Kentaro Kimura s svojo 'Kreativno alkimijo' navdušil občinstvo SOF-a - Netokracija.si

Kentaro Kimura s svojo ‘Kreativno alkimijo’ navdušil občinstvo SOF-a

Kentaro Kimura (foto: SOF)
Kentaro Kimura je navdušil občinstvo 23. SOF-a (foto: SOF)

Tudi zadnji dan letošnjega 23. Slovenskega oglaševalskega festivala je ponudil odlično vsebino. Predavanja in delavnice, ki so se zvrstile čez dan, so privabile še več obiskovalcev, tudi iz tujine.

‘Where’s the road to Kansas?’, se je spraševal Lazar Džamić. Kot že mnogo govorcev pred njim, tudi sam pravi, da živimo v času sprememb, ki jih v največ primerih poganja tehnologija. Ker sledi načelu ‘marketing is as long as always on’ oz. marketing traja, dokler ga uporabljamo, izvajamo. Predlaga, da nenehno delamo na vsebini.

Okroglo mizo o tiskanih medijih je vodil docent dr. Marko Milosavljević, FDV. Z gosti se je pogovarjal o trenutnem stanju in prihodnosti tiskanih medijev in kako se sami spopadajo z upadom bralstva. Mitja Blagajac, vodja marketinga in prodaje ČZP Večer pravi, da so časnik, ki mu je bralstvo najmanj upadlo, vendar vseeno upadlo. Svoje stanje poskušajo reševati z digitalnimi rešitvami, kot so mobilne aplikacije in spletne izdaje časopisa, s čimer so dosegli veliko uspeha. Tomaž Drozg, predsednik uprave Adria Media Ljubljana z nasmehom na obrazu dodaja, da so revije vsekakor na boljšem položaju kot časniki, saj jih ne omejuje časovna zanka dnevnih novic. Okrogla miza je razkrila tudi podatek, da je prodaja časopisov lani prvič po letu 2008 narasla.

V popoldanskem delu je sledil najverjetneje vrhunec letošnjega SOF-a, Kentaro Kimura, Hakuhodo Kettle. Občinstvo je očaral s svojim pristopom k oblikovanju, ki mu pravi kreativna alkimija:

Kreativna alkimija je pristop, sestavljen iz petih konceptov, ki omogočajo, da iščemo navdih v vsakdanjih rečeh in jih pretvarjamo v inovativne ideje in rešitve. ‘Combine’ ali kombinacija, zlitje, je prvi princip, po katerem dve stvari združimo in dobimo novo. ‘Mimic’ oz. mimika, oponašanje, je koncept v katerem poiščemo skupne temelje v dveh popolnoma različnih stvareh in jih posnemamo. Na tak način je nastala odlična kampanja Sonyja za ozaveščanje o recikliranju. Tretji koncept, ‘upside down’, nam svetuje, naj stvari pogledamo s povsem drugega zornega kota, z nasprotnega. Prespraševati se moramo o znanih standardih in jih obrniti na glavo. ‘The truth behind’ je četrti koncept kreativne alkimije, ki naroča, da pogledamo dlje od videnega, da sklepamo in povezujemo. Tako kot je Newton v padlem jabolku videl gravitacijo, moramo tudi mi v vsakdanjih stvareh odkriti in sklepati na kaj drugega, kot samo očitno resnico. ‘What if’, kaj če? Kaj če smo to ali ono, kaj bi v tej situaciji storili? Kimura predlaga, da se postavljamo v nenavadne okoliščine ter vloge in preprosto uporabite domišljijo!

Filip Flisar in Miha Šalehar, SOF
Filip Flisar in Miha Šalehar sta poskrbela za zabaven zaključek tretjega dne 23. SOF-a (foto: SOF)

Predavatelj je strogo zabičal tudi, da se moramo podati iz mesta, naše cone udobja, v gozd, v nevarnost. Le tako bomo prišli iz že poznane logike do inovativne, unikatne ideje, kar pa je v današnjem času še edino, kar vodi v napredek.

Program tretjega dne in celotnega programa predavanj SOF-a sta poprestirala dva sproščena in s humorjem nabita pogovora. Prvi je bil Pristop Talk show z Aljošo Bagolo in gostom Robertom Lešnikom, vodja oblikovanja zunanjosti osebnih vozil Mercedes-Benz. Lešnik je z občinstvom delil svoje izkušnje in karierno pot, ki ga je pripeljala do tako vidnega delovnega mesta.

Program tretjega dneva in s tem tudi celotnega programa predavanja letošnjega SOF-a sta zaključila Miha Šalehar, Val 202, in olimpijec Filip Flisar. V pogovoru z naslovom ‘Tvitni me nežno’, sta odkrivala umetnost izgubljanja, poraza. Radijec je nastavljal kar nekaj pasti s vprašanji, ki pa se jim je Flisar uspešno izmikal z najpogostejšim odgovorom ‘Ka te jaz vem, glej‘. Čeravno skrivnosti izgubljanja nista odkrila, pa sta program zaključila v odličnem vzdušju, ki je obiskovalce pustil nasmejane.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?