Jutri bodo podeljeni prvi slovenski 'crowdfunding oskarji'

Jutri bodo podeljeni prvi slovenski ‘crowdfunding oskarji’

Kateri slovenski projekt je bil lani najboljši pri zbiranju množičnega financiranja? Katera kampanja je bila največje presenečenje? Kdo je pripravil najboljši predstavitveni video? Kateri projekt je imel največ podpornikov? Deset zmagovalcev iz desetih kategorij bo znanih v torek, 7. marca.

Word Cloud "Crowd Funding"
Vir: Slovenia Crowdfunding Meetups

Leto 2016 je bilo za slovenske projekte, ki so skušali financiranje pridobiti na platformah za množično financiranje, zelo uspešno. Samo novembra 2016 so skupaj zbrali kar 1,2 milijona dolarjev. Veliko zaslugo za to ima slovenska skupnost množičnega financiranja, ki si izmenjuje znanje in izkušnje, se med seboj podpira in tako pripomore k večjemu uspehu posameznih zgodb.

Najboljših deset projektov

Ravno zato ker je bilo leto 2016 na področju množičnega financiranja za Slovence tako uspešno, so se v okviru skupnosti Slovenia Crowdfunding Meetups odločili, da prvič podelijo slovenske oskarje za množično financiranje. Dogodek se bo odvil 7. marca ob 17.30 v NBL CIP – Centru inovativnega podjetništva v Ljubljani.

Oskarje bodo podelili za deset kategorij: kampanja, ki je pridobila največ sredstev z množičnim financiranjem, najbolj domiselna kampanja, najboljši posnetek, kampanja z največ podporniki, največje presenečenje (%), najboljša ponovna kampanja, 100k, 500k, 10M, kampanja, ki je pridobila največ sredstev na slovenski platformi Conda, kampanja, ki je pridobila največ sredstev na slovenski platformi Adrifund, kampanja, ki je pridobila največ sredstev z množičnim vlaganjem.

Svojo udeležbo lahko potrdite na Meetupu, kjer najdete tudi podrobnejši program srečanja:

Slovenia Crowdfunding Meetups

K uspehu slovenskih projektov gotovo pripomorejo tudi dogodki, na katerih se srečujejo tako tisti, ki imajo za sabo že kakšno uspešno kampanjo množičnega financiranja, kot tisti, ki se za to področje šele zanimajo ali morda že pripravljajo svoj projekt. S srečanji Slovenia Crowdfunding Meetups je množičarska skupnost začela v lanskem letu. Gre za tematske dogodke, na katerih lahko udeleženci prisluhnejo predavanjem in si izmenjujejo znanje in izkušnje iz preteklih kampanj.

Slovenci smo se na Kickstarterju, najbolj znani platformi za množično financiranje, pojavili že leta 2012, do danes pa skupaj zbrali skoraj 5 milijonov sredstev. Kot zanimivost velja omeniti, da je splošna uspešnost projektov na Kickstarterju 35-odstotna, medtem ko so slovenske kampanje uspešne kar v 55 odstotkih!

Priljubljeno

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.