Sitweet.com je zaprt: od 1. septembra nimamo več vira podatkov o slovenski tvitosferi - Netokracija.si

Sitweet.com je zaprt: od 1. septembra nimamo več vira podatkov o slovenski tvitosferi

Sitweet.com od 1. septembra 2012 ne obstaja več, kar pomeni, da uradno nimamo več nobenega vira ali orodja za analizo slovenske tvitosfere :(

Zadnji screenshot pred zapiranjem storitve :(

Sitweet.com od 1. septembra 2012 ne obstaja več, kar pomeni, da uradno več nimamo nobenega pametnega vira ali orodja za analizo slovenske tvitosfere.

Ustanovitelji Matija Rijavec, Miha Rejc in Leon van Bakel so se od uporabnikov poslovili takole:

For over 2 years Sitweet shined a light on Twitter usage data in Slovenia. We helped newsmakers measure the pulse on some important topics, numbers and more. Twitter is now a credible tool in the community, so our job is done. We’re closed as of September 2012. Big thanks to all who helped!

Po besedah Matije Rijavca je glavni razlog za ukinitev storitve pomanjkanje fokusa. Ekipa je bila preveč razpršena po različnih projektih: Miha so na polno zaposlili na Proplusu, Matija je od Peerindexa prek Oust.me pristal na Flaviarju, Leona pa smo nazadnje predstavili kot del ekipe Friedworks. Matija pravi, da Sitweeta ne namerava ponovno oživljati, ni pa izključena nadgradnja na področju trending tem.

Spomnimo se, Sitweet je s pomočjo svojih naprednih algoritmov (imenovanih Čupa čups, Đast-in in Govnač) prvi na svetu omogočal live pregled števila lokalnih twitter računov, trending tem, najbolj deljenih povezav in najbolj »vplivnih« tviterašev glede na Klout/Peerindex score.

Poleg zbiranja ovitkov čigumijev, so fantje naredili tudi nekaj custom- made raziskavic/infografik za večje naročnike, kot sta Petrol in Zavarovalnica Maribor, pridno uporabljali crowdsourcing (spomnimo se google dokumenta, v katerega smo vpisovali slovenske korpo račune in, seveda, igrice »ugani spol tviteraša«), hejtali IE (stran sprva v Internet Explorerju ni delovala z namenom spodbujanja uporabnikov k uporabljanju “normalnega” brskalnika). Sitweet je bil tako kul in tako uporaben, da je kmalu dobil tudi prvo kopijo: hrvaški Tvitamin.

Po zadnjih podatkih naj bi v Sloveniji tvitalo 20.074 oseb in podjetij, ki imajo povprečno 136 sledilcev, v zadnjem tednu avgusta pa so sproducirali čez 91 tisoč tvitov.

Kaj reči v slovo? Netokracija se bo z nostalgijo spominjala projekta Sitweet. Upamo, da se bo Matija kmalu ustvaril kaj novega, še boljšega!

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.