Marketing v realnem času in nove tehnologije v oglaševanju

Marketing v realnem času in nove tehnologije v oglaševanju

Tokratno mesečno srečanje Društva za marketing Slovenije je odprlo temo marketinga v realnem času.

DMS real time marketing
Foto: DMS

V ponedeljek, 30. 3. 2015, je potekalo mesečno srečanje Društva za marketing Slovenije, na temo “real time” marketinga. Aleš Perme (Bolha.com), Boštjan Kožuh (SAS Adriatic), Andraž Tori (Zemanta), Timotej Gala (Httpoool) in Borut Fakin (Hit), so se pogovarjali o načinih načrtovanja in zakupa medijskega prostora, ter o tem, kako se vse skupaj spreminja z uvajanjem novih tehnologij. Poleg sprememb so v pogovoru, ki ga je povezoval Peter Curk (COO, Renderspace), govorili tudi o razlikami med tujino in Slovenijo na področju uvajanja tehnoloških sprememb v oglaševanje.

Za uvod v tretje mesečno srečanje letos je Boštjan Kožuh izpostavil pomembnost pridobivanja informacij prek različnih naprav. Kot pravi sam, je potreben celovit pogled na stranko, torej z drugimi besedami, potrebno je vedeti, ali kupuje, odhaja, ali jo je treba usmerjati … Tako lahko spoznamo stranko in točno vemo, v katerem trenutku moramo ponuditi določeno vsebino, oz. poskrbeti, da se le-ta pojavi na določenem mestu.

Andraž Tori DMS
Andraž Tori o prihodnosti “nativea” (foto: DMS)

V nadaljevanju so se pogovarjali o učinkovitosti in koristih “programatic media buyinga”. Po mnenju večine le ta prinaša same pozitivne stvari. V tujini je tovrstna platforma že poznana in jo uporablja ogromno podjetij, v Sloveniji pa so ljudje bolj previdni in skeptični. Platforma optimizira operativna dela, koristi pa imata obe strani; oglaševaleci in založniki. Glavne koristi, po mnenju Andraža Torija, so transparentnost, večja odzivnost, vpogled v kampanje, metods “real time bidding” in poročanje. Največja prednost je, da je pri tej platformi mogoče upravljati kampanjo v realem času in rezultate spremljati sproti. Pri tem ima veliko moč tudi podjetje, saj upravlja s kampanjo in nadzoruje smer, v katero se bo kampanja razvila.

DMS real time marketing 2
Foto: DMS

Slovenski trg ni premajhen, le primankuje energije!

Na pobudo vprašanj iz publike smo se dotaknili tudi velikosti slovenskega trga v povezavi z novimi tehnologijami. Govorci pravijo, da trg sam po sebi je majhen, vendar velikost ni glavna omejitev. V Sloveniji se kot največji zaviralnik dejavnik kaže pomanjkanje energije.

Govorci mesečnega srečanja so nam prikazali tehnološka in trženjska orodja, ki so večini povprečnih oglaševalcev še nepoznana, a zelo pomembna. Vsi skupaj upajo in verjamejo, da bo trend rasti programatičnega zakupa medijev kmalu dosegel tudi nas in tako olajšal delo marsikateri agenciji in podjetju.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?