovitem televizijskem oglaševanju, o tem, kako se lotiti mobilnega oglaševanja in tudi kaj je Google Tag Manager.

Veliki Sempler v roke hrvaški agenciji Imago

Najvišja nagrada letošnjega tekmovanja je pripadla agenciji Imago iz Zagreba za akcijo Soglasnik za življenje, ki jo je pripravilo za hrvaško združenje Transplant. Z njo so želeli javnost seznaniti s pomenom odločitve o darovanju organov in se zahvaliti vsem darovalcem in njihovim družinam. V akciji so ustvarili aplikacijo, preko katere so uporabniki na Facebooku lahko izrazili svojo podporo tako, da so ”darovali” soglasnik iz svojega imena.

Žirija se je soglasno odločila, kateremu delu podeliti veliki sempler. Kampanja Soglasnik za življenje je s preprosto idejo uspela doseči izjemno aktivacijo medijev, družbenih omrežij in javnosti na splošno, pri čemer ni imela na voljo velikega proračuna,

Marko Vičič, predsednik žirije in kreativni direktor Futura DDB

Žirijo 17. Sempla so sestavljali (od leve): Gordana Periškić, Toni Tomašek, Ksenija Latković Kozarac, Marko Vičič (predsednik), Damir Ciglar, Katja Kek, Joško Mrndže in Filip Dimitrov. Vir: Sempl
Žirijo 17. Sempla so sestavljali (od leve): Gordana Periškić, Toni Tomašek, Ksenija Latković Kozarac, Marko Vičič (predsednik), Damir Ciglar, Katja Kek, Joško Mrndže in Filip Dimitrov (foto: Sempl).

Izmed slovenskih agencij je slavila slovenska medijska agencija OMD – OmnicomMediaGroup in oglaševalska agencija Publicis, oglaševalski agenciji Grey in Pristop, slednjemu pa je pripadel tudi zlati sempler za akcijo Moč besed Telekoma Slovenije. Vse nagrajence si lahko pogledate tukaj.

Prvič letos je bila podeljena tudi nagrada TOP SEMPL. Nagrado in naziv medijski menedžer leta 2015 je prejel generalni direktor medijske družbe Pro Plus, Pavel Vrabec, medtem ko je nagrada za medijsko zvezdo prihodnosti šla v roke Maši Smonig iz agencije OMD. Čestitamo!

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.