Projekt Spletni trgovec leta 2015 in zaključna konferenca sMind

Projekt Spletni trgovec leta 2015 in zaključna konferenca sMind

Podjetje Ceneje d.o.o. letos že četrto leto zapored organizira projekt Spletni trgovec leta, v okviru katerega slovenske spletne trgovine dobijo vpogled v iskreno mnenje njihovih kupcev, prejmejo tehnično analizo svoje trgovine in s tem možnost za izboljšanje poslovanja, obenem pa se potegujejo za naziv »spletnega trgovca leta« v svoji kategoriji. Projekt se zaključi s konferenco sMind, 24. novembra na Ljubljanskem gradu.

Spletni trgovec leta 2015
Projekt Spletni trgovec leta se letos zaključi s konferenco sMind

Projekt je letos nadgrajen z dogodkom sMind, konferenco o spletnem nakupovanju, medtem ko analiza trgovin in potegovanje za zmagovalce še vedno potekata pod imenom Spletni trgovec leta.

Pionir pospeševanja razvoja spletne trgovine v regiji 

Projekt poteka enkrat letno v Sloveniji in na Hrvaškem. Lani se je v Sloveniji projektu pridružilo več kot 100 spletnih trgovcev, v sodelovanju s partnersko raziskovalno agencijo Valicon pa so na Ceneje.si preverjali mnenja več kot 36.000 slovenskih spletnih kupcev. Letos pričakujejo še večje število sodelujočih spletnih trgovcev in še več anketiranih spletnih kupcev.

sMind_ljubljanski grad

 Dve možnosti za sodelovanje v projektu 

  1. Spletni trgovci se lahko prijavite s svojo spletno trgovino. Prijava vključuje analizo spletne trgovine, možnost pridobitve značke Zanesljiv trgovec, vpogled v mnenja kupcev, potegovanje za naziv Spletni trgovec leta in udeležbo na zaključni konferenci sMind.
  2. Ostali, ki vas zanima področje spletnega nakupovanja in trendov na spletu na splošno – trgovci v tradicionalnih kanalih, upravitelji blagovnih znamk in vsi ostali zainteresirani, ki nimate spletne trgovine – udeležite se samo zaključne konference s strokovnimi predavanji (24. november, Ljubljanski grad).

Kot navajajo organizatorji, je prednost prijave trgovcev predvsem v povratni informaciji kupcev, ki jo lahko uspešno implementirajo in izboljšajo svojo spletno prodajo.

Prijava na projekt vključuje možnost pridobitve značke zaupanja »Zanesljiv trgovec«. Značka je v 4 letih trajanja projekta pridobila ugled med slovenskimi spletnimi kupci in omogoča rast zaupanja potrošnikov v spletno nakupovanje.

spletni trgovec leta smind

sMind 24. novembra na Ljubljanskem gradu

Nobenega dvoma ni – dinamika poslovanja se spreminja. Glavne spremembe se odvijajo v glavi potrošnikov in v nakupnem procesu, kar posledično spreminja tudi sam poslovni proces. Udeleženci konference bodo vstopili v skrivnostno ozadje nakupnega procesa in spoznali način razmišljanja današnjega potrošnika.

Organizatorji obljubljajo odgovore na vprašanja:

  • Ali poznate svoje kupce in kaj je njihova motivacija za nakup?
  • Katere odločitve sprejme obiskovalec, preden postane vaš kupec?
  • Ali poznate optimalne plačilne in dostavne sisteme?
  • Ali res poznate trg spletnega nakupovanja v Sloveniji?
  • Kje izgubljate denar za spletni marketing?

Znani nekateri predavatelji

  • MITJA PIRC (Pristop poslovno svetovanje): Cenovne strategije in taktike – pomen cen za poslovanje podjetij, določanje cen izdelkov in upravljanje s cenami
  • MARKO ČADEŽ (Fareboom): Spletni marketing za vztrajno uspešne – Kaj deluje in kaj ne? Kdo zapravlja vaš denar? Recepti za uspeh v spletni prodaji
  • MASTERCARD: Moderne in enostavne rešitve za plačila na spletu
  • BOŠTJAN PERNEK (Pošta Slovenije): Zanesljivi sistemi dostave

Več o programu >>

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?