Projekt WEBSI bo tudi letos razkril vidnejše spletne in mobilne rešitve, ki smo jih bili deležni v preteklem letu. Tekmujejo lahko prepoznavna podjetja in posamezniki na tem področju. Rok za prijavo je 20. maj 2014. Nagrade, ki bodo letos podeljene v okviru WEBSI dneva, bodo tudi letos spodbujale podjetnike in posameznike na digitalnem področju, da stremijo k ustvarjanju presežkov.
V ponedeljek, 28. aprila 2014, se izteče rok za prijavo del za tekmovanje za zlato in veliko nagrado DIGGIT. Na tekmovanje lahko slovenske agencije in podjetja prijavijo katerokoli digitalno delo. Od oglasov, mobilnih aplikacij, strani na družbenih omrežij, pa vse oglaševalskih kampanj in strategij.
V sredo, 9. aprila, se je odvijala dolgo pričakovana študentska marketinška konferenca Fanfara. V Festivalni dvorani Gospodarskega razstavišča je že zjutraj vršalo študentov, saj je bila konferenca namreč že en teden pred dogodkom razprodana.
Tudi zadnji dan letošnjega 23. Slovenskega oglaševalskega festivala je ponudil odlično vsebino. Predavanja in delavnice, ki so se zvrstile čez dan, so privabile še več obiskovalcev, tudi iz tujine. ‘Where’s the road to Kansas?’, se je spraševal Lazar Džamić. Kot že mnogo govorcev pred njim, tudi sam pravi, da živimo v času sprememb, ki jih v […]
Danes je zadnji dan, ko lahko kupite vstopnice za Marketing Kingdom po ugodnejši ceni. Spomnimo, tretji Marketing Kingdom Zagreb bo potekal 27. in 28. marca 2014 v hrvaški prestolnici, kamor je organizator agencija P World v preteklih dveh letih uspela pripeljati zveneča imena marketinške stroke in predstavnike velikih, globalnih blagovnih znamk, kot so Lego, Tumblr, Microsoft, Yahoo i Facebook.
Tretji Marketing Kingdom Zagreb bo potekal 27. in 28. marca 2014 v hrvaški prestolnici, kamor je organizator agencija P World v preteklih dveh letih uspela pripeljati zveneča imena marketinške stroke in predstavnike velikih, globalnih blagovnih znamk, kot so Lego, Tumblr, Microsoft, Yahoo i Facebook.
Najbolj prestižni delček slovenskega morja (tistih nekaj metrov od Bernardina do nekdanjega skladišča soli) je minuli teden zasedla slovenska oglaševalska srenja, ki se je na morje odpravila po nekaj barve in, seveda, po nagrade na Slovenski oglaševalski festival. Čeprav je majhen, bi letošnjemu festivalu marsikateri večji lahko zavidal vreme in publiko, ki sta bila naravnost fantastična.
Po enem letu in prvi konferenci v Zagrebu, ki jo je kot medijski partner spremljala tudi Netokracija, se Marketing Kingdom vrača v zagrebški Hypo Center, v izboljšani, močnejši izdaji, predvsem na temelju lanskoletnih izkušenj.
Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.
Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?