Slovenci še vedno nezaupljivi do spletnih nakupov

Nezaupljivi Slovenci kupujemo na spletu, plačujemo pa po povzetju

Raziskava portala Ceneje.si je pokazala, da Slovenci še vedno najraje opravljene spletne nakupe plačamo po povzetju, kar kaže na določen nivo nezaupljivosti, ki sledi iz dolge tradicije osebnega plačevanja pri nas. Pa vendar v primerjavi z lanskim letom narašča tudi uporaba drugih načinov plačila.

Kako pa vi opravljate svoje spletne nakupe?
Kar 85% slovenskih uporabnikov spleta vsaj občasno kupuje na spletu.

Slovenski potrošniki so še vedno nezaupljivi, ko pride do plačevanja prek spleta, saj nočejo puščati osebnih podatkov na internetu. Tako po raziskavi, ki jo je opravil portal Ceneje.si, med načini plačila spletnega nakupa še vedno s 46% prednjači plačilo po povzetju. Vendar to ne kaže na sliko, da Slovenci nismo pristaši spletnih nakupov; ravno nasprotno – vsaj občasno na spletu nakupuje že približno 85% uporabnikov spleta.

In Evropa?

Če se primerjamo z drugimi evropskimi državami, lahko opazimo veliko raznolikosti. V Veliki Britaniji je prevladujoča metoda pri spletnih nakupih kreditna ali debetna kartica, enako v Franciji, v Nemčiji spletni kupci največ uporabljajo medbančne plačilne transakcije. Tudi v Italiji so na prvem mestu kreditne kartice, medtem ko je v Španiji podobno kot pri nas še vedno najbolj priljubljena metoda plačilo po povzetju.

Na splošno je še vedno videti dvojnost, ki prevladuje – Zahodna Evropa je bolj naklonjena nedenarnim plačilom, medtem ko v državah Vzhodne Evrope ljudje plačujejo po povzetju in z drugimi alternativnimi oblikami. Predvsem velik potencial predstavlja mobilno plačevanje.

Slovensko kulturo plačevanja prek spleta si lahko ogledate na spodnji infografiki:

infografika

In prihodnost?

Plačilo po povzetju postopoma upada v večini glavnih blagovnih skupin. Plačevanje prek spleta in mobilno plačevanje sta področji razvoja, kamor veliko sredstev vlagajo tako klasični finančni igralci kot tudi spletni velikani in telekomunikacijska podjetja. Kakšne bodo konkretne rešitve in kaj poleg mobilnega plačevanja bodo vključevale, bo pokazala bližnja prihodnost.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.