Drugi dan SOF-a: Vrhunske zgodbe in razglasitev najboljših

Drugi dan SOF-a: Vrhunske zgodbe in razglasitev najboljših

SOF (2)
Foto: SOF

Na drugem dnevu festivala so udeležence Na kavi prebudili Andrej Božič, Stojan Petrič in Enzo Smrekar ter predstavili Zgodbo kot orodje.  S svojimi pestrimi podjetniškimi izkušnjami v svoji zgodbi uspeha postavljajo spoštovanje zaposlenih in odprto komunikacijo kot predpogoja za doseg uspešnih poslovnih rezultatov.

Sledil je Kratek sprehod po hodnikih nakupovalnega marketinga z Raphaelom Stixom, izvršnim direktorjem podjetja Integer Nemčija. Dotaknil se je težke dileme med ponudnikom in nakupovalcem. Eni bi radi prehranili denar, drugi pa prodajali kot nori. Poudaril je pomembno ugotovitev raziskave podjetja in sicer, da je za ponudnika pomembno, da potrošnikom predstavi nakupovanje kot zabavno izkušnjo, kot druženje in mu doda čustveno vrednost, ki bo nagrajena. S tem se bodo potrošniki znebili možnega občutka krivde, ki bi jih lahko odvrnil od nakupovanja. Kot najpomembnejše točke je izpostavil pritegnitev pozornosti potrošnika, ga ustaviti in nagovoriti k nakupu; zmotiti vizijo tunela in vizualno predstaviti zgodbo o produktih.

Kako je mogoče Zaljubiti se v problem je izdal Patrick Kampmann, soustanovitelj podjetja Volontaire, ki dela za Libero, ki je konkurent Palmersa. Pomembno je, da problem rešimo in ne prekrijemo, pravi. Predstavil je več študij primerov, med drugim kako so z uspešnim marketingom predstavili razumevanje do problemov neenakosti v plači dela med spoloma in življenju po možganski kapi. Z uspešno spremembo percepcije ljudi lahko na lastni koži izkusijo probleme in se z njimi poistovetijo. V primeru življenja po kapi so zbirali podpise na način, da so ljudi nagovorili k zamenjavi rok in tako omogočali približek izkušnje.

Magistrica znanosti trženja, Nataša Mohorč Kejžar, je predstavila Emocije v racionalnem okolju, zakaj se je tako težko odločiti, ali blagovne znamke zadovoljujejo potrebe potrošnika in kakšen odnos imamo do znamk na podlagi racionalnega ali čustvenega odločanja. Zaradi konflikta med potrebami in željami, do logične odločitve pridemo v egostanju odraslega, enem izmed treh različnih osebnosti vsakega človeka.

Po odmoru za kosilo je dogajanje popestril arhitekt Gregor Drobnič z zanimivo Osebno zgodbo oziroma osebno znamko. Predstavil je zgodbo o življenjskem uspehu, vse od faksa do selitve v Berlin, ko se je srečal z notranjim oblikovanjem in se je zanj začelo novo življenjsko obdobje. Od padcev do vzponov, njegova strast ga je na koncu našla sama in tako je prišel do notranjega oblikovanja v gastronomiji.

S svojim duhovitim pripovedovanjem je Slavimir Stojanovič še naprej skrbel za dobro atmosfero z desetimi zgodbami, ki so ustvarile njegovo ime in predstavil nekatere izmed njegovih najpomembnejših kreacij na področju grafičnega oblikovanja. Off the record so predavanje zaključile Voditejice TV Slovenija.

SOF (3)
SOF

25. Slovenski oglaševalski festival se je zaključil z večerno podelitvijo nagrad, razglasitvijo zmagovalnih kreativnih del in podelitvijo prestižnih stanovskih nagrad Slovenske oglaševalske zbornice. Oglaševalska osebnost leta je postala Špela Levičnik Oblak, direktorica Luna\TBWA in regijska direktorica TBWA CEE Adriatic, Oglaševalec leta za leto 2015 pa Telekom Slovenije. Dvodnevno festivalsko dogajanje je sklenila Zlata noč s podelitvijo priznanj in nagrad. Agencija leta je postala agencija PRISTOP, Znamka leta pa znamka Orto. Na tekmovanje Young Lions v Cannes pa bosta potovali Tina Mozetič in Eva Stopar.

Tako se je v znamenju dobrih zgodb preživel 25. SOF. Številna predavanja domačih in tujih strokovnjakov so pritegnila več kot 1000 udeležencev in 302 prijavljenih del.

»Za nami je odličen festival, ki je zasijal v vsej svoji kreativnosti. Mnogokrat so spremembe ključ do uspeha in tudi tokrat je bilo tako. Četrtstoletni SOF je vsekakor prelomnica za vse nadaljnje festivale, ki prihajajo za njim. Veseli me, da sem bila del njegove zgodbe. Gostili smo kar nekaj izjemnih slovenskih gostov in upam, da bo tudi naslednji SOF udeležencem dokazal, da se Slovenci lahko suvereno kosamo z dobrimi tujimi praksami« je ob zaključku festivala dejala predsednica 25. SOF-a Dolores Podbevšek Plemeniti.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.