Najboljša spletna trgovca leta 2016 sta click2chic.si in malinca.si - Netokracija.si

Najboljša spletna trgovca leta 2016 sta click2chic.si in malinca.si

Pretekli teden se je v Kristalni palači v Ljubljani na 5. konferenci Shopper's Mind Ecommerce Day s podelitvijo nagrad najboljšim spletnim trgovcem zaključilo največje tekmovanje s področja spletnega nakupovanja v Sloveniji, Shopper's Mind Spletni trgovec leta 2016, ki ga organizira podjetje Ceneje d.o.o.

shoppersmind

Glavni nagradi sta prejeli spletni trgovini click2chic.si (The Shopper’s Mind Web Champion Award) in malinca.si (The Shopper’s Mind Web Challenger Award), podeljenih je bilo še 25 drugih nagrad in 2 priznanji. Na konferenci so bili predstavljeni sveži rezultati največje raziskave spletnega nakupovanja v Sloveniji, Shopper’s Mind 2016, v kateri je sodelovalo 22.633 spletnih kupcev.

Podeljenih 25 nagrad za odličnost prodaje na spletu

V tekmovanju Spletni trgovec leta 2016 je sodelovalo skoraj 70 najvidnejših spletnih trgovcev, k izboru zmagovalcev pa je prispevalo 22.633 potrošnikov. Pregled vseh podeljenih nagrad si lahko ogledate spodaj:

 Nagradi za spletnega trgovca leta 2016

  • The Shopper’s Mind Web Champion Award: click2chic.si
  • The Shopper’s Mind Web Challenger Award: malinca.si


Posebne Shopper’s Mind nagrade

  • The Shopper’s Mind Omnichannel Award: gizzmo.si
  • The Shopper’s Mind Pure Player Award: printink.si
  • The Shopper’s Mind Newbie Award: polna-kahlica.si
  • The Shopper’s Mind Cross-Border Award: licila.si
  • The Shopper’s Mind 1st People’s Choice Award: pikolin.si
  • The Shopper’s Mind 2nd People’s Choice Award: skratek.si
  • The Shopper’s Mind 3rd People’s Choice Award: tehnox.si
  • The Shopper’s Mind Committee Award: mercator.si
  • The Shopper’s Mind SEO Excellence Award: grosbasket.com

 

Shopper’s Mind nagrade po kategorijah

  • The Shopper’s Mind Category Award, Automoto: silux.si
  • The Shopper’s Mind Category Award, Erotic products: sveterotike.si
  • The Shopper’s Mind Category Award, Fashion: alpinashop.si
  • The Shopper’s Mind Category Award, Food & Beverage: malinca.si
  • The Shopper’s Mind Category Award, Group purchases: 1nadan.si
  • The Shopper’s Mind Category Award, Health & Beauty: click2chic.si
  • The Shopper’s Mind Category Award, Home & Garden: vitapur.si
  • The Shopper’s Mind Category Award, IT & Consumer electronics: conrad.si
  • The Shopper’s Mind Category Award, Kids & Family: funky.si
  • The Shopper’s Mind Category Award, Pets: zoohit.si
  • The Shopper’s Mind Category Award, School & Office: printink.si
  • The Shopper’s Mind Category Award, Sports equipment: extremevital.si
  • The Shopper’s Mind Category Award, Telco & Mobile: gizzmo.si
  • The Shopper’s Mind Category Award, Web shopping mall: mimovrste.com
  • The Shopper’s Mind Honourable mention, Audio & Video: sonusart.si
  • The Shopper’s Mind Honourable mention, Services: posljipaket.si

Podeljeni sta bili tudi dve priznanji, in sicer The Shopper’s Mind Honourable mention, Audio & Video spletni trgovini sonusart.si ter The Shopper’s Mind Honourable mention, Services trgovini posljipaket.si.

