Znan program 16. SEMPLA: 16 predavanj, 18 mednarodnih govorcev - Netokracija.si

Znan program 16. SEMPLA: 16 predavanj, 18 mednarodnih govorcev

16. SEMPL se bo zgodil 27. in 28 novembra 2014 v Portorožu. Postregel bo s kar 16 predavanji, na odru pa se bo zvrstilo 18 mednarodnih govorcev.

sempl16
Že 16. SEMPL se bo odvil 27. in 28. novembra v Portorožu.

Letošnji SEMPL bo postregel s kar 16 predavanji, na odru pa se bo zvrstilo 18 mednarodnih govorcev. 16. SEMPL se bo zgodil 27. in 28 novembra 2014 v Portorožu, prijave pa so možne tukaj.

Tudi letos bo na SEMPLU možno prisluhniti govorcem, ki bodo predavali o najnovejših medijskih trendih. Program bo razdeljen na štiri ključne teme:

Trendi in prihodnost medijev in komuniciranja

V tem delu bo najprej spregovoril Branimir Brkljač, soustanovitelj Studio Moderna Group, ki bo povedal, kako so se skozi leta zakonitosti učinkovitosti različnih medijev spreminjale preko najpomembnejšega kazalnika – prodaje. Učinkovitost različnih medijev se namreč v zadnjih letih drastično spreminja. Kako bo to vplivalo na nadaljno delitev medijskih vsebin v prihodnosti? Izvedeli boste tudi, zakaj je bil Studio Moderna sprva zelo skeptičen do digitalnega oglaševanja, danes pa mu zaupa.

V sklopu prve teme bo spregovoril tudi Daniel Levine, ki je bil proglašen za ‘guruja kulskosti’. Daniel je strokovnjak na področju družbenih trendov, zato se redno pojavlja v svetovno znanih medijih, kot so The New York Times, NBC in CNN. S svojim znanjem in idejami je svetoval svetovnim velikanom, kot sta American Express in Carslberg.

Inovativne marketinške rešitve v digitalnih medijih

V drugem delu bo možno prisluhiti trem govorcem, ki bodo preko svojih izkušenj skušali predstaviti možnosti inovativnih rešitev v digitalnih medijih. Prisluhnili bomo Paulu Gillu, ki vodi oddelek spletnega avkcijskega zakupa v realnem času (t. i. real-time bidding, RTB) pri podjetju Bid.Media, pri čemer naročnikom pomaga prepoznati nove priložnosti za izboljšanje poslovanja s statistično optimizacijo.

Nekaj nasvetov bo podelil tudi Niall Horgan, ki se je podjetju Twitter pridružil leta 2012 kot vodja projektov. Po letu dni je napredoval do starejšega vodje projektov, še leto kasneje pa je postal vodja razvoja poslovanja z agencijami, pri čemer je bil odgovoren za razvoj poslovnih razmerij z vsemi neodvisnimi agencijami v Veliki Britaniji in na Irskem.

Razmišljanje (oglaševalcev) izven ustaljenih okvirov

V tem delu bo med drugimi spregovoril tudi Patrick Galvin, soustanovitelj in glavni motivator v podjetju The Galvanizing Group. Patrick je strokovnjak za odnose z javnostmi ter profesionalni govorec. Deluje tudi kot motivator, ki spodbuja ljudi k akciji. Svetuje, kako javno nastopati, ter na tak način povečati opaženost in prodajo.

V tem delu pa ne smemo pozabiti na Ralpha Van Dijka. Ralph je legenda na področju radijskega oglaševanja, saj je že od leta 1987 tekstopisec radijskih oglasov. Leta Leta 1990 je v Londonu ustanovil agencijo Eardrum, ki je največkrat nagrajena radijska agencija na svetu, specializirana za produkcijo inovativnih radijskih oglaševalskih akcij in pripravo oznamčenih vsebin za radijske in agencijske mreže ter globalne blagovne znamke.

Ustvarjanje in pripovedovanje zgodb

Zadnji sklop bo namenjen pripovedovanju zgodb. Medijska strokovnjakninja Iva Biondić je specializirana za preobrazbo medijev kot sociotehnoloških ‘podaljškov’ ljudi. Svoja razmišljanja o mediamorfozi ljudi in antropomorfozi tehnologije deli na blogu Mediamorfoze, poleg tega pa pogosto predava na različnih medijskih in marketinških konferencah po Evropi.

Med ostalimi govorci velja omeniti še Damjana Obala, ki je znan predvsem po svojem startupu EdgarTells.me. Je moderator, govorec, strateg in oblikovalec. Ima diplomo iz interaktivnega grafičnega komuniciranja in doktorat iz informacijske tehnologije (interakcija med človekom in računalnikom, uporabniška izkušnja). Damjan bo sodeloval pri okrogli mizi na temo umetnosti pripovedovanja zgodb.

Za konec naj omenimo še, da je prijava obvezna, organizatorji pa nudijo tudi skupinski popust.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?