Najbolj prestižni delček slovenskega morja (tistih nekaj metrov od Bernardina do nekdanjega skladišča soli) je minuli teden zasedla slovenska oglaševalska srenja, ki se je na morje odpravila po nekaj barve in, seveda, po nagrade na Slovenski oglaševalski festival. Čeprav je majhen, bi letošnjemu festivalu marsikateri večji lahko zavidal vreme in publiko, ki sta bila naravnost fantastična.
Najbolj prestižni delček slovenskega morja (tistih nekaj metrov od Bernardina do nekdanjega skladišča soli) je minuli teden zasedla slovenska oglaševalska srenja, ki se je na morje odpravila po nekaj barve in, seveda, po nagrade na Slovenski oglaševalski festival. Čeprav je majhen, bi letošnjemu festivalu marsikateri večji lahko zavidal vreme in publiko, ki sta bila naravnost fantastična.
Najbrž ga ni junaka, niti med osmoljenci, ki se mu SOF letos ne bi priljubil (sicer pa naj dvigne roko), za zabavnost programa pa je poskrbela tudi družabna stena (twitter wall), na kateri se je odvijala prava igra prestolov med bolj ali manj znanimi slovenskimi tviteraši (@had, @miharejc, @andrazstalec … ).
Čakarmiš plesal z volkuljami, Aamodt ukradel Bagoli razgovor
Poleg podelitev je smiselno omeniti četrtkove pogovore – okroglo mizo, ko so Branka Čakarmiša obkrožale »volkulje« in so se kresala mnenja dr. Vesne Vuk Godina, dr. Veronike Seles in Savine Atai (slednja je na lastni koži doživela družabno steno v njenem … khm … najboljšem trenutku). Priznati ji moramo, da se je prav navdihujoče izmazala iz situacije, očitno pa je navdušila tudi druge, saj smo morda dobili tudi novega “guruja joge riti” (prijave sprejema Had).
Zvezdnik drugega pogovora je bil težko pričakovani Kjetil André Aamodt, ki je, čeprav je prispel z zamudo, napolnil dvorano kot nobeno predavanje prej. Spoznati človeka, ki z odra hladnokrvno pošlje Aljošo Bagolo sedeti med občinstvo, je D dogodek. Pristopov razgovor je bil torej bolj govor, ni pa bil zato nič manj izjemen. Smučar kot najboljši govorec? Da – nori oče, težko otroštvo, neverjetna trma = neverjetna zgodba o odrekanju in uspehu. “The more I practise, the more happy I am,” pravi Aamodt, ki je s svojim piramidnim sistemom motivacije in pozitivnim odnosom poskrbel za daleč najbolj navdihujoč del programa.

Cookie opt-in obvezen od 15. junija 2013
Informacijska pooblaščenka, Nataša Pirc Musar, je opozorila na striktno zakonodajo pridobivanja osebnih podatkov za pošiljanje promocijskih obvestil (obvezno arhiviranje opt-ina tudi s podatki o uri in IP-ju!) in razveselila vse lastnike in upravljavce spletnih strani z rokom za uvedbo dodatnega pop-up okna. Točne razmejitve med piškotki, nujnimi za delovanje strani, in ostalimi (statistika, social vtičniki ipd.) ni podala, je pa uporaba piškotkov brezplačnega Google Analyticsa že podlaga za »sem seznanjen in se strinjam«, če pa uporabljate kakšno svojo statistiko, ki se zadržuje v back-endu, pa zadošča obvestilo, da zbirate podatke s pomočjo nameščanja piškotkov. Smernice za implementacijo in morebitne izjeme lahko najdete v knjižici »Kdaj lahko uporabljamo piškotke« (ne, niso recepti za peko, res so smernice IP!) .
In to na kar smo vsi čakali … nagrade!
Presenečenj (tudi tokrat?) ni bilo, naziv Agencija leta je osvojila agencija Pristop, naziv Znamka leta pa znamka Orto. SOZ vsako let razglasi tudi stanovski nagradi: oglaševalec leta, kar je v 2012 postala Zavarovalnica Triglav d.d., in oglaševalska osebnost leta, kar je postal predsednik uprave Si.mobila, Dejan Turk. Seznam vseh nagrajenih oglaševalskih akcij lahko najdete na spletni strani SOF-a.
Nagrado za najboljšo digitalno oglaševalsko akcijo in nagrado za digitalno komuniciranje je prejela akcija Rimaj z Zlatkom (oglaševalec: Nova KBM, agencija Pristop), ki je dva dneva pred tem prejel tudi bronasto Effie nagrado. V akciji, namenjeni predvsem mlajši populaciji (beri najstnikom), je več kot 2500 mladih sodelovalo v natečaju, v katerem so s pomočjo Facebook aplikacije soustvarili pesem Več od lajfa. Na rimane verze Zlatka so predlagali nadaljevanje – izbrani verzi so postali del pesmi, nagrajenci pa so sodelovali tudi pri snemanju videa. Ocena: dobra vpletenost uporabnikov, simpatičen video in zelo dobro zamišljena akcija glede na ciljno populacijo, podprta s komunikacijo na Facebooku, povezavo na mobilno aplikacijo za varčevanje, Kalkulajfom …
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uuNL53pW_uE[/youtube]
Na kratko: 22. SOF je bil (z nekaj občasno premrznjenimi kostmi ) že pomladno navdihujoč – tudi če niste ravno sveta vladar ali vrhunski športnik. Z malo Aamodtove motivacije pa bo naslednje leto konkurenca za nagrade še hujša.
Komentarji
Katarina
29. 3. 2013. v 09:25
Zdravo, fajn besedilo in lep povzetek dogajanja na letošnjem SOF-u, ki je bil resnično odličen… Ob tem samo mala opomba: zaradi zamud, ki so nastale v letalskem prometu, sta se Kjetil Andree Aamodt in Aljoša Bagola predhodno po telefonu uskladila, da bo Kjetil svoj govor izpeljal samostojno, nato pa bo sledil še krajši pogovor z njim. Žal ni šlo po prvotnem scenariju. Sicer pa mislim, da govorim v imenu večine, če rečem, da je bil tudi letošnji Pristop Talk Show – TOP :-).
Lp, Katarina Prešeren (Pristop)
Andrija Frinčić
29. 3. 2013. v 12:51
Dakle eto bilo je odlično baš kako Barbara piše. I moram reći da sam izuzetno sretan što nas je organizator pozvao da budemo tehnički partner i da pokažemo pravu moć društvenih mreža i digital signage sustava. Social wall je sa vremena na vrijeme bio poprilično zabavno mjesto. I obzirom da smo odlučili da neće biti cenzure, sa vremena na vrijeme sam stvarno strepio kakve će slike gore završiti :-) :-)
Ana Eterović
1. 4. 2013. v 14:13
Hahah, poznavajući slovenske tviteraše, vjerujem da je bilo zanimljivo :)
Comments are closed.