Raziskava shopper’s mind: že 37 % internetnih uporabnikov spletno nakupuje enkrat mesečno


Raziskovalni projekt Shopper’s Mind
, ki ga podjetje Ceneje d.o.o. izvaja skupaj s partnersko raziskovalno agencijo Valicon, je v petih letih trajanja zajel mnenja več kot 120.000 spletnih kupcev.

Sveži letošnji podatki kažejo, da pogostost spletnega nakupovanja iz leta v leto narašča. Od vseh uporabnikov spleta jih vsaj en nakup mesečno opravi že 37 % − 7 odstotnih točk več kot lani ter 10 odstotnih točk več kot v 2014. 34 % jih na spletu kupuje izdelke s področja elektronike, 19 % modne izdelke, 13 % opremo za dom in vrt ter 11 % izdelke v kategoriji lepote in zdravja. Na drugi strani se vztrajno zmanjšuje število tistih, ki zavračajo spletno nakupovanje − letos jih je samo še 8 %.

Narašča uporaba elektronskih plačil, še vedno bolj zaupamo domačim trgovcem

Čeprav je za Slovenijo značilna dolga tradicija gotovinskega poslovanja s plačili po povzetju, elektronska plačila v zadnjih letih naraščajo, s čimer uspešno sledimo razvitim spletnim ekonomijam v Evropi. Letos se je s kreditno kartico zaključilo 20 % spletnih nakupov, kar je 12 odstotkov več kot lani, na drugi strani so plačila po povzetju upadla za 3 odstotne točke.

Slovenci še vedno bolj zaupamo domačim spletnim trgovcem, saj nas 47 % nakupuje izključno pri domačih ponudnikih. Ta delež je od lanskega leta celo narasel za 4 odstotne točke, kljub temu pa so ponudbe tujih trgovcev za nas relevantne − število spletnih uporabnikov, ki več kot polovico nakupov opravijo v tujini, znaša 22 %.

Zaupanje je ključni element nadaljnjega razvoja spletne trgovine

Razglasitev zmagovalcev tekmovanja Spletni trgovec leta in pregled rezultatov raziskave Shopper’s Mind 2016 so pospremila tudi predavanja priznanih strokovnjakov, ki so udeležencem omogočila vpogled v trende na spletnem trgu in priložnosti, ki jih spletna trgovina ponuja v prihodnje.

»V Sloveniji je že zelo dobro razvit ekosistem kakovostnih spletnih ponudnikov. Smo v obdobju hitre rasti nakupovanja na spletnih kanalih, potencial je izjemen. Opažamo rast pogostosti spletnih nakupov in razvoj rešitev za primerjalno nakupovanje, kot je ceneje.si, ki potrošnikom omogočajo enostaven, hiter in transparenten nakupni proces,« je pojasnil mag. Darko Dujič, direktor podjetja Ceneje d.o.o. Dodal je, da je zanimivo spremljati indeks trgovine na drobno na spletu in po pošti, ki ga izračunava SURS. »V letošnjih prvih sedmih mesecih se je gibal med 35-40 % letne rasti, kar kaže, da je spletna trgovina dejansko najbolj dinamičen segment trgovine v Sloveniji!«

Poudaril je tudi pomen zaupanja potrošnikov v spletno trgovino. »Zaupanje, varnost plačevanja in odlična uporabniška izkušnja so odločilni za nadaljnji razvoj spletnega nakupovanja. Posebej pomembno je vzpostaviti prepoznaven in zanesljiv sistem vrednotenja spletnih trgovcev in certificiranja.« Kot smo izvedeli na konferenci, se lahko slovenski trgovci od septembra letos potegujejo za pridobitev nacionalne oznake zaupanja CERTIFIED SHOP in mednarodne oznake Evropskega združenja za večkanalno in čezmejno trgovino – EMOTA, ki trgovcem omogočata višjo stopnjo zaupanja potrošnikov in prepoznavnost, kupcem pa sporočata, da trgovec ustreza standardom varnega nakupovanja na spletu.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Vodnik

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.