DIGGIT: Na 1. slovenski digitalni konferenci so se zbrali vodilni slovenski in svetovni spletni strokovnjaki - Netokracija.si

DIGGIT: Na 1. slovenski digitalni konferenci so se zbrali vodilni slovenski in svetovni spletni strokovnjaki

Končno se je v Ljubljani organizirala konferenca o digitalnem komuniciranju, kjer so imeli domači in tuji strokovnjaki s tega področja možnost predstaviti svoja znanja, vsi udeleženci pa priložnost za spoznavanje s trendi, pridobiti nove informacije in številke ter navdih in argumente za nadaljnje delo.

Udeleženci so z govorci komunicirali prek sms-a. Pogrešali smo klasičen Q&A in Tweet wall (foto: Bojan Šverko/DIGGIT)

V Ljubljani so končno organizirali konferenco o digitalnem komuniuciranju DIGGIT, kjer so domači in tuji strokovnjaki s tega področja predstavili svoja znanja, udeleženci pa so spoznavali trende, pridobivali nove informacije in številke ter dobili navdih in spodbude za nadaljnje delo.

Organizatorja konference, Marketing magazin in TS media, sta svoje delo opravila zgledno, a brez napak v matrici vendarle ni šlo. Nad tem, da je wi-fi deloval zgolj občasno, so negodovali prav vsi prisotni. Celo hostese. Vemo za naslednjič, ne? Najboljša možna odločitev pa je bila ta, da se konferenca odvija v Ljubljani in ne – slučajno nam je prišlo na misel – v Portorožu. Celoten program je deloval tekoče, tudi po zaslugi offline povezovalca programa Aljaža Pengova Bitenca, hkrati pa smo bili udeleženci konference in vsi, ki so dogajanje spremljali le prek spleta, o vsem ažurno obveščani prek uradnega twitter kanala @diggit_si in prispevkov tviterašev na #diggitsi, za kar je skrbel online povezovalec Žiga Vrtačič.

Jenny Zirinsky iz OMD International (foto: Bojan Šverko/DIGGIT)

Prvi dan konference je bil namenjen ozaveščanju prisotnih o vseprisotnosti digitalnega dogajanja in širšem konceptu digitalnega trženja. Drugi dan pa smo bili deležni predstavitev aktualnih medijskih in komunikacijskih trendov, isklanega in mobilnega marketinga, prodajne optimizacije spletnih mest in uporabe družbenih omrežij. Ob bok plačljivemu delu programa je bil postavljen bolj praktično ‘how to’ naravnan program z vidnejšimi akterji domače digitalne sfere.

Udeležence je zaradi slabe internetne povezave precej bolela glava (foto: Bojan Šverko/DIGGIT)

Po našem mnenju so izstopali:

  • Alison Fennah (IAB Europe), ki je z ekipo zmapirala uporabo medijev v Evropi in postavila nekatere standarde uporabe. Vsekakor lahko upamo, da se bodo ti začeli upoštevati tudi pri nas.
  • Dragana Đermanović (PRpepper) z odličnim predavanjem o urejanju in povezovanju vsebin ter množicanju.
  • Miha Mazzini (TS media), ki nam je dal misliti o tem, kako delujejo človeški možgani, kako se spreminja percepcija časa in prostora ter kaj ima vse to opraviti z digitalnim.
Živa je vodila eno izmed okroglih miz vzporednega programa (foto: Bojan Šverko/DIGGIT)

V vzporednem delu moramo izpostaviti okroglo mizo na temo kreativnih konceptov, ki jo je vodila avtorica tega zapisa in katere gosti so bili Tadej Gregorčič (Motiviti), Gregor Žakelj (VBG) in Matej Praprotnik (Val 202). Sodeč po odzivih smo uspeli prebuditi nekaj inspiracije, delovnega elana in idej za sodelovanje.

V preddverju je interaktivni DIGGIT EXPO vabil k ogledu, spraševanju, testiranju in preizkušanju najnovejših mobilnih telefonov, računalniških iger in konzol, na ogled pa je bila postavljena razstava prvih primerkov osebnih računalnikov, ki je sicer del stalne razstave GOTO1982 Računalniškega muzeja.

Glede na vse prikazane grafe, slišane floskule (v vsaki je zrno resnice) in prebrane tvite lahko izluščimo skupni imenovalec – preplet analognega in digitalnega je pogoj za komunikacijske in tržne uspehe danes in v naslednjih letih.

Udeleženci vzporednega programa (foto: Bojan Šverko/DIGGIT)

Za naslednje leto si lahko želimo le, da se DIGGIT ponovno zgodi, morda ob večji podpori SOZ in DMS, z manj prodanimi predavanji in s še večjo udeležbo. Za konec lahko okrcamo programski odbor za družabni del. Ta je bil namreč le minimalno podprt. Vsi, ki se takšnih konferenc udeležujemo, vemo, da je ravno neformalni del druženja, spoznavanja in networkinga bistvenega pomena za razvoj področja.

Vse prezentacije s konference so na voljo na Slideshare.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Vodnik

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.