SEMPL letos po Bondovsko: »Vodi ali pusti umreti« (Lead or Let Die)

domačih predavateljev posvetilo aktualnim dogajanjem v medijsko-komunikacijski panogi. V ospredju letošnje konference, ki je potekala pod sloganom »Vodi ali pusti umreti« (»Lead or Let Die«), so bili tudi letos medijski trendi, ki (pre)oblikujejo podobo medijske krajine, s tem pa tudi vseh igralcev v oglaševalskem trikotniku.

1469884_570373236351506_782792938_n
(foto: Sempl)

Na seminarju medijskih trendov (SEMPL), ki ga je družba Media Pool organizirala že petnajstič, zadnja tri leta v sodelovanju z revijo Marketing magazin, se je trideset mednarodnih in domačih predavateljev posvetilo aktualnim dogajanjem v medijsko-komunikacijski panogi.

V ospredju letošnje konference, ki je potekala pod sloganom »Vodi ali pusti umreti« (»Lead or Let Die«), so bili tudi letos medijski trendi, ki (pre)oblikujejo podobo medijske krajine, s tem pa tudi vseh igralcev v oglaševalskem trikotniku.

Predavatelji so se vrteli okoli klasičnih tem: o razlogih za padec oglaševalskih prihodkov, strategijah za preživetje klasičnih medijev; kako obenem izstopati v digitalni džungli in hkrati doseči največjo možno sinergijo med tradicionalnimi in digitalnimi mediji, hkrati pa posegali tudi na nova področja, na primer spremljanje vedenja potrošnika s pomočjo nevromarketinških raziskav.

Bili so si edini, da dandanes ne gre brez dobrih zgodb, ki so obenem relevantne, ažurne in informativne – takšne vsebine se bodo tudi širile. Za vse, tudi medijske agencije pa velja, da moramo nenehno prilagajati svoj pristop glede na spremembe na medijskem področju, ker bodo, (déjà vu?) preživeli le najboljši.

Kampanja The Word on the Street, ki sta jo za časopis The Economist pripravila PHD Germany in FHV BBDO. Kampanja je letos prejela bronastega kanskega leva.
Okoli 800 udeležencev letošnjega SEMPLA je ob dobrih predavanjih in na spremljevalnih dogodkih (pohvala za vzporedni program in inovativne stojnice!) uživalo tudi v zadnjih morskih sončnih žarkih letošnjega leta in seveda na odlični zabavi po podelitvi nagrad sempler. Kot se za zabavo s takšnim sloganom spodobi, pod okriljem martinija. (Ni bil niti shaken niti stirred, ampak Royale.)

Oglejte si predstavitve govorcev

Oglejte si fotogalerijo

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.