In se je začel! 23. Slovenski oglaševalski festival je odprl svoja vrata v Grand hotelu Bernardin, kjer se bodo v naslednjih treh dneh zvrstila številna predavanja, v vzporednem programu tudi 4 delavnice ter večerna druženja, podelili pa bodo tudi nagrade najboljšim v lanskem letu.

23. Slovenski oglaševalski festival je odprl svoja vrata v Grand hotelu Bernardin, kjer se bodo v naslednjih treh dneh zvrstila številna predavanja, v vzporednem programu tudi 4 delavnice ter večerna druženja, podelili pa bodo tudi nagrade najboljšim v lanskem letu.
V prvem dnevu dogajanja je festival v dopoldanskih urah ponudil javno projekcijo vseh prijavljenih del, žirija pa je po Twitterju sporočila, da so zmagovalci že izbrani. Razglasili jih bodo na Zlati noči, ki bo potekala zadnji dan festivala.
Program se je nadaljeval v popoldanskih urah s predavanji in okroglo mizo. Tine Lugarič, Pristop, in Drago Mlakar, Publicis, sta na KILLetini podelila ‘zlate respekte’ za oglaševalske kampanje doma in v tujini. Izpostavila sta jih veliko, od uspešno proslavljene 100. obletnice Orea do Jupolovega vijoličnega prehoda v Mariboru.

Dr. Aleksander Zadel je naredil uvodno predavanje v okroglo mizo z Evo Aljančič, Si.Mobil, Ano Ivandič, Formitas BBDO, dr. Jako Vadnjalom in voditeljico Vesno Marđonović. Pogovor je tekel na temo ‘Ali znate potencial talenta spremeniti v realizacijo mojstra?’. ‘Nove razmere, nova razmerja’, kot pravi slogan letošnjega festivala, je točno to, kar se trenutno dogaja na trgu dela. Ko se delodajalci sprašujejo, koga potrebujejo, kakšnega človeka iščejo, Ana Ivandič ugotavlja, da ‘potrebujemo multipraktika’. Eva Aljančič pravi, da so se spremenile generacije, ki jim moramo dati zaupanje in predvsem možnost uspeha. Medtem je bil dr. Aleksander Zadel mnenja, da se dandanes vse premalo trudimo in da se ne zavedamo, da je le talent premalo za uspeh.
S programom je nadaljeval Francis Curie, mednarodni radijski svetovalec, ki nas je ponesel v medij zvoka. S primeri odlične prakse je pokazal, kako je lahko radio, danes poznan kot najbolj zastarel in neuporaben medij, neverjetno učinkovit; samo z besedami lahko ustvari mentalne slike, ki so močne tako na zavestni kot podzavestni ravni.

Kako je nova ekonomija omogočila slehernikom, da postanejo poslovne zvezde, pa je zanimalo spletnega veterana in podjetnika, ki je uspešen tako doma kot preko luže, Jugoslava Petkovića. Ugotovil je, da potrošnike vedno bolj zanima zgodovina, poreklo, zgodba neke znamke ali produkta, njihov odnos do okolja, zaposlenih, … Danes so pomembne 3 stvari: craft – provenance – authenticy, ali v prevodu veščina – poreklo – izvirnost. Skozi te tri komponente znamke sporočajo, da je njihovo poslanstvo nekaj več, kot zgolj zaslužek in s tem omogočajo kupcem, da izkažejo svojo lojalnost z denarnico.
Prvi dan SOF-a že je ponudil veliko zanimivega, še več pa nas čaka v naslednji dveh dneh. Dogajanje in utrip lahko tudi neposredno spremljate na Twitterju.
Komentarji
Peter
27. 3. 2014. v 11:08
Odlično za poročilo, čakamo naslednje dni!
Comments are closed.