SK75 in SK200 ponujata startupom do 200.000 evrov semenskega kapitala

S 1. septembrom se začenja nov krog financiranja slovenskih zagonskih podjetij, kjer lahko pridobite 75.000 ali 200.000 evrov semenskega kapitala. Serija desetih roadwhow dogodkov po Sloveniji se bo pričela že ta torek, zadnji rok za prijavo pa je 10. september.

Jesen je pred vrati, čas je za nov krog financiranja start-upov! Pridružite se predselekcijskemu postopku, rok je 10. september. Vir: Start:Up Slovenia
Jesen je pred vrati, čas je za nov krog financiranja start-upov! Pridružite se predselekcijskemu postopku, rok je 10. september. Vir: Start:Up Slovenia

1. septembra se bo znova pričelo šolsko leto, iniciativa Start:up Slovenia pa začenja z novim krogom financiranja slovenskih start-up podjetij. Slednjim se ponuja odlična priložnost, predvsem pa iščejo inovativna podjetja s potencialom za hitro globalno rast. Z desetimi brezplačnimi roadshow dogodki po slovenskih mestih se boste lahko seznanili in informirali o prijavi prejeli nasvete ter izkušnje iz prve roke drugih podjetnikov, ki so investicije že prejeli.

Do 10. septembra je čas, da se prijavite v predselekcijski postopek za produkta Slovenskega podjetniškega sklada SK75, za podjetja stara do 3 leta, in SK200, za podjetja stara do 5 let. Pridobite lahko 75.000 evrov konvertibilnega posojila ali 200.000 evrov javne lastniške investicije, zraven tega pa se še vključite v pospeševalnika Start:up Geek House in Go:Global Slovenia.

Z Goričkega v Piran

Roadshow dogodki bodo v začetku septembra potekali po celotni Sloveniji. Dogodki so brezplačni, obvezne pa so prijave. Izberite svoj termin in lokacijo, ki vam najbolj ustreza:

  • Nova Gorica, Primorski tehnološki park, v torek, 1. septembra 2015, ob 14h
  • Ljubljana, Tehnološki park Ljubljana, v sredo, 2. septembra 2015, ob 14h
  • Murska Sobota, Pomurski tehnološki park, v četrtek, 3. septembra 2015, ob 14h
  • Koper, Univerzitetni razvojni center in inkubator Primorske, v četrtek, 3. septembra 2015, ob 14h
  • Novo mesto, podjetniški inkubator Podbreznik, v četrtek, 3. septembra 2015, ob 14h
  • Maribor, Tovarna podjemov, v petek, 4. septembra 2015, ob 14h
  • Velenje, Štart:up Velenje, v petek, 4. septembra 2015, ob 19h
  • Celje, Inkubator Savinjske regije, v soboto, 5. septembra 2015, ob 14h
  • Ljubljana–  Inštitut Jožef Stefan, v ponedeljek, 7. septembra 2015, ob 10h
  • Ljubljana–  Ljubljanski univerzitetni inkubator LUI, v ponedeljek, 7. septembra 2015, ob 14h

Kar sejemo, to žanjemo

Investicijo Slovenskega podjetniškega sklada (SPS) je skupno do sedaj prejelo že 31 podjetij, iz letošnjega spomladanskega kroga pa so nedavno podpisali pogodbe z 11 podjetji. Slednja bodo prejela konvertibilno posojilo v višini 75.000 evrov. Investicija SK75 je namenjena podjetjem v fazi potrjevanja svoje ideje na trgu oz. iskanju t.im. ”product-market fit-a”, pravijo organizatorji.

Investicije je do sedaj prejelo že 31 slovenskih podjetij. Vir: Start:Up Slovenia
Investicije je do sedaj prejelo že 31 slovenskih podjetij. Vir: Start:Up Slovenia

11 prejemnikov spomladanske investicije se bo v novembru vključilo v pospeševalniški program Start:up Geek House. To pa so:

  • 10plus – zagotavlja celovito storitev, ki majhnim podjetnikom na ”spletno” manj razvitih trgih rešuje problem pomanjkanja časa za vzpostavitev privlačne ter ažurirane spletne strani.
  • Consensiorešuje težave pri oddajanju in najemanju nepremičnin, pri čemer v sodelovanju z zavarovalnicami najemodajalcem omogoča garantirano plačilo v primeru izpada najemnin ali stroškov, najemnikom pa personalizirano bazo z enostavnim in hitrim pregledom nepremičnin.
  • INTECH – razvija inovativen sistem za brezgotovinsko plačevanje, ki na množičnih dogodkih in prireditvah (koncerti, festivali …) rešuje probleme poslovanja z gotovino.
  • Lux media –  razvija interaktivno digitalno ogledalo za predvajanje vsebin, prilagojenih uporabniku.
  • Trainers4me.com – je edinstvena spletna platforma, ki ponuja hiter, enostaven in sodoben način iskanja športnih trenerjev iz različnih panog po vsem svetu.
  • U2G razvija spletno in mobilno platformo Sportwip, ki sodi v kategorijo korporativnega wellnessa.
  • Vanderlust – razvija TravelStarter, globalno spletno platformo za množično financiranje oz. ”crowdfunding”, namenjeno izključno projektom s področja turizma in potovanj, ki se že pospešeno uveljavlja doma in po svetu.
  • VIAR – razvija digitalno storitev za arhitekte, ki uporabniku omogoča, da se realistično in doživeto sprehodi po zgradbi v navidezni resničnosti, ko je objekt šele v načrtovanju.
  • Vsenet marketingrazvija rešitev SEOVISOR, ki je ”software as a service” in ”big data” platforma, s katero lahko podjetja učinkovito spremljajo SEO aktivnosti konkurenčnih podjetij in izboljšajo lasten nastop na spletnih iskalnikih.
  • Vvindria – razvija spletno in mobilno aplikacijo za pomorščake z interaktivnim zemljevidom vetrov
  • ZP aplikacije – s svojo rešitvijo ZeroPass rešuje problem hranjenja, varovanja in obnavljanja računalniških gesel ter ključev.

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.