V torek 26. in sredo 27. maja, je v Portorožu potekala že 20. Slovenska marketinška konferenca, ki je navduševala ljubitelje marketinga in strokovnjake na tem področju, pod sloganom DEVELOP. DRIVE. DO. Dogodek je potekal v Grand Hotelu Bernardin, povezovala pa ga je Bernarda Žarn. V večernih urah so podelili nagrado za Marketinško odličnost, katere velika zmagovalka je bila Postojnska jama d.d.
Spark.me, ena največjih regijskih marketinških konferenc, bo letos že tretjič, 31. maja in 1. junija 2015 v hotelu Mediteran v Bečićih pri Budvi, Črna gora.
Do sedaj še nisem srečal niti enega spletnega trgovca, ki me po izdelavi spletne trgovine ne bi vprašal, kako priti do kupcev, kako obiskovalce spremeniti v kupce in kako doseči, da kupci redno kupujejo oziroma se vedno znova vračajo. Obstaja način, ki ga poznamo že zelo dolgo in verjetno prav v kontekstu spletnega oglaševanja doživlja svojo drugo renesanso. Imenuje se elektronska pošta.
Zadnjih nekaj let sem imel priložnost delati s strankami s treh celin, in tako videl nove trende v digitalnem marketingu, ki osvajajo svet. Seveda v trendih vodi ZDA, vendar pa so ostale države tik za njimi.
Društvo za marketing Slovenije letos pripravlja že jubilejno 20. Slovensko marketinško konferenco, ki bo potekala 26. in 27. maja. Program konference ponuja veliko novosti.
Effie, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost, ki jo od leta 2002 podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, je tudi letos pritegnila ogromno oglaševalcev in agencij, ki so prijavili svoja dela. Prvostopenjski žiriji, ki je svoje delo že opravila, letos predseduje mag. Aleksandra Kregar Brus.
Slabi rezultati digitalnih akcij so pogosto posledica slabega naročnikovega briefa. Ekipa Madwise CC je razvila Brief-o-matic, aplikacijo, ki izboljša proces brifiranja in lahko pripelje do boljših digitalnih rezultatov.
Spletni trgovec leta je projekt podjetja Ceneje.si, ki bo letos že tretjič zapored nagradil najboljše spletne trgovce znotraj posameznih kategorij. Dogodek, ki bo jutri potekal v Hotelu Austria Trend v Ljubljani, pa ne bo zgolj podelitev, ampak možnost za samopromocijo, mreženje, pridobivanje koristnih nasvetov in nasploh druženja z ljudmi, ki delujejo na področju spletne prodaje in […]
Letošnja že 12. podelitev medijskih nagrad Sempler se bo zgodila na posebnem dogodku v okviru konference Sempl, ki se bo zgodila 27. in 28. novembra 2014 v Portorožu.
Mednarodna strokovna konferenca o vsebinskem marketingu POMP bo tudi letos postregla z izjemnimi predavatelji, zgodila pa se bo 25. septembra 2014 v klubu Cankarjevega Doma. Dogodek ni namenjen le strokovnjakom na področju marketinga, ampak vsem, ki si želijo razširiti obzorja v zvezi z vsebinskim marketingom
Včeraj se je z zadnjim dnem zaključila tretja slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah DIGGIT, ki se je letos med drugim dotaknila tematik o družbenih medijih, kreativnosti in tehnologiji, prihodnosti spletnih trgovin in novih poslovnih modelov. Drugi dan so obiskovalci lahko prisluhnili slednjima tematikama, dan pa se je zaključil z izborom DIGGIT startup ideje 2014 v […]
Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.
Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?