Arhiv Spletni marketing - Page 3 of 3 - Netokracija.si

Spletni marketing

Spletni marketing

Prijava projektov za WEBSI do 20. maja!

Projekt WEBSI bo tudi letos razkril vidnejše spletne in mobilne rešitve, ki smo jih bili deležni v preteklem letu. Tekmujejo lahko prepoznavna podjetja in posamezniki na tem področju. Rok za prijavo je 20. maj 2014. Nagrade, ki bodo letos podeljene v okviru WEBSI dneva, bodo tudi letos spodbujale podjetnike in posameznike na digitalnem področju, da stremijo k ustvarjanju presežkov.

Spletni marketing

Ste že prijavili dela na DIGGIT tekmovanje? Rok je 28. april!

V ponedeljek, 28. aprila 2014, se izteče rok za prijavo del za tekmovanje za zlato in veliko nagrado DIGGIT. Na tekmovanje lahko slovenske agencije in podjetja prijavijo katerokoli digitalno delo. Od oglasov, mobilnih aplikacij, strani na družbenih omrežij, pa vse oglaševalskih kampanj in strategij.

Spletni marketing

Brez letošnje Fanfare? Brezveze!

V sredo, 9. aprila, se je odvijala dolgo pričakovana študentska marketinška konferenca Fanfara. V Festivalni dvorani Gospodarskega razstavišča je že zjutraj vršalo študentov, saj je bila konferenca namreč že en teden pred dogodkom razprodana.

Digitalni mediji

Kentaro Kimura s svojo ‘Kreativno alkimijo’ navdušil občinstvo SOF-a

Tudi zadnji dan letošnjega 23. Slovenskega oglaševalskega festivala je ponudil odlično vsebino. Predavanja in delavnice, ki so se zvrstile čez dan, so privabile še več obiskovalcev, tudi iz tujine. ‘Where’s the road to Kansas?’, se je spraševal Lazar Džamić. Kot že mnogo govorcev pred njim, tudi sam pravi, da živimo v času sprememb, ki jih v […]

Spletni marketing

Ne zamudite: Zadnji dan za ‘early bird’ prijave na Marketing Kingdom v Zagrebu

Danes je zadnji dan, ko lahko kupite vstopnice za Marketing Kingdom po ugodnejši ceni. Spomnimo, tretji Marketing Kingdom Zagreb bo potekal 27. in 28. marca 2014 v hrvaški prestolnici, kamor je organizator agencija P World v preteklih dveh letih uspela pripeljati zveneča imena marketinške stroke in predstavnike velikih, globalnih blagovnih znamk, kot so Lego, Tumblr, Microsoft, Yahoo i Facebook.

Spletni marketing

Tretji Marketing Kingdom bo marca v Zagrebu gostil Mashable, Coca Colo, Shazam in Spotify

Tretji Marketing Kingdom Zagreb bo potekal 27. in 28. marca 2014 v hrvaški prestolnici, kamor je organizator agencija P World v preteklih dveh letih uspela pripeljati zveneča imena marketinške stroke in predstavnike velikih, globalnih blagovnih znamk, kot so Lego, Tumblr, Microsoft, Yahoo i Facebook.

Spletni marketing

SOF 2013: V stotinki sekunde do navdiha

Najbolj prestižni delček slovenskega morja (tistih nekaj metrov od Bernardina do nekdanjega skladišča soli) je minuli teden zasedla slovenska oglaševalska srenja, ki se je na morje odpravila po nekaj barve in, seveda, po nagrade na Slovenski oglaševalski festival. Čeprav je majhen, bi letošnjemu festivalu marsikateri večji lahko zavidal vreme in publiko, ki sta bila naravnost fantastična.

Digitalni mediji

The Marketing Kingdom bo 14. i 15. marca v Zagrebu zbral svetovna podjetja, kot so Microsoft, Nokia, Henkel in Tumblr

Po enem letu in prvi konferenci v Zagrebu, ki jo je kot medijski partner spremljala tudi Netokracija, se Marketing Kingdom vrača v zagrebški Hypo Center, v izboljšani, močnejši izdaji, predvsem na temelju lanskoletnih izkušenj.

Preberi tudi ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.