Drugi dan SOF-a v znamenju kreativnosti in 'storytellinga' - Netokracija.si

Drugi dan SOF-a v znamenju kreativnosti in ‘storytellinga’

Kreativnost, storytelling in personalizacija so tri besede, okoli katerih se je vrtelo največ tem na drugem dnevu Slovenskega oglaševalskega festivala, ki te dni poteka v Portorožu. Festival je danes privabil še večje število ljudi, ki so poslušali predavanja in delavnice ter ob tem neumorno čivkali s hashtagom #sof2014.

Claudia Navarro (Coca-Cola) na 23. SOF-u (foto: SOF)
Claudia Navarro (Coca-Cola) na 23. SOF-u (foto: SOF)

Kreativnost, storytelling in personalizacija so tri besede, okoli katerih se je vrtelo največ tem na drugem dnevu Slovenskega oglaševalskega festivala, ki te dni poteka v Portorožu. Festival je danes privabil še večje število ljudi, ki so poslušali predavanja in delavnice ter ob tem neumorno čivkali s hashtagom #sof2014.

Program je začel namestnik direktorja trženja v podjetju Europlakat, Tomaž Žontar. Predstavil je rezultate raziskave, ki so jo skupaj z Valiconom opravili konec lanskega leta, kjer jih je zanimalo ali je še možno vplivati na potrošnika zadnjih 30 minut pred nakupom. Dobljeni rezultati so, kot je povedal, zanimivi, a dokaj predvidljivi. Za njim je oder prevzel Gareth Deere, Ipsos, s predavanjem z naslovom ‘Mama, odrastel sem digitalno’. Predstavil je resnično sliko današnjega sveta: ljudje v povprečju spimo manj, uporabljamo več naprav hkrati, konzumiramo največ različnih medijev do sedaj, 30 % prebivalstva že odrašča v svetu, kjer ni razlike med analognim in digitalnim. Generacija Z, otroci rojeni ob koncu 90-ih in v novem tisočletju, so osebe, ki so že samodejno nastavljene na ‘always-on’ stanje. Deere ugotavlja, da prihaja do kanibalizacije tradicionalnih medijev, saj je vedno več ljudi preživlja svoj čas na digitalnih medijih, kamor bi tudi oglaševanje moralo usmeriti svoj fokus.

Ian Sutherland (foto: SOF)
Ian Sutherland (foto: SOF)

V dopoldanskem delu dogajanja je nastopil še Ian Sutherland, IEDC, ki nas je navdušil z idejo o kognitivni diverziteti in disonanci v delovni skupini. Predavatelj pravi, da če bomo v skupini iskali samo podobnosti z drugimi člani, naše delo ne bo obrodilo nič kaj kreativnih sadov. Šele ko bo vsak prišel na plan s svojo idejo, ki bodo v kreativnem viharju trčile, bomo dobili inovacijo brez primerjave in to je recept za uspeh.

Zelo pričakovano predavanje je sledilo kot prvo v popoldanskem času – Claudia Navarro, Coca-Cola, je na primerih dobre prakse svoje znamke pokazala pomen ‘storytellinga’ (pripovedovanja zgodb) in njegove principe.

Ker je razvoj medijev in digitalnega sveta zavil v toliko različnih smeri, je danes prav nemogoče nadzorovati vse svoje potrošnike, saj jih ne najdemo več samo na enem mestu kot nekoč. Zato, da pritegnemo čim več ljudi, je potrebna dobra zgodba, ki sporoča temeljne vrednote v obliki personaliziranih zgodb. Primer take prakse je samo podjetje Coca-Cola, kar je predavateljica podprla tudi z večimi oglasi.

Zadnje predavanje drugega dne SOF-a je pritegnilo največ poslušalcev. Pod naslovom ‘Lead the change v 60 minutah’ je nastopil večkrat nagrajeni Geoffrey Hantson, Duval Guillaume Modem. Enako kot Claudia Navarro je povedal, da ne živimo več v času enosmerne komunikacije, kjer imamo lahko svoje potrošnike pod večinskim nadzorom. Z vedno večjim številom medijskih kanalov prihaja do transparentnosti, ki omogoča ustvarjalcem, da dobijo takojšnjo povratno informacijo, hkrati pa vse več kanalov omogoča tudi vse več prelivanja informacij o našem oglasu, kampanji, … Geoffrey je to poimenoval kar ‘social currency’, kar bi lahko prevedli kot ‘družbena valuta’. Pod slednje so mišljeni vsi komentarji, všečki, delitve in seveda pogovori, ki jih sproži oglas narejen po principu pripovedovanja zgodb. Ob tem predavatelj opozarja, da ne smemo zanemariti klasičnih načinov, s katerimi gradimo vrednost svoje blagovne znamke, saj lahko z izključno uporabo ‘social currency’ znamko tudi uničimo.

Danes je na vrsti še zadnji dan 23. SOF-a z vrhuncem festivala – Zlata noč, podelitev nagrad najboljšim na slovenski oglaševalski sceni.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Vodnik

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.