Tekmovanje Spletni trgovec leta 2016: Dokažite, da ste najboljši na spletu! - Netokracija.si

Tekmovanje Spletni trgovec leta 2016: Dokažite, da ste najboljši na spletu!

Tekmovanje Spletni trgovec leta 2016, ki ga Shopper's Mind organizira že 5. leto zapored, je največje ecommerce tekmovanje v Sloveniji. Vsako leto v njem sodelujejo vsi najvidnejši spletni trgovci, letos jih bo več kot 150. Prijavljeni trgovci se potegujejo za več kot 25 prestižnih ecommerce nazivov, letos pa imajo prvič tudi možnost za osvojitev vrednih nagrad, ki skupaj znašajo kar 10.000 €!

spletnitrgovecleta2016a

Zakaj se splača prijaviti na tekmovanje STL 2016?

Projekt je v 5 letih trajanja pridobil velik ugled v javnosti, zato je sodelovanje za vse spletne trgovce tako rekoč obvezno. Vsi prijavljeni trgovci prejmejo splošne ocene zadovoljstva strank, nakupne izkušnje, tehnične odličnosti in optimizacije spletnega mesta. Ti podatki jim zagotavljajo edinstven vpogled v to, kako lahko še izboljšajo spletno trgovino, zmanjšajo zapuščene košarice in povečajo prodajo.

Letos ne tekmujete le za prestižne nagrade, ampak tudi za 10.000 €!

Dva glavna nagrajenca bosta poleg prestižne nagrade in naziva Spletni trgovec leta prejela nagrado 1.000 oziroma 800 €, med dobitnike posebnih Shopper’s Mind nagrad bodo organizatorji razdelili 4.200 €, med zmagovalce po kategorijah pa 4.000 €. Nagrada je izražena v bruto vrednosti oglaševanja na primerjalniku ponudb Ceneje.si.

Če osvojite nagrado STL 2016, bo ta lepo izgledala na vaši pisarniški mizi in na »selfie-jih«

Zmagovalce tekmovanja Spletni trgovec leta na zmagovalnem odru vidi več kot 150 drugih trgovcev in ecommerce strokovnjakov, s čimer si učinkovito povečajo prepoznavnost in razširijo mrežo poznanstev. Poleg tega prejmejo oprijemljivo priznanje za svoje delo – nagrado STL 2016, ki jo lahko postavijo na mizo ali jo ponosno razkazujejo na družbenih omrežjih.

Tekmovanje ima pomembne učinke na prodajo!

Spletna trgovina Malinca, ki je lani osvojila glavno nagrado Spletni trgovec leta 2015, je povedala, da je učinek sodelovanja v tekmovanju večje zaupanje strank ter širjenje zaupanja v spletno prodajo na splošno. Zmaga jim je prinesla večjo medijsko prepoznavnost in s tem brezplačno promocijo, razkrili pa so tudi, da je ena od pomembnih prednosti tekmovanja dvig prodaje – ocenjujejo, da se je na ta račun povečala za 3 do 5 %!

Pozitivnih učinkov pa ne opažajo zgolj zmagovalci, temveč tudi ostali trgovci, ki so sodelovali v tekmovanju. V trgovini Pametni nakupi so na primer povedali, da so z analizo, ki jo prejmejo vsi sodelujoči, pridobili ključne podatke o tem, kaj morajo popraviti v svoji spletni trgovini. Na podlagi tega so nato izboljšali vizualno podobo in umaknili izdelke, po katerih ni bilo povpraševanja. Opazili so povečan obisk na spletni strani in večje zaupanje samih kupcev, tudi prodaja se je povečala za nekaj odstotkov.

Pohitite – prijava na STL 2016 možna le še do 31. 10. »

Zmagovalci bodo znani na 5. konferenci Shopper’s Mind Ecommerce Day

Tekmovanje STL 2016 se bo zaključilo 30. novembra v Kristalni palači v Ljubljani na 5. konferenci Shopper’s Mind Ecommerce Day. Gre za največji dogodek s področja spletnega nakupovanja, ki poteka enkrat na leto v Sloveniji in na Hrvaškem.

Konferenca ponuja edinstven vpogled v trende in najboljše prakse trgovcev na spletu. Obiskovalci prvi dobijo vpogled v rezultate letošnje raziskave Shopper’s Mind, ki je v štirih letih zajela mnenja in izkušnje več kot 100.000 slovenskih spletnih kupcev.

Zagotovite si svoje mesto na konferenci – EARLY BIRD samo še do ponedeljka! »

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.