Konec tedna slovenski oglaševalci zopet na kupu!

Z jutrišnjim dnem se pričenja jubilejni 25. Slovenski oglaševalski festival, ki je za razliko od prejšnjih let tokrat skrajšan le na dva dni. Organizatorji letos vnašajo svežino v tekmovalni del, saj so prenovili tekmovalne skupine, v katere je skupno prijavljenih preko 300 del.

25. SOFSlovenski oglaševalski festival, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica, bo potekal jutri in v petek, 7. in 8. aprila. Festival letos slavi svojo 25. obletnico in kot se za tak jubilej spodobi, so vanj vnesli kar nekaj sprememb.

Že to, da tradicionalni SOF ni več marčevski dogodek, je lahko presenetilo marsikoga, a če se nameravate jutri odpraviti v portoroški hotel Bernardin, tam festivala ne boste našli. Letos bo namreč potekal v hotelu Kempinski Palace. Novost je tudi prenovljena spletna stran, kjer lahko sproti spremljate novice o festivalu.

Predsednica letošnje tekmovalne žirije je Ana Ivandič, dolgoletna kreativna direktorica in partnerica v Formitasu, ki je sedaj predseduje direktorica marketinga in kreative pri Edition Digital. Vir: SOF
Predsednica letošnje tekmovalne žirije je Ana Ivandič, dolgoletna kreativna direktorica in partnerica v Formitasu, ki je sedaj predseduje direktorica marketinga in kreative pri Edition Digital (foto: SOF).

Prenovljene tekmovalne skupine

Nenehno smo priča spremembam in nadgradnjam in tudi na letošnjem festivalu bo tako. 13 prenovljenih tekmovalnih skupin s skupno 26 kategorijami si lahko ogledate tukaj. Popolni novosti letošnjega festivala pa sta Velika nagrada za družbeno dobro in skupina ON SOF. Slednja nagrajuje in točkuje obrtne dosežke s področja fotografije, ilustracije, režije avdiovizualnih oglasov, zvočnih oglasov, avtorske glasbe in tekstopisja. Velika nagrada za družbeno dobro pa je namenjena delom, ki za svoj cilj postavljajo družbeno korist za naročnika, ki mora biti neprofitna, nevladna ali vladna organizacija.

Spremenjena so tudi pravila izbora članov žirije in predsednice oz. predsednika žirije, ki so po novem vabljeni s strani Sveta tekmovalnega programa. Organizatorji menijo, da se s tem zagotavlja večja avtonomnost in odgovornost članov žirije. Žiriji letos predseduje direktorica marketinga in kreative pri Edition Digital, Ana Ivandič. Člani pa so: Branimir Brkljač, Samo Geršak, Luna TBWA, Uroš Goričan, Publicis, Anže Jereb, BBDO Ukrajina, Žare Kerin, Futura DDB, Petra Krulc, Grey, Slavimir Stojanović, Futro in Jernej Špende, Pristop.

Jubilejnemu SOF-u predseduje Dolores Podbevšek Plemeniti, direktorica marketinga pri časopisni hiši Delo. Vir: SOF
Jubilejnemu SOF-u predseduje Dolores Podbevšek Plemeniti, direktorica marketinga pri časopisni hiši Delo (foto: SOF).

“Samo dobre zgodbe preživijo”

Takšen je slogan letošnjega 25. festivala, ki mu predseduje Dolores Podbevšek Plemeniti, direktorica marketinga pri časopisni hiši Delo. Zgodbe dveh festivalskih dni pa bodo pisali mnogi govorci na predavanjih in okroglih mizah, med katerimi velja izpostaviti naslednje:

  • Kratek sprehod po hodnikih nakupovalnega marketinga – Raphael Stix: izvršni direktor ene od vodilih agencij na področju trženja, usmerjenega kupcu (shopper marketing) bo predstavil glavne trende, ki vplivajo na današnje nakupovanje in kako nam pri tem lahko pomaga nevromarketing (petek, 10.15)
  • Zgodbe, ki jih piše Trunk – Richard Barnett in Rok Predin: izvršni direktor in kreativni direktor Trunk Animation, ki bosta predstavila, kaj vse je potrebno, da se v komercialnem in konkurenčnem svetu še ohrani pristna kreativna nota. (četrtek, 14.45)
  • Kako je navidezna resničnost postala stvarnost – okrogla miza: virtualna resničnost nam je z vsakim dnem bližje, saj ima že danes skoraj vsako gospodinjstvo svoj pametni telefon. VR (virtual reality) naprave bodo tako spremenile poslovne modele in nakupne odločitve v vseh panogah. O vplivih in pogledih na prihodnost bodo spregovorili zanimivi govorci iz različnih industrij.

Celoten program vam je na voljo tukaj.

Očitno je, da so organizatorji na največji dogodek slovenske oglaševalske scene letos dali veliko in prav je tako. Če vemo, da se trendi in tokovi v oglaševanju in marketingu spreminjajo mesečno, potem je bil že skrajni čas, da v korak s tokom stopi tudi SOF.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.