Tekmovanje Spletni trgovec leta 2016: Dokažite, da ste najboljši na spletu!

Tekmovanje Spletni trgovec leta 2016, ki ga Shopper's Mind organizira že 5. leto zapored, je največje ecommerce tekmovanje v Sloveniji. Vsako leto v njem sodelujejo vsi najvidnejši spletni trgovci, letos jih bo več kot 150. Prijavljeni trgovci se potegujejo za več kot 25 prestižnih ecommerce nazivov, letos pa imajo prvič tudi možnost za osvojitev vrednih nagrad, ki skupaj znašajo kar 10.000 €!

spletnitrgovecleta2016a

Zakaj se splača prijaviti na tekmovanje STL 2016?

Projekt je v 5 letih trajanja pridobil velik ugled v javnosti, zato je sodelovanje za vse spletne trgovce tako rekoč obvezno. Vsi prijavljeni trgovci prejmejo splošne ocene zadovoljstva strank, nakupne izkušnje, tehnične odličnosti in optimizacije spletnega mesta. Ti podatki jim zagotavljajo edinstven vpogled v to, kako lahko še izboljšajo spletno trgovino, zmanjšajo zapuščene košarice in povečajo prodajo.

Letos ne tekmujete le za prestižne nagrade, ampak tudi za 10.000 €!

Dva glavna nagrajenca bosta poleg prestižne nagrade in naziva Spletni trgovec leta prejela nagrado 1.000 oziroma 800 €, med dobitnike posebnih Shopper’s Mind nagrad bodo organizatorji razdelili 4.200 €, med zmagovalce po kategorijah pa 4.000 €. Nagrada je izražena v bruto vrednosti oglaševanja na primerjalniku ponudb Ceneje.si.

Če osvojite nagrado STL 2016, bo ta lepo izgledala na vaši pisarniški mizi in na »selfie-jih«

Zmagovalce tekmovanja Spletni trgovec leta na zmagovalnem odru vidi več kot 150 drugih trgovcev in ecommerce strokovnjakov, s čimer si učinkovito povečajo prepoznavnost in razširijo mrežo poznanstev. Poleg tega prejmejo oprijemljivo priznanje za svoje delo – nagrado STL 2016, ki jo lahko postavijo na mizo ali jo ponosno razkazujejo na družbenih omrežjih.

Tekmovanje ima pomembne učinke na prodajo!

Spletna trgovina Malinca, ki je lani osvojila glavno nagrado Spletni trgovec leta 2015, je povedala, da je učinek sodelovanja v tekmovanju večje zaupanje strank ter širjenje zaupanja v spletno prodajo na splošno. Zmaga jim je prinesla večjo medijsko prepoznavnost in s tem brezplačno promocijo, razkrili pa so tudi, da je ena od pomembnih prednosti tekmovanja dvig prodaje – ocenjujejo, da se je na ta račun povečala za 3 do 5 %!

Pozitivnih učinkov pa ne opažajo zgolj zmagovalci, temveč tudi ostali trgovci, ki so sodelovali v tekmovanju. V trgovini Pametni nakupi so na primer povedali, da so z analizo, ki jo prejmejo vsi sodelujoči, pridobili ključne podatke o tem, kaj morajo popraviti v svoji spletni trgovini. Na podlagi tega so nato izboljšali vizualno podobo in umaknili izdelke, po katerih ni bilo povpraševanja. Opazili so povečan obisk na spletni strani in večje zaupanje samih kupcev, tudi prodaja se je povečala za nekaj odstotkov.

Pohitite – prijava na STL 2016 možna le še do 31. 10. »

Zmagovalci bodo znani na 5. konferenci Shopper’s Mind Ecommerce Day

Tekmovanje STL 2016 se bo zaključilo 30. novembra v Kristalni palači v Ljubljani na 5. konferenci Shopper’s Mind Ecommerce Day. Gre za največji dogodek s področja spletnega nakupovanja, ki poteka enkrat na leto v Sloveniji in na Hrvaškem.

Konferenca ponuja edinstven vpogled v trende in najboljše prakse trgovcev na spletu. Obiskovalci prvi dobijo vpogled v rezultate letošnje raziskave Shopper’s Mind, ki je v štirih letih zajela mnenja in izkušnje več kot 100.000 slovenskih spletnih kupcev.

Zagotovite si svoje mesto na konferenci – EARLY BIRD samo še do ponedeljka! »

Priljubljeno

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.