Oglaševalci za manj reklam in več oglasov

Osrednji dogodek slovenske komunikacijske in marketinške stroke se bo letos odvil med 6. in 7. aprilom v ambientu hotela Kempinski Palace Portorož. 26. SOF bo zaznamovalo geslo Manj reklam, več oglasov!

26-sof-manj-reklam-vec-oglasov-ebab68e4d4c28e372e8ccd7ede15ce3f
Manj reklam, več oglasov. Geslo letošnjega SOF-a.

Človeški faktor v oglaševanju

Letošnja nosilna tema Človeški faktor v oglaševanju bo spodbujala samoizpraševanje in razumevanje vlog posameznikov v sodobnem večplastnem oglaševalskem procesu. Kot je poudarila predsednica, Mija Gačnik Krpič, želi 26. slovenski oglaševalski festival dvigniti ugled stroke in poskrbeti, da ponovno zasede mesto, ki si ga zasluži.

S svojimi deli lahko tekmujete v 13 skupinah, prijavite pa se lahko tukaj do 9. marca 2017. Tekmovalni del letos prinaša nekaj novosti, največja je ta, da se je kategorija Družbeno dobro razdelila na dve novi, Družbeno dobro neprofitnih, nevladnih in vladnih organizacij ter Družbeno dobro podjetij ali njihovih blagovnih znamk. Kljub temu bo veliko nagrado za družbeno dobro tudi letos prejelo zgolj eno delo. Najboljše stvaritve bo izbirala devetčlanska komisija, na čelu katere bo Gal Erbežnik, svetovalec za kreativno odličnost pri Zavodu za besede in misli.

Tuji in domači govorniki

V programskem delu bodo obiskovalce navdihovali številni domači in tuji govorniki, na primer Gregory Roekens, ki pri Grey Europe razvija tehnologije za izboljševanje uporabniške izkušnje, Dieter de Ridder, izvršni kreativni direktor pri AIR Brussels z 20-letnimi izkušnjami v stroki in Harjot Singh, strateški direktor McCann Worldgroup Evropa.

Med domačimi govorniki bodo med drugimi nastopili Luka Bajs, starejši tekstopisec pri Grey Ljubljana, dr. Roman Berčon, filozof, direktor oglaševalske agencije Votan komunikacije in član Oglaševalskega razsodišča in Žiga Drofenik, upravljalec avtorskih pravic, IMC MP d.o.o., Universal Music Publishing, ki bo spregovoril o kočljivi temi avtorskih pravic v glasbi.

Zgodnje prijave z ugodnejšimi cenami vstopnine so možne do 10. marca. Podrobnejše informacije o prijavi, govornikih in programu 26. SOF-a najdete na uradni spletni strani.

Priljubljeno

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.