Srebrna noč SOF-a postregla s prvimi nagradami
23. Slovenski oglaševalski festival je hkrati s svojim izobraževalnim programom tudi tekmovanje slovenskih oglaševalskih del. Med vsemi prijavljenimi deli so včeraj objavili seznam tistih, ki so prišla v ožji izbor za najvišje nagrade.

23. Slovenski oglaševalski festival je hkrati s svojim izobraževalnim programom tudi tekmovanje slovenskih oglaševalskih del. Med vsemi prijavljenimi deli so včeraj objavili seznam tistih, ki so prišla v ožji izbor za najvišje nagrade.
Med izbranimi so po končanem dnevnem programu že razglasili dobitnike srebrnih nagrad. Novost letošnjega tekmovanja je kategorija inovativne rešitve, ki je namenjena inovativnosti na področju komunikacij. V kategoriji je bilo prijavljenih 17 del, pet od teh je prišlo v ožji izbor. Srebrno nagrado si je prislužilo delo Celostna grafična podoba BSA, ki ga je prijavila agencija Pristop d.o.o.
Med 23 prijavljenimi deli v kategoriji digitalno komuniciranje so jih izbrali 7 za ožji izbor. Srebrno nagrado so si prislužile kar 3 kampanje: Telekomov Itak Ven, Si.Mobilov Orto video scroll website in Umek naročnika FM Musick.
V popoldanskem programu pa je mag. Tomaž Pernovšek razglasil zmagovalca TSmedia natečaja za najboljšo oglaševalsko akcijo ali oglaševalski koncept na digitalnih zaslonih. Ta naslov si je prislužila agencija LUNA\TBWA v sodelovanju z zavodom Festival Ljubljana. Prejeli so nagrado brezplačnega oglasnega prostora na digitalnih zaslonih TSmedia v vrednosti 8000 €, kreativni vodja pa je bil izstreljen na letošnji festival Cannes Lions.
Vsem nagrajencem iskreno čestitamo!