Slovenski oglaševalski festival bo letos že 24. zapored v portoroškem Bernardinu združil strokovnjake s področja komuniciranja, tokrat pod geslom Upaj si! 26. in 27. marca bomo tako poslušali zanimiva predavanja domače in tuje oglaševalske stroke ter seveda spremljali tekmovalni program slovenskih oglaševalskih del. V slednjem pa ne manjka prostora niti za mlade kreativce.
Letošnjo temo razpisa za mlade kreativce je SOF izbral v sodelovanju z društvom Logout, centrom pomoči pri prekomerni uporabi interneta, osredotoča pa se na problem odvisnosti od mobilnih telefonov oz. družbenih omrežij. Raziskave so namreč pokazale velik porast uporabe pametnih telefonov in interneta pri mladostnikih med 9 in 16 let. Tretjina mladih tudi uporablja družbena omrežja več kot dve uri in pol na dan. Z razpisom želijo
izzvati mlade, da kritično ocenijo svojo uporabo mobilnega telefona in družbenih omrežij, prepoznajo znake odvisnosti in poiščejo pomoč.
Na razpisu za nagrado Mladi kreativec so do sedaj uspeli že mnogi ustvarjalci, ki so danes uspešni in poznani v oglaševalski stroki, med njimi tudi Aljoša Bagola, Miha Grobler, Dominik Bagola, Gregor Žakelj, Blaž Ritmanič, Robert Bohinec, … Lučka Peljhan, izvršna direktorica tekmovalnega programa SOF, pa je o razpisu povedala:
Domača nagrada je za mlade kreativce predvsem izredno velika priložnost, da pokažejo svoj talent, opozorijo nase in morda dobijo zelo vredno nagrado ter priložnost za neprecenljivo izkušnjo na največjem mednarodnem oglaševalskem festivalu Cannes Lions. Lahko bi rekli, da je to za mladega kreativca izjemna naložba za prihodnost – promocijo; marsikateri mladi talent je prav po tej poti dobil nove, pomembne priložnosti za ustvarjanje’.

In zahteve letošnjega razpisa? Ustvariti morate spletno ali mobilno rešitev, ki bo nagovarjala mlade med 14. in 16. letom starosti s ciljem povečanja stikov in prošenj za pomoč ali pogovor z institucijami, ki se ukvarjajo s problemom spletne zasvojenosti. Na razpis se prijavite v paru, pri čemer je vsak član rojen po 27. juniju 1986. Prijave za razpis so odprte do 26. 2., zmagovalni par pa bo nagrajen z obiskom posebnega tekmovanja za mlade kreativce – Young Lions Competition, ki junija poteka v Cannesu. Podrobnosti o razpisu in zahtevah pa si lahko preberete tukaj. Mladi, upajte si in se prijavite!