Ste odvisni od družbenih omrežij?

SOF-ov natečaj Mladi kreativci letos o odvisnosti od družbenih omrežij

Slovenski oglaševalski festival bo letos že 24. zapored v portoroškem Bernardinu združil strokovnjake s področja komuniciranja, tokrat pod geslom Upaj si! 26. in 27. marca bomo tako poslušali zanimiva predavanja domače in tuje oglaševalske stroke ter seveda spremljali tekmovalni program slovenskih oglaševalskih del. V slednjem pa ne manjka prostora niti za mlade kreativce.

24.SOF_visual

Letošnjo temo razpisa za mlade kreativce je SOF izbral v sodelovanju z društvom Logout, centrom pomoči pri prekomerni uporabi interneta, osredotoča pa se na problem odvisnosti od mobilnih telefonov oz. družbenih omrežij. Raziskave so namreč pokazale velik porast uporabe pametnih telefonov in interneta pri mladostnikih med 9 in 16 let. Tretjina mladih tudi uporablja družbena omrežja več kot dve uri in pol na dan. Z razpisom želijo

izzvati mlade, da kritično ocenijo svojo uporabo mobilnega telefona in družbenih omrežij, prepoznajo znake odvisnosti in poiščejo pomoč.

Na razpisu za nagrado Mladi kreativec so do sedaj uspeli že mnogi ustvarjalci, ki so danes uspešni in poznani v oglaševalski stroki, med njimi tudi Aljoša Bagola, Miha Grobler, Dominik Bagola, Gregor Žakelj, Blaž Ritmanič, Robert Bohinec, … Lučka Peljhan, izvršna direktorica tekmovalnega programa SOF, pa je o razpisu povedala:

Domača nagrada je za mlade kreativce predvsem izredno velika priložnost, da pokažejo svoj talent, opozorijo nase in morda dobijo zelo vredno nagrado ter priložnost za neprecenljivo izkušnjo na največjem mednarodnem oglaševalskem festivalu Cannes Lions. Lahko bi rekli, da je to za mladega kreativca izjemna naložba za prihodnost – promocijo; marsikateri mladi talent je prav po tej poti dobil nove, pomembne priložnosti za ustvarjanje’.

Mladi kreativki 2014: Aleksandra Prus in Ajda Žagar
Mladi kreativki 2014: Aleksandra Prus in Ajda Žagar (foto: SOF)

In zahteve letošnjega razpisa? Ustvariti morate spletno ali mobilno rešitev, ki bo nagovarjala mlade med 14. in 16. letom starosti s ciljem povečanja stikov in prošenj za pomoč ali pogovor z institucijami, ki se ukvarjajo s problemom spletne zasvojenosti. Na razpis se prijavite v paru, pri čemer je vsak član rojen po 27. juniju 1986. Prijave za razpis so odprte do 26. 2., zmagovalni par pa bo nagrajen z obiskom posebnega tekmovanja za mlade kreativce – Young Lions Competition, ki junija poteka v Cannesu. Podrobnosti o razpisu in zahtevah pa si lahko preberete tukaj. Mladi, upajte si in se prijavite!

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.