26. SOF: Oglaševalci za manj reklam in več oglasov

Oglaševalci za manj reklam in več oglasov

Osrednji dogodek slovenske komunikacijske in marketinške stroke se bo letos odvil med 6. in 7. aprilom v ambientu hotela Kempinski Palace Portorož. 26. SOF bo zaznamovalo geslo Manj reklam, več oglasov!

26-sof-manj-reklam-vec-oglasov-ebab68e4d4c28e372e8ccd7ede15ce3f
Manj reklam, več oglasov. Geslo letošnjega SOF-a.

Človeški faktor v oglaševanju

Letošnja nosilna tema Človeški faktor v oglaševanju bo spodbujala samoizpraševanje in razumevanje vlog posameznikov v sodobnem večplastnem oglaševalskem procesu. Kot je poudarila predsednica, Mija Gačnik Krpič, želi 26. slovenski oglaševalski festival dvigniti ugled stroke in poskrbeti, da ponovno zasede mesto, ki si ga zasluži.

S svojimi deli lahko tekmujete v 13 skupinah, prijavite pa se lahko tukaj do 9. marca 2017. Tekmovalni del letos prinaša nekaj novosti, največja je ta, da se je kategorija Družbeno dobro razdelila na dve novi, Družbeno dobro neprofitnih, nevladnih in vladnih organizacij ter Družbeno dobro podjetij ali njihovih blagovnih znamk. Kljub temu bo veliko nagrado za družbeno dobro tudi letos prejelo zgolj eno delo. Najboljše stvaritve bo izbirala devetčlanska komisija, na čelu katere bo Gal Erbežnik, svetovalec za kreativno odličnost pri Zavodu za besede in misli.

Tuji in domači govorniki

V programskem delu bodo obiskovalce navdihovali številni domači in tuji govorniki, na primer Gregory Roekens, ki pri Grey Europe razvija tehnologije za izboljševanje uporabniške izkušnje, Dieter de Ridder, izvršni kreativni direktor pri AIR Brussels z 20-letnimi izkušnjami v stroki in Harjot Singh, strateški direktor McCann Worldgroup Evropa.

Med domačimi govorniki bodo med drugimi nastopili Luka Bajs, starejši tekstopisec pri Grey Ljubljana, dr. Roman Berčon, filozof, direktor oglaševalske agencije Votan komunikacije in član Oglaševalskega razsodišča in Žiga Drofenik, upravljalec avtorskih pravic, IMC MP d.o.o., Universal Music Publishing, ki bo spregovoril o kočljivi temi avtorskih pravic v glasbi.

Zgodnje prijave z ugodnejšimi cenami vstopnine so možne do 10. marca. Podrobnejše informacije o prijavi, govornikih in programu 26. SOF-a najdete na uradni spletni strani.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?