Nezaupljivi Slovenci kupujemo na spletu, plačujemo pa po povzetju

Raziskava portala Ceneje.si je pokazala, da Slovenci še vedno najraje opravljene spletne nakupe plačamo po povzetju, kar kaže na določen nivo nezaupljivosti, ki sledi iz dolge tradicije osebnega plačevanja pri nas. Pa vendar v primerjavi z lanskim letom narašča tudi uporaba drugih načinov plačila.

Kako pa vi opravljate svoje spletne nakupe?
Kar 85% slovenskih uporabnikov spleta vsaj občasno kupuje na spletu.

Slovenski potrošniki so še vedno nezaupljivi, ko pride do plačevanja prek spleta, saj nočejo puščati osebnih podatkov na internetu. Tako po raziskavi, ki jo je opravil portal Ceneje.si, med načini plačila spletnega nakupa še vedno s 46% prednjači plačilo po povzetju. Vendar to ne kaže na sliko, da Slovenci nismo pristaši spletnih nakupov; ravno nasprotno – vsaj občasno na spletu nakupuje že približno 85% uporabnikov spleta.

In Evropa?

Če se primerjamo z drugimi evropskimi državami, lahko opazimo veliko raznolikosti. V Veliki Britaniji je prevladujoča metoda pri spletnih nakupih kreditna ali debetna kartica, enako v Franciji, v Nemčiji spletni kupci največ uporabljajo medbančne plačilne transakcije. Tudi v Italiji so na prvem mestu kreditne kartice, medtem ko je v Španiji podobno kot pri nas še vedno najbolj priljubljena metoda plačilo po povzetju.

Na splošno je še vedno videti dvojnost, ki prevladuje – Zahodna Evropa je bolj naklonjena nedenarnim plačilom, medtem ko v državah Vzhodne Evrope ljudje plačujejo po povzetju in z drugimi alternativnimi oblikami. Predvsem velik potencial predstavlja mobilno plačevanje.

Slovensko kulturo plačevanja prek spleta si lahko ogledate na spodnji infografiki:

infografika

In prihodnost?

Plačilo po povzetju postopoma upada v večini glavnih blagovnih skupin. Plačevanje prek spleta in mobilno plačevanje sta področji razvoja, kamor veliko sredstev vlagajo tako klasični finančni igralci kot tudi spletni velikani in telekomunikacijska podjetja. Kakšne bodo konkretne rešitve in kaj poleg mobilnega plačevanja bodo vključevale, bo pokazala bližnja prihodnost.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Spletni marketing

Čez štiri dni v Ljubljani: Ecommerce Day 2017

Čez štiri dni se bodo strokovnjaki s področja spletne trgovine zbrali na enem mestu, na največji regijski konferenci o spletnem nakupovanju. Ecommerce Day 2017, ki ga organizirata Shopper's Mind Slovenija in Ceneje.si, se bo 28. in 29. novembra odvil v Ljubljani. Izkoristite izjemno priložnost in si zagotovite vstopnico za mreženje z več kot 200 strokovnjaki spletnega trženja.

Kultura 2.0

Zakaj si moraš poiskati službo v ‘digitalu’, razkriva Mak Kordić v 2. oddaji Digitalna kava

V drugi oddaji Digitalna kava smo govorili z Makom Kordićem, lastnikom in direktorjem digitalne agencije CNJ Digital. Mak pravi, da v znanju in idejah vidi moč, vse ostalo pa se da najeti.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.

Kultura 2.0

Kako zgleda tvoj ‘lajf’, če oblikuješ nogavice, razkriva (digitalna) kava z Zulu Zion

Na slovenski digitalni sceni deluje kup nadarjenih oseb, ki so hkrati izredno zanimivi sogovorniki. Ustvarili smo serijo video intervjujev, v katerih se ob dobri kavi pogovarjamo s kreativnimi ljudmi.