Osrednji dogodek slovenske komunikacijske in marketinške stroke se bo letos odvil med 6. in 7. aprilom v ambientu hotela Kempinski Palace Portorož. 26. SOF bo zaznamovalo geslo Manj reklam, več oglasov!

Človeški faktor v oglaševanju
Letošnja nosilna tema Človeški faktor v oglaševanju bo spodbujala samoizpraševanje in razumevanje vlog posameznikov v sodobnem večplastnem oglaševalskem procesu. Kot je poudarila predsednica, Mija Gačnik Krpič, želi 26. slovenski oglaševalski festival dvigniti ugled stroke in poskrbeti, da ponovno zasede mesto, ki si ga zasluži.
S svojimi deli lahko tekmujete v 13 skupinah, prijavite pa se lahko tukaj do 9. marca 2017. Tekmovalni del letos prinaša nekaj novosti, največja je ta, da se je kategorija Družbeno dobro razdelila na dve novi, Družbeno dobro neprofitnih, nevladnih in vladnih organizacij ter Družbeno dobro podjetij ali njihovih blagovnih znamk. Kljub temu bo veliko nagrado za družbeno dobro tudi letos prejelo zgolj eno delo. Najboljše stvaritve bo izbirala devetčlanska komisija, na čelu katere bo Gal Erbežnik, svetovalec za kreativno odličnost pri Zavodu za besede in misli.
Tuji in domači govorniki
V programskem delu bodo obiskovalce navdihovali številni domači in tuji govorniki, na primer Gregory Roekens, ki pri Grey Europe razvija tehnologije za izboljševanje uporabniške izkušnje, Dieter de Ridder, izvršni kreativni direktor pri AIR Brussels z 20-letnimi izkušnjami v stroki in Harjot Singh, strateški direktor McCann Worldgroup Evropa.
Med domačimi govorniki bodo med drugimi nastopili Luka Bajs, starejši tekstopisec pri Grey Ljubljana, dr. Roman Berčon, filozof, direktor oglaševalske agencije Votan komunikacije in član Oglaševalskega razsodišča in Žiga Drofenik, upravljalec avtorskih pravic, IMC MP d.o.o., Universal Music Publishing, ki bo spregovoril o kočljivi temi avtorskih pravic v glasbi.
Zgodnje prijave z ugodnejšimi cenami vstopnine so možne do 10. marca. Podrobnejše informacije o prijavi, govornikih in programu 26. SOF-a najdete na uradni spletni strani.