SEMPL letos po Bondovsko: »Vodi ali pusti umreti« (Lead or Let Die) - Netokracija.si

SEMPL letos po Bondovsko: »Vodi ali pusti umreti« (Lead or Let Die)

domačih predavateljev posvetilo aktualnim dogajanjem v medijsko-komunikacijski panogi. V ospredju letošnje konference, ki je potekala pod sloganom »Vodi ali pusti umreti« (»Lead or Let Die«), so bili tudi letos medijski trendi, ki (pre)oblikujejo podobo medijske krajine, s tem pa tudi vseh igralcev v oglaševalskem trikotniku.

1469884_570373236351506_782792938_n
(foto: Sempl)

Na seminarju medijskih trendov (SEMPL), ki ga je družba Media Pool organizirala že petnajstič, zadnja tri leta v sodelovanju z revijo Marketing magazin, se je trideset mednarodnih in domačih predavateljev posvetilo aktualnim dogajanjem v medijsko-komunikacijski panogi.

V ospredju letošnje konference, ki je potekala pod sloganom »Vodi ali pusti umreti« (»Lead or Let Die«), so bili tudi letos medijski trendi, ki (pre)oblikujejo podobo medijske krajine, s tem pa tudi vseh igralcev v oglaševalskem trikotniku.

Predavatelji so se vrteli okoli klasičnih tem: o razlogih za padec oglaševalskih prihodkov, strategijah za preživetje klasičnih medijev; kako obenem izstopati v digitalni džungli in hkrati doseči največjo možno sinergijo med tradicionalnimi in digitalnimi mediji, hkrati pa posegali tudi na nova področja, na primer spremljanje vedenja potrošnika s pomočjo nevromarketinških raziskav.

Bili so si edini, da dandanes ne gre brez dobrih zgodb, ki so obenem relevantne, ažurne in informativne – takšne vsebine se bodo tudi širile. Za vse, tudi medijske agencije pa velja, da moramo nenehno prilagajati svoj pristop glede na spremembe na medijskem področju, ker bodo, (déjà vu?) preživeli le najboljši.

Kampanja The Word on the Street, ki sta jo za časopis The Economist pripravila PHD Germany in FHV BBDO. Kampanja je letos prejela bronastega kanskega leva.
Okoli 800 udeležencev letošnjega SEMPLA je ob dobrih predavanjih in na spremljevalnih dogodkih (pohvala za vzporedni program in inovativne stojnice!) uživalo tudi v zadnjih morskih sončnih žarkih letošnjega leta in seveda na odlični zabavi po podelitvi nagrad sempler. Kot se za zabavo s takšnim sloganom spodobi, pod okriljem martinija. (Ni bil niti shaken niti stirred, ampak Royale.)

Oglejte si predstavitve govorcev

Oglejte si fotogalerijo

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?