Vodi ali pusti umreti: Konec meseca v Portorožu že 15. SEMPL, seminar medijskih trendov - Netokracija.si

Vodi ali pusti umreti: Konec meseca v Portorožu že 15. SEMPL, seminar medijskih trendov

Konec novembra pod geslom "Vodi ali pusti umreti" poteka že 15. SEMPL – seminar medijskih trendov. Nekoč zgolj letni dogodek za medijske planerje počasi postaja relevantna konferenca v komunikacijsko-medijski stroki. Organizatorji letos obljubljajo veliko primerov dobre prakse ter uporabnih vsebin in znanj.

Sempl

Konec novembra pod geslom “Vodi ali pusti umreti” poteka že 15. SEMPL – seminar medijskih trendov. Nekoč zgolj letni dogodek za medijske planerje počasi postaja relevantna konferenca v komunikacijsko-medijski stroki. Organizatorji letos obljubljajo veliko primerov dobre prakse ter uporabnih vsebin in znanj. Kot je zapisala predsednica Sempla in direktorica Media Poola Valerija Prevolšek:

V razvoju komunikacijske industrije v regiji ni več časa za dolgotrajno strateško razmišljanje in tuhtanje. Prestaviti je treba v najhitrejšo prestavo in pognati tako možgane kot mišice. Brez razvoja novih, sodobnih rešitev ter pogumnih korakov vsi, ki delamo v komuniciranju nimamo možnosti preživetja! Znati (i)z manj narediti več, vedeti, kako spretno razpolagati s tistim kar imaš ter znati postati velik v okviru svojih zmožnosti … To so veščine, ki jih bodo imeli voditelji prihodnosti!

SEMPL bo potekal 28. in 29. novembra v Bernardinu v Portorožu. Na predavanjih bomo poleg klasične zasedbe iz Mediane, Valicona in medijskih agencij iz regije slišali tudi direktorico digitalnega marketinga španske modne znamke Desigual Mario Muntaner Herrero.

Rekordno število prijav za SEMPLER

Po poročanju organizatorja je letos število prijav za nagrado SEMPLER doseglo rekord (kar 75 prijavljenih del iz Slovenije, Hrvaške, Srbije in Makedonije). Agencije, mediji in oglaševalci pa tekmujejo v šestih kategorijah: A – strateška uporaba medijskega spleta, B – inovativna uporaba komunikacijskega kanala, C – najboljša ciljana akcija, D – najboljša izkustvena akcija, E – najboljša izraba digitalnega okolja, F – najboljša akcija na družbenih omrežjih. Spomnimo, tekmovanje Sempler je v lanskem letu doživelo številne spremembe, saj se je medijska panoga v zadnjem desetletju korenito spremenila, s tem pa se je pojavila tudi potreba po drugačnih kategorijah, pravilih ocenjevanja in načinu prijave del.

Za Netokracijo bo s SEMPLA poročala Barbara Ülen.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.