Startup s platformo za iskanje zaposlitve

Edmond Široka je pred dvema letoma uresničil svojo srednješolsko idejo in na internetu predstavil zaposlitveno pratformo, Xpress job. Platforma vam omogoča video življenjepise in audio/video klice z delodajalcem oz. delojemalcem.

 

Ekipa Xpress Job, večjezičnega zaposlitvenega slovenskega portala. Ali tudi vi iščete zaposlitev? Foto: Xpress Job
Ekipa Xpress Job, večjezičnega zaposlitvenega slovenskega portala. Ali tudi vi iščete zaposlitev? Foto: Xpress Job

Xpress Job je slovenski zaposlitveni portal, ki ponuja modernejši pristop k iskanju zaposlitve – na večjezični platformi lahko namreč predstavite svoj življenjepis v video obliki in opravite audio ali video klic s svojim potencialnim delodajalcem kakor tudi z delojemalcem. Ali ste med iskalci zaposlitve tudi vi?

Od srednješolske ideje do podjetja

Ideja o zaposlitvenem portalu se je klila že od srednje šole, ko je Edmond Široka odkril svojo podjetniško strast. Z idejo se je prijavil in zmagal na državnem tekmovanju, konec leta 2013 pa jo prevedel v resničnost in odprl svoje podjetje ESTA 4 d.o.o., ki je upravljavec platforme. 

V podjetju je trenutno zaposlenih pet ljudi, izkoriščajo pa tudi pomoč zunanjih mentorjev in svetovalcev. Zaposlitvenih portalov je ogromno in v podjetju se zavedajo močne konkurence:

Spletne storitve zaposlovanja so eden najbolj konkurenčnih trgov. Ponudnikov je malo morje, zato je še kako pomembno, da ponujaš kakovostno storitev in se hitro prilagajaš trgu.

Edmond Široka, Xpress Job

Sodelujejo tako slovenska kot tuja podjetja

Če ste na portalu kot delojemalec, potem so za vas storitve iskanja zaposlitve brezplačne. Na portalu se registrirate in objavite svoj življenjepis, ki jih je trenutno že preko 15.000, kar kaže na to, da se brezposlenost v državi še vedno velik problem. Kot delodajalec lahko izbirate med objavo zaposlitvenega oglasa ali letno naročnino. Slednja stane 500€, za zaposlitveni oglas pa boste odšteli 30 ali 70 evrov, odvisno od želenega paketa. In kakšno je trenutno stanje na portalu?

Svoje nove sodelavce išče že nekaj več kot 25 tako slovenskih kot tujih podjetij. Karierno priložnost išče že nekaj več kot 1500 kandidatov z izdelanim profilom. V bazi pa imamo tudi nekaj več kot 15 000 življenjepisov.

Edmond Široka, Xpress Job

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.