Prvi dan 23. Slovenskega oglaševalskega festivala - Netokracija.si

Prvi dan 23. Slovenskega oglaševalskega festivala

In se je začel! 23. Slovenski oglaševalski festival je odprl svoja vrata v Grand hotelu Bernardin, kjer se bodo v naslednjih treh dneh zvrstila številna predavanja, v vzporednem programu tudi 4 delavnice ter večerna druženja, podelili pa bodo tudi nagrade najboljšim v lanskem letu.

Jugoslav Petković na 23. SOF-u (foto: SOF)
Jugoslav Petković na 23. SOF-u (foto: SOF)

23. Slovenski oglaševalski festival je odprl svoja vrata v Grand hotelu Bernardin, kjer se bodo v naslednjih treh dneh zvrstila številna predavanja, v vzporednem programu tudi 4 delavnice ter večerna druženja, podelili pa bodo tudi nagrade najboljšim v lanskem letu.

V prvem dnevu dogajanja je festival v dopoldanskih urah ponudil javno projekcijo vseh prijavljenih del, žirija pa je po Twitterju sporočila, da so zmagovalci že izbrani. Razglasili jih bodo na Zlati noči, ki bo potekala zadnji dan festivala.

Program se je nadaljeval v popoldanskih urah s predavanji in okroglo mizo. Tine Lugarič, Pristop, in Drago Mlakar, Publicis, sta na KILLetini podelila ‘zlate respekte’ za oglaševalske kampanje doma in v tujini. Izpostavila sta jih veliko, od uspešno proslavljene 100. obletnice Orea do Jupolovega vijoličnega prehoda v Mariboru.

SOF
Tine Lugarič (Pristop) in Drago Mlakar (Publicis) (foto: SOF)

Dr. Aleksander Zadel je naredil uvodno predavanje v okroglo mizo z Evo Aljančič, Si.Mobil, Ano Ivandič, Formitas BBDO, dr. Jako Vadnjalom in voditeljico Vesno Marđonović. Pogovor je tekel na temo ‘Ali znate potencial talenta spremeniti v realizacijo mojstra?’. ‘Nove razmere, nova razmerja’, kot pravi slogan letošnjega festivala, je točno to, kar se trenutno dogaja na trgu dela. Ko se delodajalci sprašujejo, koga potrebujejo, kakšnega človeka iščejo, Ana Ivandič ugotavlja, da ‘potrebujemo multipraktika’. Eva Aljančič pravi, da so se spremenile generacije, ki jim moramo dati zaupanje in predvsem možnost uspeha. Medtem je bil dr. Aleksander Zadel mnenja, da se dandanes vse premalo trudimo in da se ne zavedamo, da je le talent premalo za uspeh.

S programom je nadaljeval Francis Curie, mednarodni radijski svetovalec, ki nas je ponesel v medij zvoka. S primeri odlične prakse je pokazal, kako je lahko radio, danes poznan kot najbolj zastarel in neuporaben medij, neverjetno učinkovit; samo z besedami lahko ustvari mentalne slike, ki so močne tako na zavestni kot podzavestni ravni.

Na SOF-u se tvita! (foto: SOF)
Na SOF-u se tvita! (foto: SOF)

Kako je nova ekonomija omogočila slehernikom, da postanejo poslovne zvezde, pa je zanimalo spletnega veterana in podjetnika, ki je uspešen tako doma kot preko luže, Jugoslava Petkovića. Ugotovil je, da potrošnike vedno bolj zanima zgodovina, poreklo, zgodba neke znamke ali produkta, njihov odnos do okolja, zaposlenih, … Danes so pomembne 3 stvari: craft – provenance – authenticy, ali v prevodu veščina – poreklo – izvirnost. Skozi te tri komponente znamke sporočajo, da je njihovo poslanstvo nekaj več, kot zgolj zaslužek in s tem omogočajo kupcem, da izkažejo svojo lojalnost z denarnico.

Prvi dan SOF-a že je ponudil  veliko zanimivega, še več pa nas čaka v naslednji dveh dneh. Dogajanje in utrip lahko tudi neposredno spremljate na Twitterju.

Komentarji

Comments are closed.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Vodnik

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Analiza

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.