Projekt Spletni trgovec leta 2015 in zaključna konferenca sMind

Podjetje Ceneje d.o.o. letos že četrto leto zapored organizira projekt Spletni trgovec leta, v okviru katerega slovenske spletne trgovine dobijo vpogled v iskreno mnenje njihovih kupcev, prejmejo tehnično analizo svoje trgovine in s tem možnost za izboljšanje poslovanja, obenem pa se potegujejo za naziv »spletnega trgovca leta« v svoji kategoriji. Projekt se zaključi s konferenco sMind, 24. novembra na Ljubljanskem gradu.

Spletni trgovec leta 2015
Projekt Spletni trgovec leta se letos zaključi s konferenco sMind

Projekt je letos nadgrajen z dogodkom sMind, konferenco o spletnem nakupovanju, medtem ko analiza trgovin in potegovanje za zmagovalce še vedno potekata pod imenom Spletni trgovec leta.

Pionir pospeševanja razvoja spletne trgovine v regiji 

Projekt poteka enkrat letno v Sloveniji in na Hrvaškem. Lani se je v Sloveniji projektu pridružilo več kot 100 spletnih trgovcev, v sodelovanju s partnersko raziskovalno agencijo Valicon pa so na Ceneje.si preverjali mnenja več kot 36.000 slovenskih spletnih kupcev. Letos pričakujejo še večje število sodelujočih spletnih trgovcev in še več anketiranih spletnih kupcev.

sMind_ljubljanski grad

 Dve možnosti za sodelovanje v projektu 

  1. Spletni trgovci se lahko prijavite s svojo spletno trgovino. Prijava vključuje analizo spletne trgovine, možnost pridobitve značke Zanesljiv trgovec, vpogled v mnenja kupcev, potegovanje za naziv Spletni trgovec leta in udeležbo na zaključni konferenci sMind.
  2. Ostali, ki vas zanima področje spletnega nakupovanja in trendov na spletu na splošno – trgovci v tradicionalnih kanalih, upravitelji blagovnih znamk in vsi ostali zainteresirani, ki nimate spletne trgovine – udeležite se samo zaključne konference s strokovnimi predavanji (24. november, Ljubljanski grad).

Kot navajajo organizatorji, je prednost prijave trgovcev predvsem v povratni informaciji kupcev, ki jo lahko uspešno implementirajo in izboljšajo svojo spletno prodajo.

Prijava na projekt vključuje možnost pridobitve značke zaupanja »Zanesljiv trgovec«. Značka je v 4 letih trajanja projekta pridobila ugled med slovenskimi spletnimi kupci in omogoča rast zaupanja potrošnikov v spletno nakupovanje.

spletni trgovec leta smind

sMind 24. novembra na Ljubljanskem gradu

Nobenega dvoma ni – dinamika poslovanja se spreminja. Glavne spremembe se odvijajo v glavi potrošnikov in v nakupnem procesu, kar posledično spreminja tudi sam poslovni proces. Udeleženci konference bodo vstopili v skrivnostno ozadje nakupnega procesa in spoznali način razmišljanja današnjega potrošnika.

Organizatorji obljubljajo odgovore na vprašanja:

  • Ali poznate svoje kupce in kaj je njihova motivacija za nakup?
  • Katere odločitve sprejme obiskovalec, preden postane vaš kupec?
  • Ali poznate optimalne plačilne in dostavne sisteme?
  • Ali res poznate trg spletnega nakupovanja v Sloveniji?
  • Kje izgubljate denar za spletni marketing?

Znani nekateri predavatelji

  • MITJA PIRC (Pristop poslovno svetovanje): Cenovne strategije in taktike – pomen cen za poslovanje podjetij, določanje cen izdelkov in upravljanje s cenami
  • MARKO ČADEŽ (Fareboom): Spletni marketing za vztrajno uspešne – Kaj deluje in kaj ne? Kdo zapravlja vaš denar? Recepti za uspeh v spletni prodaji
  • MASTERCARD: Moderne in enostavne rešitve za plačila na spletu
  • BOŠTJAN PERNEK (Pošta Slovenije): Zanesljivi sistemi dostave

Več o programu >>

Priljubljeno

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.