Marketing v realnem času in nove tehnologije v oglaševanju

Tokratno mesečno srečanje Društva za marketing Slovenije je odprlo temo marketinga v realnem času.

DMS real time marketing
Foto: DMS

V ponedeljek, 30. 3. 2015, je potekalo mesečno srečanje Društva za marketing Slovenije, na temo “real time” marketinga. Aleš Perme (Bolha.com), Boštjan Kožuh (SAS Adriatic), Andraž Tori (Zemanta), Timotej Gala (Httpoool) in Borut Fakin (Hit), so se pogovarjali o načinih načrtovanja in zakupa medijskega prostora, ter o tem, kako se vse skupaj spreminja z uvajanjem novih tehnologij. Poleg sprememb so v pogovoru, ki ga je povezoval Peter Curk (COO, Renderspace), govorili tudi o razlikami med tujino in Slovenijo na področju uvajanja tehnoloških sprememb v oglaševanje.

Za uvod v tretje mesečno srečanje letos je Boštjan Kožuh izpostavil pomembnost pridobivanja informacij prek različnih naprav. Kot pravi sam, je potreben celovit pogled na stranko, torej z drugimi besedami, potrebno je vedeti, ali kupuje, odhaja, ali jo je treba usmerjati … Tako lahko spoznamo stranko in točno vemo, v katerem trenutku moramo ponuditi določeno vsebino, oz. poskrbeti, da se le-ta pojavi na določenem mestu.

Andraž Tori DMS
Andraž Tori o prihodnosti “nativea” (foto: DMS)

V nadaljevanju so se pogovarjali o učinkovitosti in koristih “programatic media buyinga”. Po mnenju večine le ta prinaša same pozitivne stvari. V tujini je tovrstna platforma že poznana in jo uporablja ogromno podjetij, v Sloveniji pa so ljudje bolj previdni in skeptični. Platforma optimizira operativna dela, koristi pa imata obe strani; oglaševaleci in založniki. Glavne koristi, po mnenju Andraža Torija, so transparentnost, večja odzivnost, vpogled v kampanje, metods “real time bidding” in poročanje. Največja prednost je, da je pri tej platformi mogoče upravljati kampanjo v realem času in rezultate spremljati sproti. Pri tem ima veliko moč tudi podjetje, saj upravlja s kampanjo in nadzoruje smer, v katero se bo kampanja razvila.

DMS real time marketing 2
Foto: DMS

Slovenski trg ni premajhen, le primankuje energije!

Na pobudo vprašanj iz publike smo se dotaknili tudi velikosti slovenskega trga v povezavi z novimi tehnologijami. Govorci pravijo, da trg sam po sebi je majhen, vendar velikost ni glavna omejitev. V Sloveniji se kot največji zaviralnik dejavnik kaže pomanjkanje energije.

Govorci mesečnega srečanja so nam prikazali tehnološka in trženjska orodja, ki so večini povprečnih oglaševalcev še nepoznana, a zelo pomembna. Vsi skupaj upajo in verjamejo, da bo trend rasti programatičnega zakupa medijev kmalu dosegel tudi nas in tako olajšal delo marsikateri agenciji in podjetju.

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.