SEMPL letos po Bondovsko: »Vodi ali pusti umreti« (Lead or Let Die)
domačih predavateljev posvetilo aktualnim dogajanjem v medijsko-komunikacijski panogi. V ospredju letošnje konference, ki je potekala pod sloganom »Vodi ali pusti umreti« (»Lead or Let Die«), so bili tudi letos medijski trendi, ki (pre)oblikujejo podobo medijske krajine, s tem pa tudi vseh igralcev v oglaševalskem trikotniku.

Na seminarju medijskih trendov (SEMPL), ki ga je družba Media Pool organizirala že petnajstič, zadnja tri leta v sodelovanju z revijo Marketing magazin, se je trideset mednarodnih in domačih predavateljev posvetilo aktualnim dogajanjem v medijsko-komunikacijski panogi.
V ospredju letošnje konference, ki je potekala pod sloganom »Vodi ali pusti umreti« (»Lead or Let Die«), so bili tudi letos medijski trendi, ki (pre)oblikujejo podobo medijske krajine, s tem pa tudi vseh igralcev v oglaševalskem trikotniku.
Predavatelji so se vrteli okoli klasičnih tem: o razlogih za padec oglaševalskih prihodkov, strategijah za preživetje klasičnih medijev; kako obenem izstopati v digitalni džungli in hkrati doseči največjo možno sinergijo med tradicionalnimi in digitalnimi mediji, hkrati pa posegali tudi na nova področja, na primer spremljanje vedenja potrošnika s pomočjo nevromarketinških raziskav.
Bili so si edini, da dandanes ne gre brez dobrih zgodb, ki so obenem relevantne, ažurne in informativne – takšne vsebine se bodo tudi širile. Za vse, tudi medijske agencije pa velja, da moramo nenehno prilagajati svoj pristop glede na spremembe na medijskem področju, ker bodo, (déjà vu?) preživeli le najboljši.
Kampanja The Word on the Street, ki sta jo za časopis The Economist pripravila PHD Germany in FHV BBDO. Kampanja je letos prejela bronastega kanskega leva.
Okoli 800 udeležencev letošnjega SEMPLA je ob dobrih predavanjih in na spremljevalnih dogodkih (pohvala za vzporedni program in inovativne stojnice!) uživalo tudi v zadnjih morskih sončnih žarkih letošnjega leta in seveda na odlični zabavi po podelitvi nagrad sempler. Kot se za zabavo s takšnim sloganom spodobi, pod okriljem martinija. (Ni bil niti shaken niti stirred, ampak Royale.)