Podjetje Ceneje d.o.o. letos že četrto leto zapored organizira projekt Spletni trgovec leta, v okviru katerega slovenske spletne trgovine dobijo vpogled v iskreno mnenje njihovih kupcev, prejmejo tehnično analizo svoje trgovine in s tem možnost za izboljšanje poslovanja, obenem pa se potegujejo za naziv »spletnega trgovca leta« v svoji kategoriji. Projekt se zaključi s konferenco sMind, 24. novembra na Ljubljanskem gradu.

Projekt je letos nadgrajen z dogodkom sMind, konferenco o spletnem nakupovanju, medtem ko analiza trgovin in potegovanje za zmagovalce še vedno potekata pod imenom Spletni trgovec leta.
Pionir pospeševanja razvoja spletne trgovine v regiji
Projekt poteka enkrat letno v Sloveniji in na Hrvaškem. Lani se je v Sloveniji projektu pridružilo več kot 100 spletnih trgovcev, v sodelovanju s partnersko raziskovalno agencijo Valicon pa so na Ceneje.si preverjali mnenja več kot 36.000 slovenskih spletnih kupcev. Letos pričakujejo še večje število sodelujočih spletnih trgovcev in še več anketiranih spletnih kupcev.
Dve možnosti za sodelovanje v projektu
- Spletni trgovci se lahko prijavite s svojo spletno trgovino. Prijava vključuje analizo spletne trgovine, možnost pridobitve značke Zanesljiv trgovec, vpogled v mnenja kupcev, potegovanje za naziv Spletni trgovec leta in udeležbo na zaključni konferenci sMind.
- Ostali, ki vas zanima področje spletnega nakupovanja in trendov na spletu na splošno – trgovci v tradicionalnih kanalih, upravitelji blagovnih znamk in vsi ostali zainteresirani, ki nimate spletne trgovine – udeležite se samo zaključne konference s strokovnimi predavanji (24. november, Ljubljanski grad).
Kot navajajo organizatorji, je prednost prijave trgovcev predvsem v povratni informaciji kupcev, ki jo lahko uspešno implementirajo in izboljšajo svojo spletno prodajo.
Prijava na projekt vključuje možnost pridobitve značke zaupanja »Zanesljiv trgovec«. Značka je v 4 letih trajanja projekta pridobila ugled med slovenskimi spletnimi kupci in omogoča rast zaupanja potrošnikov v spletno nakupovanje.
sMind 24. novembra na Ljubljanskem gradu
Nobenega dvoma ni – dinamika poslovanja se spreminja. Glavne spremembe se odvijajo v glavi potrošnikov in v nakupnem procesu, kar posledično spreminja tudi sam poslovni proces. Udeleženci konference bodo vstopili v skrivnostno ozadje nakupnega procesa in spoznali način razmišljanja današnjega potrošnika.
Organizatorji obljubljajo odgovore na vprašanja:
- Ali poznate svoje kupce in kaj je njihova motivacija za nakup?
- Katere odločitve sprejme obiskovalec, preden postane vaš kupec?
- Ali poznate optimalne plačilne in dostavne sisteme?
- Ali res poznate trg spletnega nakupovanja v Sloveniji?
- Kje izgubljate denar za spletni marketing?
Znani nekateri predavatelji
- MITJA PIRC (Pristop poslovno svetovanje): Cenovne strategije in taktike – pomen cen za poslovanje podjetij, določanje cen izdelkov in upravljanje s cenami
- MARKO ČADEŽ (Fareboom): Spletni marketing za vztrajno uspešne – Kaj deluje in kaj ne? Kdo zapravlja vaš denar? Recepti za uspeh v spletni prodaji
- MASTERCARD: Moderne in enostavne rešitve za plačila na spletu
- BOŠTJAN PERNEK (Pošta Slovenije): Zanesljivi sistemi dostave