Spustite se po snežnih strminah s trboveljskim Hillstrike Snowtrike

Prejšnji teden se je na Kickstarterju pojavila nova slovenska kampanja, ki na platformi zbira denar za svoj športni produkt, Hillstrike Snowtrike. Trboveljčani so združili moči in znanje in svetu predstavili downhill kolo za vožnjo po snegu.

Hillstrike Snowtrike je nov izdelek, ki na Kickstarter prihaja iz Trbovelj. Foto: Kickstarter
Hillstrike Snowtrike je nov izdelek, ki na Kickstarter prihaja iz Trbovelj. Foto: Kickstarter

Matic Hribar, Janez Forte, Rok Prašnikar in Jaša Kofol so v letu 2011 za lastno zabavo izdelali downhill kolo za vožnjo po snegu. Ko pa so to opazili lokalni ekstremni kolesarji in deskarji, je stvar začela pridobivati svoj pospešek in nove razsežnosti. Zgodba je pritekla tako daleč, da so pred tednom dni stopili na platformo za množično financiranje, Kickstarter, kjer želijo zbrati 64,000 ameriških dolarjev.

Kolesarjenje po snegu

Nekateri mu pravijo konkretna igrača, spet drugi odlična športna inovacija. Za kaj praktično gre? Hillstrike Snowtrike je v bistvu kolo s tremi smučmi, ki je namenjeno vožnji po zasneženem terenu, po poteh na katerih ponavadi srečamo ekstremne gorske kolesarje, ki za vožnjo uporabljajo downhill kolesa.

Po nekaj naporih smo prišli do prvega prototipa, namenjenega le lastni zabavi, ki je požel veliko zanimanja. Tako smo s pomočjo zainteresiranih ekstremnih športnikov razvili produkt, ki ga lahko vidimo danes. V času razvoja naše igrače, pa se je izoblikovala tudi ideja o proizvodnji, s čimer se intenzivno ukvarjamo zadnji dve leti. Ves ta čas so nas motivirali občutki, ki smo jih doživeli, ko smo igračo prvič postavili na sneg.

Rok Prašnikar, Hillstrike Snowtrike

In kako takšna vožnja izgleda? Oglejte si v naslednjem filmčku:

Ciljajo na 64,000 dolarjev

Kampanja na Kickstarterju bo trajala do 25. marca, njihov cilj pa je zbrati skupno skoraj 65 tisoč ameriških dolarjev. Trenutno jih podpira skoraj 50 ljudi, ki so k projektu doprinesli nekaj več kot 5 tisoč dolarjev. Pred njimi je torej še dolga pot, vendar so prepričani, da bodo cilj dosegli.

Prvi prototip izdelka so izdelali že leta 2011, do danes pa so izdelek s pomočjo drugih športnih navdušencev testirali in izpopolnili. Foto: Kickstarter
Prvi prototip izdelka so izdelali že leta 2011, do danes pa so izdelek s pomočjo drugih športnih navdušencev testirali in izpopolnili. Foto: Kickstarter

Ekipo štirih ustanoviteljev druži ljubezen do gorskega kolesarstva, ki je zaradi snega onemogočeno v zimskih mesecih. Čeprav so po trgu iskali primerne izdelke, niso našli nobenega, ki bi zadovoljil njihova pričakovanja in potrebe, zato so se odločili za izdelavo svojega. Do današnjega izdelka so šli skozi fazo mnogih testiranj, izboljševanj in analiz.

Vse prototipe smo testirali v ekstremnih razmerah in odpravljali napake, ki so se pojavljale, tako da smo prišli do izdelka, ki se med vožnjo obnaša res optimalno in kljubuje velikim obremenitvam. Seveda pa smo že med razvojem želeli produkt pokazati čim večjemu številu potencialnih uporabnikov, ki so bili nad njim navdušeni in so nam pri razvoju tudi pomagali.

Rok Prašnikar, Hillstrike Snowtrike

Zraven ustanovnih članov je v ekipi še veliko zunanjih sodelavcev, ki pomagajo vsak s svojim znanjem. Pri ustvarjanju Kickstarter kampanje jim je pomagal tudi znani in uspešen slovenski podjetnik, Niko Klanšek, FlyKly.

Maloprodajna cela kolesa bo 2,400€, medtem ko ga lahko na Kickstarterju dobite za super early-bird ceno 1,790 dolarjev. Foto: Lovro Rozina
Maloprodajna cela kolesa bo 2,400€, medtem ko ga lahko na Kickstarterju dobite za super early-bird ceno 1,790 dolarjev. Foto: Lovro Rozina

Upajo na proizvodnjo v Sloveniji

Fantje so si zastavili časovnico, ki po mesecu kampanje na Kickstarterju načrtuje naročila delov za sestavo tega snežnega kolesa, medtem ko bodo podporniki svoja kolega prejeli v oktobru. Če jih želite podpreti, so vam na voljo različne možnosti – od 25 do skoraj 7,000 ameriških dolarjev. Paketi vam ponujajo izposojo kolesa za en dan (50 dolarjev ali več), medtem ko super early-bird cena kolesa znaša 1,790 dolarjev (približno 1,600 evrov). Za primerjavo: končna maloprodajna cena izdelka bo 2,400 evrov.

Izpopolnjenih načrtov za proizvodnjo še nimajo, a upajo na lokacijo v Sloveniji, ob čemer bi lahko ponudili tudi nova delovna mesta. Do pred kratkim so stroške razvoja pokrivali sami, pred dobrega pol leta pa so dobili zasebnega investitorja. Skupaj z njim upajo na svetlo prihodnost.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Spletni marketing

Čez štiri dni v Ljubljani: Ecommerce Day 2017

Čez štiri dni se bodo strokovnjaki s področja spletne trgovine zbrali na enem mestu, na največji regijski konferenci o spletnem nakupovanju. Ecommerce Day 2017, ki ga organizirata Shopper's Mind Slovenija in Ceneje.si, se bo 28. in 29. novembra odvil v Ljubljani. Izkoristite izjemno priložnost in si zagotovite vstopnico za mreženje z več kot 200 strokovnjaki spletnega trženja.

Kultura 2.0

Zakaj si moraš poiskati službo v ‘digitalu’, razkriva Mak Kordić v 2. oddaji Digitalna kava

V drugi oddaji Digitalna kava smo govorili z Makom Kordićem, lastnikom in direktorjem digitalne agencije CNJ Digital. Mak pravi, da v znanju in idejah vidi moč, vse ostalo pa se da najeti.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.

Kultura 2.0

Kako zgleda tvoj ‘lajf’, če oblikuješ nogavice, razkriva (digitalna) kava z Zulu Zion

Na slovenski digitalni sceni deluje kup nadarjenih oseb, ki so hkrati izredno zanimivi sogovorniki. Ustvarili smo serijo video intervjujev, v katerih se ob dobri kavi pogovarjamo s kreativnimi ljudmi.