Spark.me – regionalna konferenca za promocijo in napredek interneta 19. in 20. junija na črnogorski obali! - Netokracija.si

Spark.me – regionalna konferenca za promocijo in napredek interneta 19. in 20. junija na črnogorski obali!

Spark.me, regionalna konferenca, posvečena promociji in napredku interneta, se bo letos odvila drugič zapovrstjo; lani jo je obiskalo več kot 360 udeležencev. Konferenca bo v hotelu Mediteran v Bečićih pri Budvi, pod organizacijsko taktirko podjetja doMEn, registrarja črnogorske nacionalne domene .me. Letos pričakujejo 14 tujih predavateljev, ki se bodo posvečali raznolikim temam: od poslovnih modelov in vodenja podjetij do digitalnega marketinga. Med večinoma angleško govorečimi predavatelji je tudi Slovenec Jure Mikuž (RSG Capital).

Spark.me, regionalna konferenca, posvečena promociji in napredku interneta, se bo letos odvila drugič zapovrstjo; lani jo je obiskalo več kot 360 udeležencev. Konferenca bo v hotelu Mediteran v Bečićih pri Budvi, pod organizacijsko taktirko podjetja doMEn, registrarja črnogorske nacionalne domene .me. Letos pričakujejo 14 tujih predavateljev, ki se bodo posvečali raznolikim temam: od poslovnih modelov in vodenja podjetij do digitalnega marketinga. Med večinoma angleško govorečimi predavatelji je tudi Slovenec Jure Mikuž (RSG Capital).

Startup tekmovanje – prijave do 31. maja!

V sklopu konference bo potekalo StartUp tekmovanje; zmagovalec bo odšel v začetku septembra letos v San Francisco in se predstavil na TechCrunch Disrupt SF Startup Alley. Startupi z obstoječimi funkcionalnimi projekti v alfa ali beta fazi se lahko na tekmovanje prijavijo do 31. maja 2014. Deset projektov, ki jih bo žirija izbrala v prvi fazi selekcije 5. junija, bodo na konferenci Spark.me svoje projekte predstavili. Za predstavitev bodo imeli na voljo pet minut. Žirija jim bo nato zastavila dodatna vprašanja in izbrala tri finaliste, ki se bodo še enkrat predstavili, izmed njih pa zmagovalca. Ta se bo predstavil v Aleji startupov v San Franciscu, na razstavnem prostoru za potencialno uspešna podjetja in projekte. Razstavišče obiskujejo vodilni ameriški in svetovni investitorji. Zmagovalec bo tako dobil priložnost, da svoj projekt ali poslovno idejo predstavi potencialnim investitorjem in pride v kontakt z ljudmi, ki lahko njegovo idejo pretvorijo v uspešen posel. Več informacij o pogojih tekmovanja in procesu selekcije preberite tukaj.

Nataša Đukanović, Domain.me, otvara prošlogodišnju konferenciju Spark.me. (snimila: Marina Filipović Marinshe)
Nataša Đukanović, Domain.me na otvoritvi lanskega dogodka Spark.me (foto: Marina Filipović Marinshe)

Brezplačna StartUp šola

V času konference bo na istem mestu potekala tudi brezplačna StartUp šola, ki je namenjena startupom v začetni fazi, pred prvo investicijo, neodvisno od faze razvoja proizvoda. Sponzor Startup šole je hub:raum CEE. Teme, ki jih bodo udeleženci dvodnevne šole obdelali, so: od ideje do biznisa (vključno s konceptom Design thinking), razvoj in značaj tima, osvajanje tržišča (končni uporabniki in odnosi z mediji), življenjski cikel startupa (faze razvoja in pivotiranje), modeli financiranja startupa (bootstrap, investicije in pospeševalniki). Glavni predavatelj bo John Biggs, TechCrunchov urednik za vzhodno obalo ZDA, ki ga je Netokracija lani gostila v Ljubljani, Zagrebu, Beogradu in Sofiji. Šola je brezplačna za vse udeležence; ne vključuje pa stroškov namestitve in prevoza. Organizatorji sprejemajo prijave po e-pošti contact@spark.me. Prijava mora vsebovati ime startupa, naslov spletnega mesta projekta (če obstaja), kratek opis ideje, fazo, v kateri je startup, imena in kratke biografije članov tima. Število mest je omejeno, seznam izbranih startupov pa bo objavljen 6. junija 2014.

Nataša Đukanović, direktorica marketinga podjetja doMEn:

Podjetje doMEn si je za enega od ciljev svojega programa družbeno odgovornega poslovanja zastavilo podpiranje internetne skupnosti v regiji in vzpodbudo pri razvoju črnogorske start-up scene. Poslanstvo konference Spark.me je izboljšanje regionalne kakovosti življenja ljudi z dvigom ravni zavesti o internetu in njegovimi možnostmi skozi izobraževanje, tekmovanje in druženje

Kotizacija znaša za zgodnje prijave do 18. maja 150 evrov, po tem datumu pa 250 evrov; kotizacija za študente, mlajše od 27 let, je 40 evrov.

Koga boste slišali na Spark.me 2014?

  • Jure Mikuž, managing partner, RSG Capital. Ustanovil je prvi sklad tveganega kapitala v Sloveniji. Sklad je najbolj aktiven v regiji Zahodnega Balkana, investira pa v spletne in mobilne projekte. Mikuž je član odborov več podjetij, v katere sklad investira, vključno s Celtro, Tab Systems in MountVacation.
  • Tony Conrad, podjetnik iz Silicijeve doline, nacionalni sopredsednik za T40 tehnologijo v Obamini administraciji, član žirije svetovne konference TechCrunch. Ustanovil je spletno storitev About.me, agregat osebnih profilov, ki napoti obiskovalce na vse vsebine na spletu, povezane s to osebo.
  • Alf Rehn je profesor inovacij in podjetništva ter vodja Katedre za management in organizacijo Univerze Abo Akademi na Finskem. Je tudi znan kolumnist, avtor in iskan predavatelj po vsem svetu.
  • Dino Dogan, ustanovitelj Triberr, platforme za amplifikacijo blogov, ki je zaslužna za več kot dva milijona mesečnih obiskov na blogih svojih članov. Je soavtor knjige Engagement from scratch, skupaj z Guyem Kawasakijem, Mitchem Joelom in drugimi avtorji.
  • Scott Berkun, avtor in predavatelj, znan po svoji kreativnosti, umetnosti managementa in filozofiji dela ter življenja. Njegovo najbolj znano delo je The Year without pants: WordPress.com and the future of work, v katerem piše o modernem času, zaupanju in upravljanju na učinkovit način. Knjiga je bila proglašena za knjigo leta v spletni knjigarni Amazon.

Se torej vidimo 19. in 20. junija v Budvi?

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Vodnik

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Vodnik

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.