Tekmovanje Spletni trgovec leta 2016: Dokažite, da ste najboljši na spletu!

Tekmovanje Spletni trgovec leta 2016, ki ga Shopper's Mind organizira že 5. leto zapored, je največje ecommerce tekmovanje v Sloveniji. Vsako leto v njem sodelujejo vsi najvidnejši spletni trgovci, letos jih bo več kot 150. Prijavljeni trgovci se potegujejo za več kot 25 prestižnih ecommerce nazivov, letos pa imajo prvič tudi možnost za osvojitev vrednih nagrad, ki skupaj znašajo kar 10.000 €!

spletnitrgovecleta2016a

Zakaj se splača prijaviti na tekmovanje STL 2016?

Projekt je v 5 letih trajanja pridobil velik ugled v javnosti, zato je sodelovanje za vse spletne trgovce tako rekoč obvezno. Vsi prijavljeni trgovci prejmejo splošne ocene zadovoljstva strank, nakupne izkušnje, tehnične odličnosti in optimizacije spletnega mesta. Ti podatki jim zagotavljajo edinstven vpogled v to, kako lahko še izboljšajo spletno trgovino, zmanjšajo zapuščene košarice in povečajo prodajo.

Letos ne tekmujete le za prestižne nagrade, ampak tudi za 10.000 €!

Dva glavna nagrajenca bosta poleg prestižne nagrade in naziva Spletni trgovec leta prejela nagrado 1.000 oziroma 800 €, med dobitnike posebnih Shopper’s Mind nagrad bodo organizatorji razdelili 4.200 €, med zmagovalce po kategorijah pa 4.000 €. Nagrada je izražena v bruto vrednosti oglaševanja na primerjalniku ponudb Ceneje.si.

Če osvojite nagrado STL 2016, bo ta lepo izgledala na vaši pisarniški mizi in na »selfie-jih«

Zmagovalce tekmovanja Spletni trgovec leta na zmagovalnem odru vidi več kot 150 drugih trgovcev in ecommerce strokovnjakov, s čimer si učinkovito povečajo prepoznavnost in razširijo mrežo poznanstev. Poleg tega prejmejo oprijemljivo priznanje za svoje delo – nagrado STL 2016, ki jo lahko postavijo na mizo ali jo ponosno razkazujejo na družbenih omrežjih.

Tekmovanje ima pomembne učinke na prodajo!

Spletna trgovina Malinca, ki je lani osvojila glavno nagrado Spletni trgovec leta 2015, je povedala, da je učinek sodelovanja v tekmovanju večje zaupanje strank ter širjenje zaupanja v spletno prodajo na splošno. Zmaga jim je prinesla večjo medijsko prepoznavnost in s tem brezplačno promocijo, razkrili pa so tudi, da je ena od pomembnih prednosti tekmovanja dvig prodaje – ocenjujejo, da se je na ta račun povečala za 3 do 5 %!

Pozitivnih učinkov pa ne opažajo zgolj zmagovalci, temveč tudi ostali trgovci, ki so sodelovali v tekmovanju. V trgovini Pametni nakupi so na primer povedali, da so z analizo, ki jo prejmejo vsi sodelujoči, pridobili ključne podatke o tem, kaj morajo popraviti v svoji spletni trgovini. Na podlagi tega so nato izboljšali vizualno podobo in umaknili izdelke, po katerih ni bilo povpraševanja. Opazili so povečan obisk na spletni strani in večje zaupanje samih kupcev, tudi prodaja se je povečala za nekaj odstotkov.

Pohitite – prijava na STL 2016 možna le še do 31. 10. »

Zmagovalci bodo znani na 5. konferenci Shopper’s Mind Ecommerce Day

Tekmovanje STL 2016 se bo zaključilo 30. novembra v Kristalni palači v Ljubljani na 5. konferenci Shopper’s Mind Ecommerce Day. Gre za največji dogodek s področja spletnega nakupovanja, ki poteka enkrat na leto v Sloveniji in na Hrvaškem.

Konferenca ponuja edinstven vpogled v trende in najboljše prakse trgovcev na spletu. Obiskovalci prvi dobijo vpogled v rezultate letošnje raziskave Shopper’s Mind, ki je v štirih letih zajela mnenja in izkušnje več kot 100.000 slovenskih spletnih kupcev.

Zagotovite si svoje mesto na konferenci – EARLY BIRD samo še do ponedeljka! »

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.