Oglaševalci za manj reklam in več oglasov

Osrednji dogodek slovenske komunikacijske in marketinške stroke se bo letos odvil med 6. in 7. aprilom v ambientu hotela Kempinski Palace Portorož. 26. SOF bo zaznamovalo geslo Manj reklam, več oglasov!

26-sof-manj-reklam-vec-oglasov-ebab68e4d4c28e372e8ccd7ede15ce3f
Manj reklam, več oglasov. Geslo letošnjega SOF-a.

Človeški faktor v oglaševanju

Letošnja nosilna tema Človeški faktor v oglaševanju bo spodbujala samoizpraševanje in razumevanje vlog posameznikov v sodobnem večplastnem oglaševalskem procesu. Kot je poudarila predsednica, Mija Gačnik Krpič, želi 26. slovenski oglaševalski festival dvigniti ugled stroke in poskrbeti, da ponovno zasede mesto, ki si ga zasluži.

S svojimi deli lahko tekmujete v 13 skupinah, prijavite pa se lahko tukaj do 9. marca 2017. Tekmovalni del letos prinaša nekaj novosti, največja je ta, da se je kategorija Družbeno dobro razdelila na dve novi, Družbeno dobro neprofitnih, nevladnih in vladnih organizacij ter Družbeno dobro podjetij ali njihovih blagovnih znamk. Kljub temu bo veliko nagrado za družbeno dobro tudi letos prejelo zgolj eno delo. Najboljše stvaritve bo izbirala devetčlanska komisija, na čelu katere bo Gal Erbežnik, svetovalec za kreativno odličnost pri Zavodu za besede in misli.

Tuji in domači govorniki

V programskem delu bodo obiskovalce navdihovali številni domači in tuji govorniki, na primer Gregory Roekens, ki pri Grey Europe razvija tehnologije za izboljševanje uporabniške izkušnje, Dieter de Ridder, izvršni kreativni direktor pri AIR Brussels z 20-letnimi izkušnjami v stroki in Harjot Singh, strateški direktor McCann Worldgroup Evropa.

Med domačimi govorniki bodo med drugimi nastopili Luka Bajs, starejši tekstopisec pri Grey Ljubljana, dr. Roman Berčon, filozof, direktor oglaševalske agencije Votan komunikacije in član Oglaševalskega razsodišča in Žiga Drofenik, upravljalec avtorskih pravic, IMC MP d.o.o., Universal Music Publishing, ki bo spregovoril o kočljivi temi avtorskih pravic v glasbi.

Zgodnje prijave z ugodnejšimi cenami vstopnine so možne do 10. marca. Podrobnejše informacije o prijavi, govornikih in programu 26. SOF-a najdete na uradni spletni strani.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.