
DIGGIT: Na 1. slovenski digitalni konferenci so se zbrali vodilni slovenski in svetovni spletni strokovnjaki
Končno se je v Ljubljani organizirala konferenca o digitalnem komuniciranju, kjer so imeli domači in tuji strokovnjaki s tega področja možnost predstaviti svoja znanja, vsi udeleženci pa priložnost za spoznavanje s trendi, pridobiti nove informacije in številke ter navdih in argumente za nadaljnje delo.

V Ljubljani so končno organizirali konferenco o digitalnem komuniuciranju DIGGIT, kjer so domači in tuji strokovnjaki s tega področja predstavili svoja znanja, udeleženci pa so spoznavali trende, pridobivali nove informacije in številke ter dobili navdih in spodbude za nadaljnje delo.
Organizatorja konference, Marketing magazin in TS media, sta svoje delo opravila zgledno, a brez napak v matrici vendarle ni šlo. Nad tem, da je wi-fi deloval zgolj občasno, so negodovali prav vsi prisotni. Celo hostese. Vemo za naslednjič, ne? Najboljša možna odločitev pa je bila ta, da se konferenca odvija v Ljubljani in ne – slučajno nam je prišlo na misel – v Portorožu. Celoten program je deloval tekoče, tudi po zaslugi offline povezovalca programa Aljaža Pengova Bitenca, hkrati pa smo bili udeleženci konference in vsi, ki so dogajanje spremljali le prek spleta, o vsem ažurno obveščani prek uradnega twitter kanala @diggit_si in prispevkov tviterašev na #diggitsi, za kar je skrbel online povezovalec Žiga Vrtačič.

Prvi dan konference je bil namenjen ozaveščanju prisotnih o vseprisotnosti digitalnega dogajanja in širšem konceptu digitalnega trženja. Drugi dan pa smo bili deležni predstavitev aktualnih medijskih in komunikacijskih trendov, isklanega in mobilnega marketinga, prodajne optimizacije spletnih mest in uporabe družbenih omrežij. Ob bok plačljivemu delu programa je bil postavljen bolj praktično ‘how to’ naravnan program z vidnejšimi akterji domače digitalne sfere.

Po našem mnenju so izstopali:
- Alison Fennah (IAB Europe), ki je z ekipo zmapirala uporabo medijev v Evropi in postavila nekatere standarde uporabe. Vsekakor lahko upamo, da se bodo ti začeli upoštevati tudi pri nas.
- Dragana Đermanović (PRpepper) z odličnim predavanjem o urejanju in povezovanju vsebin ter množicanju.
- Miha Mazzini (TS media), ki nam je dal misliti o tem, kako delujejo človeški možgani, kako se spreminja percepcija časa in prostora ter kaj ima vse to opraviti z digitalnim.

V vzporednem delu moramo izpostaviti okroglo mizo na temo kreativnih konceptov, ki jo je vodila avtorica tega zapisa in katere gosti so bili Tadej Gregorčič (Motiviti), Gregor Žakelj (VBG) in Matej Praprotnik (Val 202). Sodeč po odzivih smo uspeli prebuditi nekaj inspiracije, delovnega elana in idej za sodelovanje.
V preddverju je interaktivni DIGGIT EXPO vabil k ogledu, spraševanju, testiranju in preizkušanju najnovejših mobilnih telefonov, računalniških iger in konzol, na ogled pa je bila postavljena razstava prvih primerkov osebnih računalnikov, ki je sicer del stalne razstave GOTO1982 Računalniškega muzeja.
Glede na vse prikazane grafe, slišane floskule (v vsaki je zrno resnice) in prebrane tvite lahko izluščimo skupni imenovalec – preplet analognega in digitalnega je pogoj za komunikacijske in tržne uspehe danes in v naslednjih letih.

Za naslednje leto si lahko želimo le, da se DIGGIT ponovno zgodi, morda ob večji podpori SOZ in DMS, z manj prodanimi predavanji in s še večjo udeležbo. Za konec lahko okrcamo programski odbor za družabni del. Ta je bil namreč le minimalno podprt. Vsi, ki se takšnih konferenc udeležujemo, vemo, da je ravno neformalni del druženja, spoznavanja in networkinga bistvenega pomena za razvoj področja.
Vse prezentacije s konference so na voljo na Slideshare.