start:Cloud: zmagovalec Hekovnikovega pospeševalniškega programa je Shopamine, spletna trgovina v oblaku

Včeraj se je v KUDu France Prešeren v Ljubljani odvil zaključni dogodek programa start:Cloud. start:Cloud je pospeševalniški program, ki je s podporo Si.mobila, Zitexa in Euroclouda prvič potekal v Hekovniku od junija do septembra letos. Zmagovalec programa je poslovna rešitev Shopamine, ki podjetjem ponuja možnost najema spletne trgovine in je med vsemi pripravljenimi izdelki pokazal največ izvirnosti in tržnega potenciala, prejel pa je 10.000 EUR nagrade.

Peter Brenko, Shopamine in Boštjan Zrimšek, direktor prodaje, Si.mobil (foto: Žiga Intihar)

Včeraj se je v KUDu France Prešeren v Ljubljani odvil zaključni dogodek programa start:Cloud. start:Cloud je pospeševalniški program, ki je s podporo Si.mobila, Zitexa in Euroclouda prvič potekal v Hekovniku od junija do septembra letos. Zmagovalec programa je poslovna rešitev Shopamine, ki podjetjem ponuja možnost najema spletne trgovine in je med vsemi pripravljenimi izdelki pokazal največ izvirnosti in tržnega potenciala, prejel pa je 10.000 EUR nagrade.

Na dogodku so se pred strokovno komisijo predstavila v programu sodelujoča startup podjetja. Svoje poslovne rešitve bodo lahko po novem objavila v prvi slovenski spletni tržnici s poslovnimi rešitvami Bizstore.si. S tem imajo mlada podjetja in samostojni razvijalci poslovnih rešitev priložnost, da od svojih idej dobijo tudi posel.

V okviru start:Cloud programa so namreč startupi razdelali svoje ideje, raziskali trge, postavljali, testirali in rušili hipoteze. Določili, spoznali in preštudirali svoje tipične stranke, se naučili ravnanja z Business Model Generation Canvasom, spoznali strategije prodaje B2B, se posvetili ključnim kazalnikom (KPI – Key Performance Indicators) analitiki produkta, istočasno pa so se preko tehničnega dela programa seznanili s cloud tehnologijami, pristopi, dobrimi praksami, zagotavljanjem varnosti in monitoringu rešitev.

Dogodek je povezoval Filip Dobranič, komentatorji predstavitev pa so bili Kristjan Pečanac (Hekovnik), Andrej Strojin (PWC), Borut Rismal (investitor), Matevž Klanjšek (Celtra), Matej Golob (TEDx), z nami pa je bi tudi Aleš Špetič, glasnik digitalnih tehnologij.

Osrednji gost Matevž Klanjšek je svoje izkušnje delil s prisotnimi in povedal zgodbo z naslovom Celtra. Predstavil je pot od začetne ideje do danes in dal nekaj konkretnih nasvetov prisotnim.

Zbrani publiki, komisiji in potencialnim investitorjem so se predstavili izbrani startupi: needleFOUND, Creatoor, Viidea, MetaKocka, Beezway, Dopinus, 4web, SmartHousekeeping in Shopamine.

Zmagovalec Shopamine je prejel nagrado v višini 10.000 EUR, ki jo podelil Si.mobil. Rešitev je polno delujoča, opravilno odlična, izpolnjuje varnostne zahteve in je pripravljena za komercialno uporabo. Nagradni ček je zmagovalcu predal Boštjan Škufca Zaveršek, direktor prodaje v Si.mobilu. Na EuroCloud Europe v Luxemburgu v organizaciji Zavod e-Oblak kot razvijalec najbolj perspektivne ideje potuje needleFOUND. V San Francisco v okviru programa BoundBreaker v organizaciji Hekovnika pa odpotujejo Smart HouseKeeping  in MetaKocka.

Čestitamo!

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.