Če imate spletno trgovino in želite izvedeti, kaj o vas mislijo kupci, če se ukvarjate s trgovino v tradicionalnih kanalih in hočete izkoristiti nove priložnosti, ki jih omogoča splet ali če nakupujete prek spleta in hočete vedeti, kateri spletni trgovci so najbolj zanesljivi, ste 24. Novembra vabljeni na dogodek Spletni trgovec leta in konferenco Shopper's mind (sMind) na Ljubljanski grad.
Prijavite spletno trgovino
Kot pravi organizator, trgovci s prijavo v projekt pridobijo poglobljeno analizo spletne trgovine, možnost pridobitve značke Zanesljiv trgovec in kotizacijo za zaključno konferenco sMind. Hkrati pa se potegujete za laskavi naziv Spletni trgovec leta!
Izkoristite 15% popust
Konferenca bo ponudila vpogled v glavo sodobnega potrošnika in s tem številne zanimive vsebine ter primere najboljših praks za različne ciljne skupine: spletne trgovce, trgovce v tradicionalnih kanalih in upravitelje blagovnih znamk ter vse ostale, ki razmišljajo o zagonu spletne trgovine ali jih zanimajo sveži trendi na spletu. Prijavite se na dogodek in izkoristite poseben 15% popust z vnosom kode SMIND15.
Prvi vpogled v najbolj sveže trende na slovenskem spletnem trgu
Organizator projekta Spletni trgovec leta, podjetje Ceneje d.o.o., bo na konferenci razkril dinamiko na slovenskem spletnem trgu. Tu je le nekaj najbolj svežih podatkov največje raziskave spletnega nakupovanja v Sloveniji:
- Intenzivnost spletnega nakupovanja v Sloveniji vztrajno raste – v primerjavi z letom 2013 je delež slovenskih kupcev, ki mesečno opravijo vsaj 1 nakup prek spleta, narasel za 58 %!
- Kontinuirano se zmanjšuje delež uporabnikov interneta, ki s spletnimi nakupi nimajo izkušenj – iz leta 2013 do danes je padel za 30 %!
- Slovenci sicer bolj zaupamo domačim spletnim trgovcem, a so za nas ponudbe tujih trgovcev vedno bolj relevantne – od lani je delež slovenskih kupcev, ki vsaj 1 od 10 nakupov opravijo v tujini, narasel za 12 %!
Stefan Jørgensen prvič v Sloveniji
V uvodniku konference se bo predstavil izjemno uspešen mednarodni podjetnik Stefan Jørgensen, ustanovitelj in direktor globalnega start-upa Itembase.com, ki ga uporablja že preko 120.000 spletnih trgovin po svetu. Razkril bo:
- Zakaj Itembase.com uporabljajo vse največje e-commerce platforme po svetu (Amazon, eBay …)?
- Kako lahko trgovci na enostaven način zagotovijo boljšo podporo strankam in boljšo nakupno izkušnjo?
- Kako lahko trgovci prodajo več z uporabo »big data«?