Spletni trgovec leta: Kako nakupujemo prek spleta v letu 2015?

Spletni trgovec leta: Kako nakupujemo prek spleta v letu 2015?

Če imate spletno trgovino in želite izvedeti, kaj o vas mislijo kupci, če se ukvarjate s trgovino v tradicionalnih kanalih in hočete izkoristiti nove priložnosti, ki jih omogoča splet ali če nakupujete prek spleta in hočete vedeti, kateri spletni trgovci so najbolj zanesljivi, ste 24. Novembra vabljeni na dogodek Spletni trgovec leta in konferenco Shopper's mind (sMind) na Ljubljanski grad.

Spletni trgovec leta

Prijavite spletno trgovino

Kot pravi organizator, trgovci s prijavo v projekt pridobijo poglobljeno analizo spletne trgovine, možnost pridobitve značke Zanesljiv trgovec in kotizacijo za zaključno konferenco sMind. Hkrati pa se potegujete za laskavi naziv Spletni trgovec leta!

Izkoristite 15% popust

Konferenca bo ponudila vpogled v glavo sodobnega potrošnika in s tem številne zanimive vsebine ter primere najboljših praks za različne ciljne skupine: spletne trgovce, trgovce v tradicionalnih kanalih in upravitelje blagovnih znamk ter vse ostale, ki razmišljajo o zagonu spletne trgovine ali jih zanimajo sveži trendi na spletu. Prijavite se na dogodek in izkoristite poseben 15% popust z vnosom kode SMIND15.

Prvi vpogled v najbolj sveže trende na slovenskem spletnem trgu

Organizator projekta Spletni trgovec leta, podjetje Ceneje d.o.o., bo na konferenci razkril dinamiko na slovenskem spletnem trgu. Tu je le nekaj najbolj svežih podatkov največje raziskave spletnega nakupovanja v Sloveniji:

  • Intenzivnost spletnega nakupovanja v Sloveniji vztrajno raste – v primerjavi z letom 2013 je delež slovenskih kupcev, ki mesečno opravijo vsaj 1 nakup prek spleta, narasel za 58 %!
  • Kontinuirano se zmanjšuje delež uporabnikov interneta, ki s spletnimi nakupi nimajo izkušenj – iz leta 2013 do danes je padel za 30 %!
  • Slovenci sicer bolj zaupamo domačim spletnim trgovcem, a so za nas ponudbe tujih trgovcev vedno bolj relevantne – od lani je delež slovenskih kupcev, ki vsaj 1 od 10 nakupov opravijo v tujini, narasel za 12 %!

Stefan Jørgensen prvič v Sloveniji

V uvodniku konference se bo predstavil izjemno uspešen mednarodni podjetnik Stefan Jørgensen, ustanovitelj in direktor globalnega start-upa Itembase.com, ki ga uporablja že preko 120.000 spletnih trgovin po svetu. Razkril bo:

  • Zakaj Itembase.com uporabljajo vse največje e-commerce platforme po svetu (Amazon, eBay …)?
  • Kako lahko trgovci na enostaven način zagotovijo boljšo podporo strankam in boljšo nakupno izkušnjo?
  • Kako lahko trgovci prodajo več z uporabo »big data«?

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.