Spustite se po snežnih strminah s trboveljskim Hillstrike Snowtrike - Netokracija.si

Spustite se po snežnih strminah s trboveljskim Hillstrike Snowtrike

Prejšnji teden se je na Kickstarterju pojavila nova slovenska kampanja, ki na platformi zbira denar za svoj športni produkt, Hillstrike Snowtrike. Trboveljčani so združili moči in znanje in svetu predstavili downhill kolo za vožnjo po snegu.

Hillstrike Snowtrike je nov izdelek, ki na Kickstarter prihaja iz Trbovelj. Foto: Kickstarter
Hillstrike Snowtrike je nov izdelek, ki na Kickstarter prihaja iz Trbovelj. Foto: Kickstarter

Matic Hribar, Janez Forte, Rok Prašnikar in Jaša Kofol so v letu 2011 za lastno zabavo izdelali downhill kolo za vožnjo po snegu. Ko pa so to opazili lokalni ekstremni kolesarji in deskarji, je stvar začela pridobivati svoj pospešek in nove razsežnosti. Zgodba je pritekla tako daleč, da so pred tednom dni stopili na platformo za množično financiranje, Kickstarter, kjer želijo zbrati 64,000 ameriških dolarjev.

Kolesarjenje po snegu

Nekateri mu pravijo konkretna igrača, spet drugi odlična športna inovacija. Za kaj praktično gre? Hillstrike Snowtrike je v bistvu kolo s tremi smučmi, ki je namenjeno vožnji po zasneženem terenu, po poteh na katerih ponavadi srečamo ekstremne gorske kolesarje, ki za vožnjo uporabljajo downhill kolesa.

Po nekaj naporih smo prišli do prvega prototipa, namenjenega le lastni zabavi, ki je požel veliko zanimanja. Tako smo s pomočjo zainteresiranih ekstremnih športnikov razvili produkt, ki ga lahko vidimo danes. V času razvoja naše igrače, pa se je izoblikovala tudi ideja o proizvodnji, s čimer se intenzivno ukvarjamo zadnji dve leti. Ves ta čas so nas motivirali občutki, ki smo jih doživeli, ko smo igračo prvič postavili na sneg.

Rok Prašnikar, Hillstrike Snowtrike

In kako takšna vožnja izgleda? Oglejte si v naslednjem filmčku:

Ciljajo na 64,000 dolarjev

Kampanja na Kickstarterju bo trajala do 25. marca, njihov cilj pa je zbrati skupno skoraj 65 tisoč ameriških dolarjev. Trenutno jih podpira skoraj 50 ljudi, ki so k projektu doprinesli nekaj več kot 5 tisoč dolarjev. Pred njimi je torej še dolga pot, vendar so prepričani, da bodo cilj dosegli.

Prvi prototip izdelka so izdelali že leta 2011, do danes pa so izdelek s pomočjo drugih športnih navdušencev testirali in izpopolnili. Foto: Kickstarter
Prvi prototip izdelka so izdelali že leta 2011, do danes pa so izdelek s pomočjo drugih športnih navdušencev testirali in izpopolnili. Foto: Kickstarter

Ekipo štirih ustanoviteljev druži ljubezen do gorskega kolesarstva, ki je zaradi snega onemogočeno v zimskih mesecih. Čeprav so po trgu iskali primerne izdelke, niso našli nobenega, ki bi zadovoljil njihova pričakovanja in potrebe, zato so se odločili za izdelavo svojega. Do današnjega izdelka so šli skozi fazo mnogih testiranj, izboljševanj in analiz.

Vse prototipe smo testirali v ekstremnih razmerah in odpravljali napake, ki so se pojavljale, tako da smo prišli do izdelka, ki se med vožnjo obnaša res optimalno in kljubuje velikim obremenitvam. Seveda pa smo že med razvojem želeli produkt pokazati čim večjemu številu potencialnih uporabnikov, ki so bili nad njim navdušeni in so nam pri razvoju tudi pomagali.

Rok Prašnikar, Hillstrike Snowtrike

Zraven ustanovnih članov je v ekipi še veliko zunanjih sodelavcev, ki pomagajo vsak s svojim znanjem. Pri ustvarjanju Kickstarter kampanje jim je pomagal tudi znani in uspešen slovenski podjetnik, Niko Klanšek, FlyKly.

Maloprodajna cela kolesa bo 2,400€, medtem ko ga lahko na Kickstarterju dobite za super early-bird ceno 1,790 dolarjev. Foto: Lovro Rozina
Maloprodajna cela kolesa bo 2,400€, medtem ko ga lahko na Kickstarterju dobite za super early-bird ceno 1,790 dolarjev. Foto: Lovro Rozina

Upajo na proizvodnjo v Sloveniji

Fantje so si zastavili časovnico, ki po mesecu kampanje na Kickstarterju načrtuje naročila delov za sestavo tega snežnega kolesa, medtem ko bodo podporniki svoja kolega prejeli v oktobru. Če jih želite podpreti, so vam na voljo različne možnosti – od 25 do skoraj 7,000 ameriških dolarjev. Paketi vam ponujajo izposojo kolesa za en dan (50 dolarjev ali več), medtem ko super early-bird cena kolesa znaša 1,790 dolarjev (približno 1,600 evrov). Za primerjavo: končna maloprodajna cena izdelka bo 2,400 evrov.

Izpopolnjenih načrtov za proizvodnjo še nimajo, a upajo na lokacijo v Sloveniji, ob čemer bi lahko ponudili tudi nova delovna mesta. Do pred kratkim so stroške razvoja pokrivali sami, pred dobrega pol leta pa so dobili zasebnega investitorja. Skupaj z njim upajo na svetlo prihodnost.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.