Konec tedna slovenski oglaševalci zopet na kupu!

Z jutrišnjim dnem se pričenja jubilejni 25. Slovenski oglaševalski festival, ki je za razliko od prejšnjih let tokrat skrajšan le na dva dni. Organizatorji letos vnašajo svežino v tekmovalni del, saj so prenovili tekmovalne skupine, v katere je skupno prijavljenih preko 300 del.

25. SOFSlovenski oglaševalski festival, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica, bo potekal jutri in v petek, 7. in 8. aprila. Festival letos slavi svojo 25. obletnico in kot se za tak jubilej spodobi, so vanj vnesli kar nekaj sprememb.

Že to, da tradicionalni SOF ni več marčevski dogodek, je lahko presenetilo marsikoga, a če se nameravate jutri odpraviti v portoroški hotel Bernardin, tam festivala ne boste našli. Letos bo namreč potekal v hotelu Kempinski Palace. Novost je tudi prenovljena spletna stran, kjer lahko sproti spremljate novice o festivalu.

Predsednica letošnje tekmovalne žirije je Ana Ivandič, dolgoletna kreativna direktorica in partnerica v Formitasu, ki je sedaj predseduje direktorica marketinga in kreative pri Edition Digital. Vir: SOF
Predsednica letošnje tekmovalne žirije je Ana Ivandič, dolgoletna kreativna direktorica in partnerica v Formitasu, ki je sedaj predseduje direktorica marketinga in kreative pri Edition Digital (foto: SOF).

Prenovljene tekmovalne skupine

Nenehno smo priča spremembam in nadgradnjam in tudi na letošnjem festivalu bo tako. 13 prenovljenih tekmovalnih skupin s skupno 26 kategorijami si lahko ogledate tukaj. Popolni novosti letošnjega festivala pa sta Velika nagrada za družbeno dobro in skupina ON SOF. Slednja nagrajuje in točkuje obrtne dosežke s področja fotografije, ilustracije, režije avdiovizualnih oglasov, zvočnih oglasov, avtorske glasbe in tekstopisja. Velika nagrada za družbeno dobro pa je namenjena delom, ki za svoj cilj postavljajo družbeno korist za naročnika, ki mora biti neprofitna, nevladna ali vladna organizacija.

Spremenjena so tudi pravila izbora članov žirije in predsednice oz. predsednika žirije, ki so po novem vabljeni s strani Sveta tekmovalnega programa. Organizatorji menijo, da se s tem zagotavlja večja avtonomnost in odgovornost članov žirije. Žiriji letos predseduje direktorica marketinga in kreative pri Edition Digital, Ana Ivandič. Člani pa so: Branimir Brkljač, Samo Geršak, Luna TBWA, Uroš Goričan, Publicis, Anže Jereb, BBDO Ukrajina, Žare Kerin, Futura DDB, Petra Krulc, Grey, Slavimir Stojanović, Futro in Jernej Špende, Pristop.

Jubilejnemu SOF-u predseduje Dolores Podbevšek Plemeniti, direktorica marketinga pri časopisni hiši Delo. Vir: SOF
Jubilejnemu SOF-u predseduje Dolores Podbevšek Plemeniti, direktorica marketinga pri časopisni hiši Delo (foto: SOF).

“Samo dobre zgodbe preživijo”

Takšen je slogan letošnjega 25. festivala, ki mu predseduje Dolores Podbevšek Plemeniti, direktorica marketinga pri časopisni hiši Delo. Zgodbe dveh festivalskih dni pa bodo pisali mnogi govorci na predavanjih in okroglih mizah, med katerimi velja izpostaviti naslednje:

  • Kratek sprehod po hodnikih nakupovalnega marketinga – Raphael Stix: izvršni direktor ene od vodilih agencij na področju trženja, usmerjenega kupcu (shopper marketing) bo predstavil glavne trende, ki vplivajo na današnje nakupovanje in kako nam pri tem lahko pomaga nevromarketing (petek, 10.15)
  • Zgodbe, ki jih piše Trunk – Richard Barnett in Rok Predin: izvršni direktor in kreativni direktor Trunk Animation, ki bosta predstavila, kaj vse je potrebno, da se v komercialnem in konkurenčnem svetu še ohrani pristna kreativna nota. (četrtek, 14.45)
  • Kako je navidezna resničnost postala stvarnost – okrogla miza: virtualna resničnost nam je z vsakim dnem bližje, saj ima že danes skoraj vsako gospodinjstvo svoj pametni telefon. VR (virtual reality) naprave bodo tako spremenile poslovne modele in nakupne odločitve v vseh panogah. O vplivih in pogledih na prihodnost bodo spregovorili zanimivi govorci iz različnih industrij.

Celoten program vam je na voljo tukaj.

Očitno je, da so organizatorji na največji dogodek slovenske oglaševalske scene letos dali veliko in prav je tako. Če vemo, da se trendi in tokovi v oglaševanju in marketingu spreminjajo mesečno, potem je bil že skrajni čas, da v korak s tokom stopi tudi SOF.

Priljubljeno

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.