Konec tedna slovenski oglaševalci zopet na kupu! - Netokracija.si

Konec tedna slovenski oglaševalci zopet na kupu!

Z jutrišnjim dnem se pričenja jubilejni 25. Slovenski oglaševalski festival, ki je za razliko od prejšnjih let tokrat skrajšan le na dva dni. Organizatorji letos vnašajo svežino v tekmovalni del, saj so prenovili tekmovalne skupine, v katere je skupno prijavljenih preko 300 del.

25. SOFSlovenski oglaševalski festival, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica, bo potekal jutri in v petek, 7. in 8. aprila. Festival letos slavi svojo 25. obletnico in kot se za tak jubilej spodobi, so vanj vnesli kar nekaj sprememb.

Že to, da tradicionalni SOF ni več marčevski dogodek, je lahko presenetilo marsikoga, a če se nameravate jutri odpraviti v portoroški hotel Bernardin, tam festivala ne boste našli. Letos bo namreč potekal v hotelu Kempinski Palace. Novost je tudi prenovljena spletna stran, kjer lahko sproti spremljate novice o festivalu.

Predsednica letošnje tekmovalne žirije je Ana Ivandič, dolgoletna kreativna direktorica in partnerica v Formitasu, ki je sedaj predseduje direktorica marketinga in kreative pri Edition Digital. Vir: SOF
Predsednica letošnje tekmovalne žirije je Ana Ivandič, dolgoletna kreativna direktorica in partnerica v Formitasu, ki je sedaj predseduje direktorica marketinga in kreative pri Edition Digital (foto: SOF).

Prenovljene tekmovalne skupine

Nenehno smo priča spremembam in nadgradnjam in tudi na letošnjem festivalu bo tako. 13 prenovljenih tekmovalnih skupin s skupno 26 kategorijami si lahko ogledate tukaj. Popolni novosti letošnjega festivala pa sta Velika nagrada za družbeno dobro in skupina ON SOF. Slednja nagrajuje in točkuje obrtne dosežke s področja fotografije, ilustracije, režije avdiovizualnih oglasov, zvočnih oglasov, avtorske glasbe in tekstopisja. Velika nagrada za družbeno dobro pa je namenjena delom, ki za svoj cilj postavljajo družbeno korist za naročnika, ki mora biti neprofitna, nevladna ali vladna organizacija.

Spremenjena so tudi pravila izbora članov žirije in predsednice oz. predsednika žirije, ki so po novem vabljeni s strani Sveta tekmovalnega programa. Organizatorji menijo, da se s tem zagotavlja večja avtonomnost in odgovornost članov žirije. Žiriji letos predseduje direktorica marketinga in kreative pri Edition Digital, Ana Ivandič. Člani pa so: Branimir Brkljač, Samo Geršak, Luna TBWA, Uroš Goričan, Publicis, Anže Jereb, BBDO Ukrajina, Žare Kerin, Futura DDB, Petra Krulc, Grey, Slavimir Stojanović, Futro in Jernej Špende, Pristop.

Jubilejnemu SOF-u predseduje Dolores Podbevšek Plemeniti, direktorica marketinga pri časopisni hiši Delo. Vir: SOF
Jubilejnemu SOF-u predseduje Dolores Podbevšek Plemeniti, direktorica marketinga pri časopisni hiši Delo (foto: SOF).

“Samo dobre zgodbe preživijo”

Takšen je slogan letošnjega 25. festivala, ki mu predseduje Dolores Podbevšek Plemeniti, direktorica marketinga pri časopisni hiši Delo. Zgodbe dveh festivalskih dni pa bodo pisali mnogi govorci na predavanjih in okroglih mizah, med katerimi velja izpostaviti naslednje:

  • Kratek sprehod po hodnikih nakupovalnega marketinga – Raphael Stix: izvršni direktor ene od vodilih agencij na področju trženja, usmerjenega kupcu (shopper marketing) bo predstavil glavne trende, ki vplivajo na današnje nakupovanje in kako nam pri tem lahko pomaga nevromarketing (petek, 10.15)
  • Zgodbe, ki jih piše Trunk – Richard Barnett in Rok Predin: izvršni direktor in kreativni direktor Trunk Animation, ki bosta predstavila, kaj vse je potrebno, da se v komercialnem in konkurenčnem svetu še ohrani pristna kreativna nota. (četrtek, 14.45)
  • Kako je navidezna resničnost postala stvarnost – okrogla miza: virtualna resničnost nam je z vsakim dnem bližje, saj ima že danes skoraj vsako gospodinjstvo svoj pametni telefon. VR (virtual reality) naprave bodo tako spremenile poslovne modele in nakupne odločitve v vseh panogah. O vplivih in pogledih na prihodnost bodo spregovorili zanimivi govorci iz različnih industrij.

Celoten program vam je na voljo tukaj.

Očitno je, da so organizatorji na največji dogodek slovenske oglaševalske scene letos dali veliko in prav je tako. Če vemo, da se trendi in tokovi v oglaševanju in marketingu spreminjajo mesečno, potem je bil že skrajni čas, da v korak s tokom stopi tudi SOF.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.