Uspešno minil že 17. SEMPL

V Portorožu je minuli konec tedna že 17. potekala dvodnevna konferenca o aktualnih medijskih trendih v jadranski regiji, SEMPL 2015. Izobraževalno-tekmovalni dogodek je obiskalo skoraj 900 udeležencev, veliki Sempler pa je letos šel v roke hrvaški agenciji Imago.

Nagrado Veliki Sempler je letor prejela zagrebška agencija Imago za akcijo ''Soglasnik za življenje''. Vir: Sempl
Nagrado Veliki Sempler je letos prejela zagrebška agencija Imago za akcijo ”Soglasnik za življenje” (foto: Sempl

26. in 27. novembra je v portoroškem Bernardinu potekala že 17. konferenca SEMPLnamenjena pregledu aktualnih medijskih trendov v jadranski regiji. Letošnje geslo konference je bilo Zbujen, zvedav, zmagovalen in zabaven, osredotočili pa so se na aktualne novosti v medijsko-komunikacijski panogi.

Več kot 20 mednarodnih govorcev

Dogodek, ki ga organizira družba Media Pool, je bil tudi letos dobro obiskan, in sicer so našteli preko 900 udeležencev, od katerih jih je približno tretjina iz drugih držav regije Adriatik. V dveh dneh so se na odru zvrstila zanimiva predavanja, v vzporednem programu so potekale tudi delavnice. Prisluhniti je bilo moč več kot 20 mednarodnim govorcem.

Na odru portoroškega Bernardina je v dveh dneh svoje misli predstavilo več kot 20 mednarodnih govorcev. Vir: Sempl
Na odru portoroškega Bernardina je v dveh dneh svoje misli predstavilo več kot 20 mednarodnih govorcev (foto: Sempl)

Svoj pogled na marketing je podala priznana marketinška strateginja iz ZDA, Cathey Armillas, ki je oglaševalce pozvala, naj si začnejo prizadevati, da jih bodo ljudje vzljubili. Zbrani so lahko prisluhnili tudi Lesu Binetu iz londonske kreativne agencije Adam&EveDDB, ki je na mednarodnem oglaševalskem tekmovanju Epica ravnokar prejelo naziv agencija leta. Da so “spremembe neizogibne, napredek pa ne”, je trdil dr. Max Mckeown, britanski strokovnjak za strategije in inovacije, svetovalec in raziskovalec, ki zvesto zagovarja inovacije. Na petih različnih delavnicah so udeleženci lahko izvedeli več o družbenem omrežju LinkedIn, več o učinkovitem televizijskem oglaševanju, o tem, kako se lotiti mobilnega oglaševanja in tudi kaj je Google Tag Manager.

Veliki Sempler v roke hrvaški agenciji Imago

Najvišja nagrada letošnjega tekmovanja je pripadla agenciji Imago iz Zagreba za akcijo Soglasnik za življenje, ki jo je pripravilo za hrvaško združenje Transplant. Z njo so želeli javnost seznaniti s pomenom odločitve o darovanju organov in se zahvaliti vsem darovalcem in njihovim družinam. V akciji so ustvarili aplikacijo, preko katere so uporabniki na Facebooku lahko izrazili svojo podporo tako, da so ”darovali” soglasnik iz svojega imena.

Žirija se je soglasno odločila, kateremu delu podeliti veliki sempler. Kampanja Soglasnik za življenje je s preprosto idejo uspela doseči izjemno aktivacijo medijev, družbenih omrežij in javnosti na splošno, pri čemer ni imela na voljo velikega proračuna,

Marko Vičič, predsednik žirije in kreativni direktor Futura DDB

Žirijo 17. Sempla so sestavljali (od leve): Gordana Periškić, Toni Tomašek, Ksenija Latković Kozarac, Marko Vičič (predsednik), Damir Ciglar, Katja Kek, Joško Mrndže in Filip Dimitrov. Vir: Sempl
Žirijo 17. Sempla so sestavljali (od leve): Gordana Periškić, Toni Tomašek, Ksenija Latković Kozarac, Marko Vičič (predsednik), Damir Ciglar, Katja Kek, Joško Mrndže in Filip Dimitrov (foto: Sempl).

Izmed slovenskih agencij je slavila slovenska medijska agencija OMD – OmnicomMediaGroup in oglaševalska agencija Publicis, oglaševalski agenciji Grey in Pristop, slednjemu pa je pripadel tudi zlati sempler za akcijo Moč besed Telekoma Slovenije. Vse nagrajence si lahko pogledate tukaj.

Prvič letos je bila podeljena tudi nagrada TOP SEMPL. Nagrado in naziv medijski menedžer leta 2015 je prejel generalni direktor medijske družbe Pro Plus, Pavel Vrabec, medtem ko je nagrada za medijsko zvezdo prihodnosti šla v roke Maši Smonig iz agencije OMD. Čestitamo!

Priljubljeno

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.