Drugi dan SOF-a: Vrhunske zgodbe in razglasitev najboljših

Drugi dan SOF-a: Vrhunske zgodbe in razglasitev najboljših

SOF (2)
Foto: SOF

Na drugem dnevu festivala so udeležence Na kavi prebudili Andrej Božič, Stojan Petrič in Enzo Smrekar ter predstavili Zgodbo kot orodje.  S svojimi pestrimi podjetniškimi izkušnjami v svoji zgodbi uspeha postavljajo spoštovanje zaposlenih in odprto komunikacijo kot predpogoja za doseg uspešnih poslovnih rezultatov.

Sledil je Kratek sprehod po hodnikih nakupovalnega marketinga z Raphaelom Stixom, izvršnim direktorjem podjetja Integer Nemčija. Dotaknil se je težke dileme med ponudnikom in nakupovalcem. Eni bi radi prehranili denar, drugi pa prodajali kot nori. Poudaril je pomembno ugotovitev raziskave podjetja in sicer, da je za ponudnika pomembno, da potrošnikom predstavi nakupovanje kot zabavno izkušnjo, kot druženje in mu doda čustveno vrednost, ki bo nagrajena. S tem se bodo potrošniki znebili možnega občutka krivde, ki bi jih lahko odvrnil od nakupovanja. Kot najpomembnejše točke je izpostavil pritegnitev pozornosti potrošnika, ga ustaviti in nagovoriti k nakupu; zmotiti vizijo tunela in vizualno predstaviti zgodbo o produktih.

Kako je mogoče Zaljubiti se v problem je izdal Patrick Kampmann, soustanovitelj podjetja Volontaire, ki dela za Libero, ki je konkurent Palmersa. Pomembno je, da problem rešimo in ne prekrijemo, pravi. Predstavil je več študij primerov, med drugim kako so z uspešnim marketingom predstavili razumevanje do problemov neenakosti v plači dela med spoloma in življenju po možganski kapi. Z uspešno spremembo percepcije ljudi lahko na lastni koži izkusijo probleme in se z njimi poistovetijo. V primeru življenja po kapi so zbirali podpise na način, da so ljudi nagovorili k zamenjavi rok in tako omogočali približek izkušnje.

Magistrica znanosti trženja, Nataša Mohorč Kejžar, je predstavila Emocije v racionalnem okolju, zakaj se je tako težko odločiti, ali blagovne znamke zadovoljujejo potrebe potrošnika in kakšen odnos imamo do znamk na podlagi racionalnega ali čustvenega odločanja. Zaradi konflikta med potrebami in željami, do logične odločitve pridemo v egostanju odraslega, enem izmed treh različnih osebnosti vsakega človeka.

Po odmoru za kosilo je dogajanje popestril arhitekt Gregor Drobnič z zanimivo Osebno zgodbo oziroma osebno znamko. Predstavil je zgodbo o življenjskem uspehu, vse od faksa do selitve v Berlin, ko se je srečal z notranjim oblikovanjem in se je zanj začelo novo življenjsko obdobje. Od padcev do vzponov, njegova strast ga je na koncu našla sama in tako je prišel do notranjega oblikovanja v gastronomiji.

S svojim duhovitim pripovedovanjem je Slavimir Stojanovič še naprej skrbel za dobro atmosfero z desetimi zgodbami, ki so ustvarile njegovo ime in predstavil nekatere izmed njegovih najpomembnejših kreacij na področju grafičnega oblikovanja. Off the record so predavanje zaključile Voditejice TV Slovenija.

SOF (3)
SOF

25. Slovenski oglaševalski festival se je zaključil z večerno podelitvijo nagrad, razglasitvijo zmagovalnih kreativnih del in podelitvijo prestižnih stanovskih nagrad Slovenske oglaševalske zbornice. Oglaševalska osebnost leta je postala Špela Levičnik Oblak, direktorica Luna\TBWA in regijska direktorica TBWA CEE Adriatic, Oglaševalec leta za leto 2015 pa Telekom Slovenije. Dvodnevno festivalsko dogajanje je sklenila Zlata noč s podelitvijo priznanj in nagrad. Agencija leta je postala agencija PRISTOP, Znamka leta pa znamka Orto. Na tekmovanje Young Lions v Cannes pa bosta potovali Tina Mozetič in Eva Stopar.

Tako se je v znamenju dobrih zgodb preživel 25. SOF. Številna predavanja domačih in tujih strokovnjakov so pritegnila več kot 1000 udeležencev in 302 prijavljenih del.

»Za nami je odličen festival, ki je zasijal v vsej svoji kreativnosti. Mnogokrat so spremembe ključ do uspeha in tudi tokrat je bilo tako. Četrtstoletni SOF je vsekakor prelomnica za vse nadaljnje festivale, ki prihajajo za njim. Veseli me, da sem bila del njegove zgodbe. Gostili smo kar nekaj izjemnih slovenskih gostov in upam, da bo tudi naslednji SOF udeležencem dokazal, da se Slovenci lahko suvereno kosamo z dobrimi tujimi praksami« je ob zaključku festivala dejala predsednica 25. SOF-a Dolores Podbevšek Plemeniti.

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.