SOFova zlata noč: agencija leta je Pristop, znamka pa ORTO - Netokracija.si

SOFova zlata noč: agencija leta je Pristop, znamka pa ORTO

Letošnji 23. oglaševalski festival je v svojih treh dneh privabil več kot 900 obiskovalcev, ki so prisluhnili odličnemu programu z zanimivimi slovenskimi in tujimi predavatelji ter govorci. Zraven rednega programa pa festival vključuje tudi tekmovanje slovenskih oglaševalskih del. Letos je bilo prijavljenih 392 del, zato je žirija, ki ji je predsedovala Katja Petrin Dornik, imela kar težko delo.

SOF
Znamka leta je Orto (foto: SOF)

Letošnji 23. oglaševalski festival je v svojih treh dneh privabil več kot 900 obiskovalcev, ki so prisluhnili odličnemu programu z zanimivimi slovenskimi in tujimi predavatelji ter govorci. Zraven rednega programa pa festival vključuje tudi tekmovanje slovenskih oglaševalskih del. Letos je bilo prijavljenih 392 del, zato je žirija, ki ji je predsedovala Katja Petrin Dornik, imela kar težko delo.

Dela so agencije in blagovne znamke lahko prijavile v 12 tekmovalnih skupin, med katerimi je letos tudi prenovljena skupina ‘inovativne rešitve’.

V tekmovalni skupini F, ‘digitalno komuniciranje’, je bilo dela mogoče prijaviti v več tekmovalnih kategorij: spletna mesta blagovnih znamk, izdelkov, dogodkov, storitev in oseb, spletna mesta ter aplikacije za mobilnike in tablice, oglaševanje na družbenih omrežjih, spletni oglasi in promocija izven spletnega mesta, promocije igre ter interaktivna orodja in druge digitalne rešitve. V tej skupini je zlato priznanje prejela akcija Digitalije podjetja Si.Mobil, ki je s tedenskimi izzivi privabil ljudi k sodelovanju preko Twitterja, Youtuba, Facebooka, … Prijavitelj dela je bila agencija Luna TBWA. Velika nagrada te tekmovalne skupine je šla v roke ustvarjalcev mobilne aplikacije Umekism, prijavitelja FM Musick, ki jo je ustvarilo podjetje VBG d.o.o. Ljubljana FM. Aplikacija je ustvarjena za branje črtnih kod, ki je del vsake njihove komunikacije. S pomočjo aplikacije črtno kodo slikamo, le ta pa se potem spremeni v poljubno vizualno sporočilo, ki ga imenujejo ‘umekizem’. Zanimivo je, da so kode uporabljene tudi na majicah, ki imajo potem s pomočjo aplikacije vsak dan neko novo sliko oz. sporočilo. Unikatno!

Pristop je agencija leta (foto: SOF)
Pristop je agencija leta (foto: SOF)

Skupina K združuje digitalne oglaševalske akcije, ki nimajo nadaljnih kategorij za prijavo del. V tej skupini zlata nagrada ni bila podeljena. Najboljše delo te skupine, ki je prejelo tudi veliko nagrado, je bila oglaševalska akcija naročnika Telekom Slovenije, d.d., ki je skupaj z agencijo Pristop ustvarilo razvpito oglaševalsko akcijo Itak Ven. Z njo je podjetje 7 mladim Itakovcem omogočilo poletno potepanje s ‘spimpanim venom’, kar je poželo ogromno zanimanja med mladimi in ostalimi uporabniki, ki so prevozno sredstvo tudi sooblikovali. S tem so za 90% dvignili engagement na socialnih omrežjih in dosegli objave v vrednosti 27 tisoč evrov.

Prenovljena skupina H, imenovana inovativne rešitve, je letos iskala inovativne komunikacijske rešitve, izdelke ali rešitve. Med 17 prijavljenimi deli si je zlato priznanje prislužila akcija Glas morja, naročnika Alpe Adria Green. Skupaj z agencijo Publicis so na inovativen način pozvali prebivalce obmorskih krajev k podpisu peticije proti Plinskemu terminalu. Akcija je bila zelo uspešna, saj plinskega terminala v Žavljah ne bo. Podjetje Bramac pa je v sodelovanju z agencijo Pristop ustvarilo zmagovalca tekmovalne skupine H – Preglejte svojo streho iz zraka. Z zamislijo o brezpilotnih helikopterjih, ki preletijo vašo streho in jo pregledajo iz zraka, so poželi mnogo zanimanja in pozitivnih povratnih informacij uporabnikov.

Oglaševalska osebnost leta je Matevž Medja (foto: SOF)
Oglaševalska osebnost leta je Matevž Medja (foto: SOF)

Na SOF-u so podelili tudi stanovske nagrade oglaševalec leta 2013 in oglaševalske osebnost. Slednji naziv je prejel Matevž Medja, direktor in partner agencije Gigodesign, ki je lansko leto zaznamoval z ustanovitvijo pospeševalnika Design Forward. Z načelom ‘lead by example’ mladim daje odličen vzgled in ustvarja pogoje za povečevanje vrednosti podjetij. Naslova Oglaševalec leta 2013 se že tretje leto zapovrstjo veseli podjetje Si.Mobil, ki je po utemeljitvi tudi v lanskem letu delovalo inovativno ter odločno kakovostno. Z lansiranjem različnih oglaševalskih kampanj, ki so bile večkrat tudi družbeno odgovorne, so odlično nagovarjali svoje občinstvo.

Na Zlati noči SOF-a so podelili tudi najžlahtnejša naziva – Agencija leta in Znamka leta. Agencija leta je po več kot 30 točkah prednosti postala agencija Pristop, Orto pa je 15 točkami pred Itakom postal Znamka leta.

Vsem nagrajencem iskreno čestitamo in želimo kakovostnega ter kreativnega delovnega elana še naprej!

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Vodnik

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Vodnik

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Vodnik

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.